Szukaj

Informacje o MG F

Lata produkcji: 1995 – 2002
Segment: Auta sportowe

MG F – wybierz generacjÄ™

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny MG F

Liczba ocen: 13
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~Mikołaj
MG F I
Cabrio 1.8 i 120KM 88kW
MG schowane do garażu na zimę, czas podzielić się opinią po sezonie. Zrobiłem nim od kwietnia do listopada ok. 7000 km. Auto używałem jako moje jedyne, jeżdżąc nim do pracy, na zakupy, poza miasto i na wakacje. Auto raczej dla świadomych użytkowników. Dla większości osób cechy tego auta są tym co kompletnie skreśla je przy wyborze auta dla siebie. Ma dwa miejsca, nie ma dachu, wymagający (w teorii) układ napędowy i skromny bagażnik. Do tego podczas jazdy jest twardy i głośny. Ale mimo wszystko każdy kto się nim przejechał, wysiadał z olbrzymim uśmiechem :) Pod moje potrzeby auto zakwalifikowało się za to idealnie. Bagażnik wbrew pozorom jest gigantyczny jak na typ auta, spalanie jest niskie. Dach jest w pełni manualny, ale jego złożenie (mimo, że wymaga niestety wyjścia z auta) po nauczeniu się ruchów trwa 15-20 sekund. Nie wszystkie chwile z nim wspominam jako bezstresowe, ale jestem zachwycony zakupem i na pewno zrobiłbym to jeszcze raz. Widok przepięknej linii bocznej w lusterku zawsze relaksuje. Bardzo ważne to trafić sprawdzony egzemplarz, najlepiej ze sprawdzoną historią. Problemem silników serii K jest uszczelka pod głowicą - jeśli w Twoim egzemplarzu nie była naprawiana, to spodziewaj się wydatków. W moim przypadku kupiłem egzemplarz od pasjonata, więc nie miałem żadnych przykrych przygód. Auta zazwyczaj nie były używane cały rok, więc mają niskie przebiegi względem wieku. Zawieszenie (ciekawy system hydrogazowy) nie sprawia problemów, ale jest typowo sportowe. Warto uzupełniać jego stan. W przeciwnym wypadku auto jest przeraźliwie niskie (ok. 115-120cm!!!), ma prześwit grubości wafelka i wszystkie dziury odczujemy bardzo mocno. Z uzupełnionym zawieszeniem jest w porządku, ale i tak każdy próg zwalniający należy przejeżdżać z symboliczną prędkością. Najwięcej sensu auto ma podczas wycieczek poza miasto po krętych drogach - klei się niesamowicie, układ napędowy jest bardzo responsywny a do tego wszystkiego silnik bardzo przyjemnie mruczy nam za plecami. I do tego wiatr we włosach, prawdziwa motoryzacyjna ekstaza i w zasadzie powód dla którego kupujesz taki samochód :) W jeździe miejskiej idzie się przyzwyczaić, ale no czuć że to nie jego żywioł. Dla mnie największym dostarczycielem problemów w codziennej eksploatacji tego auta nie jest sama specyfika auta a jego wiek - nie mamy auto-hold na wzniesieniach tylko wymagające sprzęgło, nie mamy LEDów i doświetlania zakrętów tylko przeciętne żaróweczki (H1!) - powszechna zmora tego auta. Ciężko to opisać i oddać, ale moim zdaniem auto zostało zaprojektowane do jeżdżenia bez dachu - prowadzi się lepiej, mniej elementów wnętrza skrzypi, jest bardziej zwarte.
4,7
~Marcin
MG F II
Cabrio 1.8 i 120KM 88kW
Bardzo sympatyczne autko. Napęd na tył oraz równy rozkład masy daje sportowe wrażenia.Jeśli ktoś chce kupić cabrio to tylko z Klimatyzacją!! Największa ściema jaką słyszałem to:\"po co klimatyzacja w kabriolecie\", a właśnie po to, że jak robi się za ciepło i słoneczko mocno świeci nam w główkę zamykamy dach włączamy klimę i jest przyjemnie chłodno.Bez klimy nawet zamknięty dach nie da nam takiej osłony przed temperaturą i słońcem jak normalne auto.Całkiem duży bagażnik a przy tym w razie potrzeby można coś upchnąć z przodu.Przed kupnem wahałem się pomiędzy mazda MX-5 a MGF i mój wybór padł na MG. Jako plus można dodać to, że auto nie jest rozpoznawane na ulicach i daje wrażenie droższego niż rzeczywiście jest :)
4,2
~Nowy
MG F I
Cabrio 1.8 i VVC 145KM 107kW
Świetny samochód dla kogoś kto nie boi sie zamawiać części z zagranicy, ma ogarniętego mechanika lub sam niema dwóch lewych rąk. Jak ktoś dba to auto sie odwdzięcza bezawaryjna jazda, trzeba zwócić uwagę na to by zawsze silnik osiągną tęperaturę robocza i przy zakupie nie dać sobie wcisnąć kitu że ma sportowe obniżone zawieszenie jak leży na brzuchu. Temat samochód ma hydrogazowe zawieszenie na poduszkach pompowanych ręcznie pompą chydrauliczną

Raporty spalania MG F

Liczba raportów: 16
Åšrednie spalanie dla MG F
7,1 – 8,5
l/100 km
11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,6
MG F I
Cabrio 1.8 i VVC 145KM 107kW
Przy jeździe zpredkosciami 160-180 km/h przez ok 150km spalanie wyszło 7.1l bęzyny , tak samo przy zwalnianiu i przyśpieszaniu i wyprzedzaniu na trasie , w mieście wychodzi ok 6,6 a przy jednostajnej jeździe z prędkościami 90-110 6l , w pojeździe robiącym 100 w 7,5s jest to doskonały wynik. Każdemu polecam taki pojazd , choć wymaga on większego zaangażowania z racji braku wyspecjalizowanych mechaników.
11,0
MG F II
Cabrio 1.8 i 120KM 88kW
Jest oszczędny jeśli jeździmy spokojnie, najlepsza metoda to (w miarę możliwości) nie przekraczać 3000 obrotów. Oczywiście każde autko trzeba od czasu do czasu przepalić :) mój rekord to na gazie 110 km za 30 zł ( gaz ok, 2,60 zł)
8,5
MG F II
Cabrio 1.8 160KM 118kW
MGF Trophy 160 - Spalanie rewelacyjne, jak na dynamiczną jazdę 8.5L/100KM, jestem bardzo zadowolony, gdyż auto daje frajdę z jazdy i jest w miarę oszczędne jak na moc 160KM. 8,5L to średnia spalania z przejechanych 452KM i zatankowaniu do pełna, biegi zmieniane zazwyczaj na 3500 do 4500 obr., tryb mieszany, trochę miasta, trochę trasy, często krótkie odcinki np. do pobliskiego sklepu, wynik naprawdę dobry jak na mało oszczędną jazdę. Auto użytkowane tylko w sezonie, w zimie stoi w garażu.
MG F