Szukaj

Informacje o MG F I

Lata produkcji: 1995 – 2000
Segment: Auta sportowe

MG F I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny MG F I

Liczba ocen: 8
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Mikołaj
MG F I
Cabrio 1.8 i 120KM 88kW
MG schowane do garażu na zimę, czas podzielić się opinią po sezonie. Zrobiłem nim od kwietnia do listopada ok. 7000 km. Auto używałem jako moje jedyne, jeżdżąc nim do pracy, na zakupy, poza miasto i na wakacje. Auto raczej dla świadomych użytkowników. Dla większości osób cechy tego auta są tym co kompletnie skreśla je przy wyborze auta dla siebie. Ma dwa miejsca, nie ma dachu, wymagający (w teorii) układ napędowy i skromny bagażnik. Do tego podczas jazdy jest twardy i głośny. Ale mimo wszystko każdy kto się nim przejechał, wysiadał z olbrzymim uśmiechem :) Pod moje potrzeby auto zakwalifikowało się za to idealnie. Bagażnik wbrew pozorom jest gigantyczny jak na typ auta, spalanie jest niskie. Dach jest w pełni manualny, ale jego złożenie (mimo, że wymaga niestety wyjścia z auta) po nauczeniu się ruchów trwa 15-20 sekund. Nie wszystkie chwile z nim wspominam jako bezstresowe, ale jestem zachwycony zakupem i na pewno zrobiłbym to jeszcze raz. Widok przepięknej linii bocznej w lusterku zawsze relaksuje. Bardzo ważne to trafić sprawdzony egzemplarz, najlepiej ze sprawdzoną historią. Problemem silników serii K jest uszczelka pod głowicą - jeśli w Twoim egzemplarzu nie była naprawiana, to spodziewaj się wydatków. W moim przypadku kupiłem egzemplarz od pasjonata, więc nie miałem żadnych przykrych przygód. Auta zazwyczaj nie były używane cały rok, więc mają niskie przebiegi względem wieku. Zawieszenie (ciekawy system hydrogazowy) nie sprawia problemów, ale jest typowo sportowe. Warto uzupełniać jego stan. W przeciwnym wypadku auto jest przeraźliwie niskie (ok. 115-120cm!!!), ma prześwit grubości wafelka i wszystkie dziury odczujemy bardzo mocno. Z uzupełnionym zawieszeniem jest w porządku, ale i tak każdy próg zwalniający należy przejeżdżać z symboliczną prędkością. Najwięcej sensu auto ma podczas wycieczek poza miasto po krętych drogach - klei się niesamowicie, układ napędowy jest bardzo responsywny a do tego wszystkiego silnik bardzo przyjemnie mruczy nam za plecami. I do tego wiatr we włosach, prawdziwa motoryzacyjna ekstaza i w zasadzie powód dla którego kupujesz taki samochód :) W jeździe miejskiej idzie się przyzwyczaić, ale no czuć że to nie jego żywioł. Dla mnie największym dostarczycielem problemów w codziennej eksploatacji tego auta nie jest sama specyfika auta a jego wiek - nie mamy auto-hold na wzniesieniach tylko wymagające sprzęgło, nie mamy LEDów i doświetlania zakrętów tylko przeciętne żaróweczki (H1!) - powszechna zmora tego auta. Ciężko to opisać i oddać, ale moim zdaniem auto zostało zaprojektowane do jeżdżenia bez dachu - prowadzi się lepiej, mniej elementów wnętrza skrzypi, jest bardziej zwarte.
4,2
~Nowy
MG F I
Cabrio 1.8 i VVC 145KM 107kW
Świetny samochód dla kogoś kto nie boi sie zamawiać części z zagranicy, ma ogarniętego mechanika lub sam niema dwóch lewych rąk. Jak ktoś dba to auto sie odwdzięcza bezawaryjna jazda, trzeba zwócić uwagę na to by zawsze silnik osiągną tęperaturę robocza i przy zakupie nie dać sobie wcisnąć kitu że ma sportowe obniżone zawieszenie jak leży na brzuchu. Temat samochód ma hydrogazowe zawieszenie na poduszkach pompowanych ręcznie pompą chydrauliczną
4,2
~practicator
MG F I
Cabrio 1.8 i 120KM 88kW
Kupując ten samochód trzeba być świadomym co się chce kupić, i co ten samochód ma do zaoferowania. Wrażenia z jazdy po krętych górskich drogach, w słońcu z wiatrem we włosach niezapomniane. Jednak samochód na miasto średnio się nadaje (trzeba pilnować żeby nic na wierzchu nie zoastawić) a już na mokrą, śliską zimę w naszym kraju zupełnie.
MG F I