Szukaj

Informacje o MG

Morris Garages to brytyjskie przedsiÄ™biorstwo motoryzacyjne, zaÅ‚ożone w 1924 roku w Oksfordzie. Koncern byÅ‚ znany przede wszystkim z produkcji niewielkich sportowych kabrioletów, ale sprzedawaÅ‚ również coupe i sedany. W 2005 roku firma ogÅ‚osiÅ‚a bankructwo, a produkcjÄ™ samochodów zakoÅ„czono. MarkÄ™ wykupiÅ‚o chiÅ„skie Nanjing Automobile Group i w 2007 roku powróciÅ‚o na rynek ze wznowionym modelem TF.

MG – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o MG

Sprawdź co kierowcy
myślą o MG

Oceny Aut 105 ocen

4,1
~Mikołaj
MG F I
Cabrio 1.8 i 120KM 88kW
MG schowane do garażu na zimę, czas podzielić się opinią po sezonie. Zrobiłem nim od kwietnia do listopada ok. 7000 km. Auto używałem jako moje jedyne, jeżdżąc nim do pracy, na zakupy, poza miasto i na wakacje. Auto raczej dla świadomych użytkowników. Dla większości osób cechy tego auta są tym co kompletnie skreśla je przy wyborze auta dla siebie. Ma dwa miejsca, nie ma dachu, wymagający (w teorii) układ napędowy i skromny bagażnik. Do tego podczas jazdy jest twardy i głośny. Ale mimo wszystko każdy kto się nim przejechał, wysiadał z olbrzymim uśmiechem :) Pod moje potrzeby auto zakwalifikowało się za to idealnie. Bagażnik wbrew pozorom jest gigantyczny jak na typ auta, spalanie jest niskie. Dach jest w pełni manualny, ale jego złożenie (mimo, że wymaga niestety wyjścia z auta) po nauczeniu się ruchów trwa 15-20 sekund. Nie wszystkie chwile z nim wspominam jako bezstresowe, ale jestem zachwycony zakupem i na pewno zrobiłbym to jeszcze raz. Widok przepięknej linii bocznej w lusterku zawsze relaksuje. Bardzo ważne to trafić sprawdzony egzemplarz, najlepiej ze sprawdzoną historią. Problemem silników serii K jest uszczelka pod głowicą - jeśli w Twoim egzemplarzu nie była naprawiana, to spodziewaj się wydatków. W moim przypadku kupiłem egzemplarz od pasjonata, więc nie miałem żadnych przykrych przygód. Auta zazwyczaj nie były używane cały rok, więc mają niskie przebiegi względem wieku. Zawieszenie (ciekawy system hydrogazowy) nie sprawia problemów, ale jest typowo sportowe. Warto uzupełniać jego stan. W przeciwnym wypadku auto jest przeraźliwie niskie (ok. 115-120cm!!!), ma prześwit grubości wafelka i wszystkie dziury odczujemy bardzo mocno. Z uzupełnionym zawieszeniem jest w porządku, ale i tak każdy próg zwalniający należy przejeżdżać z symboliczną prędkością. Najwięcej sensu auto ma podczas wycieczek poza miasto po krętych drogach - klei się niesamowicie, układ napędowy jest bardzo responsywny a do tego wszystkiego silnik bardzo przyjemnie mruczy nam za plecami. I do tego wiatr we włosach, prawdziwa motoryzacyjna ekstaza i w zasadzie powód dla którego kupujesz taki samochód :) W jeździe miejskiej idzie się przyzwyczaić, ale no czuć że to nie jego żywioł. Dla mnie największym dostarczycielem problemów w codziennej eksploatacji tego auta nie jest sama specyfika auta a jego wiek - nie mamy auto-hold na wzniesieniach tylko wymagające sprzęgło, nie mamy LEDów i doświetlania zakrętów tylko przeciętne żaróweczki (H1!) - powszechna zmora tego auta. Ciężko to opisać i oddać, ale moim zdaniem auto zostało zaprojektowane do jeżdżenia bez dachu - prowadzi się lepiej, mniej elementów wnętrza skrzypi, jest bardziej zwarte.
4,9
~Mechanik
MG HS
SUV 1.5 T-GDi 162KM 119kW
Bardzo fajny samochód w tej cenie auto bardzo przyzwoicie wykonane , wyposażone i spasowane .za duży plus uważam przede wszystkim konserwacja podwozia zmontowanie spasowanie auta bardzo fajna elastyczność silnika i świetna kultura pracy. Za minusy trochę ospała skrzynia ale bardzo porównywalna z kia Hyundai , trochę słabej jakości obraz z kamer 360 mogli by tu jakaś wprowadzisz modernizację i to wymienić . Poza tym jak na przejechane dopiero ponad 14tys km nie mam żadnych zastrzeżeń w trasie spalanie na drogach ekspresowych oscyluje koło 7 7,5litra to jak na tę gabaryty bardzo fajnie i komfort bardzo dobry przesiadając się z pastą b8 nie mam nic do zarzucenia w komforcie podróżowania auto naprawdę warte uwagi.
4,4
~Astrokot
MG HS
SUV 1.5 T-GDi 162KM 119kW
Z jednej strony powolna skrzynia biegów (automat) która wymaga przyzwyczajenia, beznadziejnie zorganizowany bagażnik i trochę zagmatwany infotainment. Z drugiej strony z każdą kolejną podróżą auto coraz bardziej przekonuje do siebie. Jedzie się wygodnie, wyciszenie raczej umiarkowane-porównywalnie z większością nowych europejskich aut. Na ocenę bezawaryjnosci jeszcze za wcześnie, choć napawa optymizmem 7 lat gwarancji oraz plan serwisowy (nikt nie udaje że nie trzeba docierać silnika i np. pierwsza wymiana oleju już po 2 tys km, potem co 15 km, zamiast 30 tys km od samego początku jak u innych)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli MG przeprowadzone przez Euro NCAP.
Åšrednia ocena