AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicÄ…
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj siÄ™
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
GorÄ…ce tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje CiÄ™
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
MG
F
I
I
Informacje
o MG F I
Lata produkcji:
1995 – 2000
(1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000)
Segment:
Auta sportowe
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
MG F I
– wybierz silnik
Pokaż silniki:
Benzynowe
Benzynowe LPG
Diesla
Elektryczne
Hybrydowe
Hybrydowe Diesla
Hybrydowe Diesla plug-in
Hybrydowe plug-in
pb
Benzynowe
1.6 111KM 82kW (1995-2000)
1.8 i 120KM 88kW (1995-2000)
1.8 i VVC 145KM 107kW (1995-2000)
Dane techniczne
MG F I
111–145
KM
Moc silników
1,6–1,8
l
Pojemność silników
193–212
km/h
Prędkość maksymalna
7,7–9,2
s
Przyspieszenie 0-100
Zobacz dane techniczne
Oceny
MG F I
Liczba ocen:
8
Ogólna ocena
4,1
/5
Åšrednia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%)
Zalety
+ Stosunek jakość/cena
+ Silnik
+ Karoseria
Wady
- Bezawaryjność (drobiazgi)
- Widoczność
- Wyciszenie
Wybrane
oceny
4,1
~Mikołaj
MG F I
Cabrio 1.8 i 120KM 88kW
MG schowane do garażu na zimę, czas podzielić się opinią po sezonie. Zrobiłem nim od kwietnia do listopada ok. 7000 km. Auto używałem jako moje jedyne, jeżdżąc nim do pracy, na zakupy, poza miasto i na wakacje. Auto raczej dla świadomych użytkowników. Dla większości osób cechy tego auta są tym co kompletnie skreśla je przy wyborze auta dla siebie. Ma dwa miejsca, nie ma dachu, wymagający (w teorii) układ napędowy i skromny bagażnik. Do tego podczas jazdy jest twardy i głośny. Ale mimo wszystko każdy kto się nim przejechał, wysiadał z olbrzymim uśmiechem :) Pod moje potrzeby auto zakwalifikowało się za to idealnie. Bagażnik wbrew pozorom jest gigantyczny jak na typ auta, spalanie jest niskie. Dach jest w pełni manualny, ale jego złożenie (mimo, że wymaga niestety wyjścia z auta) po nauczeniu się ruchów trwa 15-20 sekund. Nie wszystkie chwile z nim wspominam jako bezstresowe, ale jestem zachwycony zakupem i na pewno zrobiłbym to jeszcze raz. Widok przepięknej linii bocznej w lusterku zawsze relaksuje. Bardzo ważne to trafić sprawdzony egzemplarz, najlepiej ze sprawdzoną historią. Problemem silników serii K jest uszczelka pod głowicą - jeśli w Twoim egzemplarzu nie była naprawiana, to spodziewaj się wydatków. W moim przypadku kupiłem egzemplarz od pasjonata, więc nie miałem żadnych przykrych przygód. Auta zazwyczaj nie były używane cały rok, więc mają niskie przebiegi względem wieku. Zawieszenie (ciekawy system hydrogazowy) nie sprawia problemów, ale jest typowo sportowe. Warto uzupełniać jego stan. W przeciwnym wypadku auto jest przeraźliwie niskie (ok. 115-120cm!!!), ma prześwit grubości wafelka i wszystkie dziury odczujemy bardzo mocno. Z uzupełnionym zawieszeniem jest w porządku, ale i tak każdy próg zwalniający należy przejeżdżać z symboliczną prędkością. Najwięcej sensu auto ma podczas wycieczek poza miasto po krętych drogach - klei się niesamowicie, układ napędowy jest bardzo responsywny a do tego wszystkiego silnik bardzo przyjemnie mruczy nam za plecami. I do tego wiatr we włosach, prawdziwa motoryzacyjna ekstaza i w zasadzie powód dla którego kupujesz taki samochód :) W jeździe miejskiej idzie się przyzwyczaić, ale no czuć że to nie jego żywioł. Dla mnie największym dostarczycielem problemów w codziennej eksploatacji tego auta nie jest sama specyfika auta a jego wiek - nie mamy auto-hold na wzniesieniach tylko wymagające sprzęgło, nie mamy LEDów i doświetlania zakrętów tylko przeciętne żaróweczki (H1!) - powszechna zmora tego auta. Ciężko to opisać i oddać, ale moim zdaniem auto zostało zaprojektowane do jeżdżenia bez dachu - prowadzi się lepiej, mniej elementów wnętrza skrzypi, jest bardziej zwarte.
4,2
~Nowy
MG F I
Cabrio 1.8 i VVC 145KM 107kW
Świetny samochód dla kogoś kto nie boi sie zamawiać części z zagranicy, ma ogarniętego mechanika lub sam niema dwóch lewych rąk. Jak ktoś dba to auto sie odwdzięcza bezawaryjna jazda, trzeba zwócić uwagę na to by zawsze silnik osiągną tęperaturę robocza i przy zakupie nie dać sobie wcisnąć kitu że ma sportowe obniżone zawieszenie jak leży na brzuchu. Temat samochód ma hydrogazowe zawieszenie na poduszkach pompowanych ręcznie pompą chydrauliczną
4,2
~practicator
MG F I
Cabrio 1.8 i 120KM 88kW
Kupując ten samochód trzeba być świadomym co się chce kupić, i co ten samochód ma do zaoferowania. Wrażenia z jazdy po krętych górskich drogach, w słońcu z wiatrem we włosach niezapomniane. Jednak samochód na miasto średnio się nadaje (trzeba pilnować żeby nic na wierzchu nie zoastawić) a już na mokrą, śliską zimę w naszym kraju zupełnie.
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
MG F I
Liczba raportów:
10
Åšrednie spalanie dla
MG F I
pb
7,1 – 7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
6,6
MG F I
Cabrio 1.8 i VVC 145KM 107kW
Przy jeździe zpredkosciami 160-180 km/h przez ok 150km spalanie wyszło 7.1l bęzyny , tak samo przy zwalnianiu i przyśpieszaniu i wyprzedzaniu na trasie , w mieście wychodzi ok 6,6 a przy jednostajnej jeździe z prędkościami 90-110 6l , w pojeździe robiącym 100 w 7,5s jest to doskonały wynik. Każdemu polecam taki pojazd , choć wymaga on większego zaangażowania z racji braku wyspecjalizowanych mechaników.
Pb
7,2
MG F I
Cabrio 1.8 i 120KM 88kW
Jak na sportowe autko to spalanie nawet bardzo dobrze. Kłopoty z przeglądami i serwisami - wielu mechaników nie chce dotykać tak "cudacznego" auta. Boją się dostępu do silnika. Ceny części w normie (np. filtr oleju - 17 zł).
Pb
8,7
MG F I
Cabrio 1.8 i 120KM 88kW
części tanie, dostępne, zużycie paliwa w normie 7-10l jeżdżąc przepisowo
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
MG F I
Liczba wpisów:
3
Uszczelka pod głowicą.
MG F I
silnik
Typowa usterka tego auta to częsta wymiana uszczelki pod głowicą (HEAD GASKET) oraz ogromnie wysoka temperatura pod tylną klapą gdzie umieszczony jest silnik. Autko ma tylko dwa małe wloty powietrza umieszczone z boku.
1 komentarz
nie działająca funkcja ustawiania lusterek
MG F I 1.8 i VVC 145KM 107kW 1995-2000
instalacja elektryczna
1000 tys. km
po wymianie szkła w prawym lusterku nie działa sterowanie ,bezpieczniki sprawdziłem w bagażniku z przodu i są dobre chyba że jeszcze jest gdzieś dodatkowe zabezpieczenie o którym nie wiem .
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
silnik glosno pracuje
MG F I 1.8 i VVC 145KM 107kW 1995-2000
silnik
nie wiem
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
MG F I
4,1 (8 ocen)
Wybierz silnik
1.6 111 KM
1.8 i 120 KM
1.8 i VVC 145 KM
Wybierz innÄ… generacjÄ™
MG F w pigułce
MG F
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
MG F
Dane techniczne
MG F I
Raporty zużycia paliwa
MG F I
Opinie
MG F I
Usterki
MG F I
Publikacje
MG F
Newsy
MG F
Galerie
MG F
Nasze pomiary
MG F
Filmy
MG F
Ogłoszenia
MG F
Ceny aut używanych
MG F
Dziennik kosztów
MG F I
Opinie o instalacjach LPG
MG F I
Testy zderzeniowe
MG
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historiÄ™ auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglÄ…dasz
MG F I
Dane techniczne
10 raportów
zużycia paliwa
8 opinii
użytkowników
3 zgłoszone
usterki
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicÄ…
Prawo jazdy