Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa S W223/V223 Sedan Long

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Auta luksusowe
Klasa S produkowana jest od roku 1972. To luksusowa limuzyna klasy wyższej (segment F) i jednocześnie flagowy model niemieckiej marki. To właśnie w tym momencie nazwa „Klasa S” oficjalnie znalazła się w nomenklaturze marki (używana była wcześniej w języku potocznym). Za protoplastów Klasy S uważane są serie „Ponton” (W180 i W128), „Fintail” (W111 i W112) oraz W108. W swojej segmencie Mercedes Klasa S jest najpopularniejszym samochodem na świecie – do dnia dzisiejszego sprzedano ponad 3 mln aut spośród dotychczasowych sześciu generacji modelu. Klasa S stała się także jedynym jak dotąd Mercedesem, który został nagrodzony tytułem Europejskiego Samochodu Roku (w roku 1974).
czytaj więcej
Powagosław
To jeden z tych wytworów ludzkich rąk, w przypadku których mnożenie komplementów i zachwytów to strata czasu. Bo Klasa S to klasa sama w sobie, absolut, który nie potrzebuje potwierdzenia. ~Powagosław
Luzacjusz
Tak, to pewnie najdoskonalsze auto świata. Pod każdym względem. Tak, jest wspaniałe. Ale ścieżka elegancji, którą zaczyna podążać Klasa S zdaje się prowadzić do miejsca z napisem Maybach. Tego tylko bizantyjskiego przepychu się trochę obawiam. ~Luzacjusz

Mercedes Klasa S W223/V223 Sedan Long – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 12,8 m
Promień skrętu 6,4 m
Długość 5289 mm
Szerokość 1954 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2109 mm
Wysokość 1503 mm
Rozstaw osi 3216 mm
Rozstaw kół - przód 1660 mm
Rozstaw kół - tył 1688 mm
Zwis przedni 877 mm
Zwis tylny 1196 mm
Prześwit 125 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 435 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1009 mm
Wysokość siedziska przedniego 279 mm
Długość siedziska przedniego 588 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 894 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 1003 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego 360 mm
Długość siedziska tylnego 552 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1592 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1582 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1516 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1469 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 550 l
Ogólna ocena
5,0 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria

Wybrane oceny

5,0
~Kamil z Krakowa
Mercedes Klasa S W223/V223
Sedan Long 4.0 580 MHEV 503KM 370kW
Bardzo dynamiczny silnik, bez "turbo dziury", odnosi się wrażenie jak by to była wersja AMG, rozsądne spalanie jak na tę moc i gabaryty samochodu 10-11L . Bez awarii jak dotąd. Moim zdaniem zdecydowanie najwygodniejszy w segmencie, ale oprócz Aimatic mam też E active body control i dzięki temu czuć kolosalną różnicę w pokonywaniu zakrętów. Jedzie jak po szynach, a w zasadzie to płynie. Tu moja ocena ZDECYDOWANIE 6* !!! Świetnie działa nawigacja, a w zasadzie "wirtualna rzeczywistość" idealnie pokazuje w którą drogę skręcić na skrzyżowaniu kilku ulic - to jest Mega !!! Systemy asystujące jazdę uważam że już są bardzo dobrze dopracowane, nie mam zastrzeżeń. Ani razu się nie pomylił przy zmianie pasa czy omijaniu lub hamowaniu. Burmester 4d gra jak na koncercie, ale drugi raz nie zapłacił bym 35tys zł... Siedzenia Mega wygodne - majstersztyk. Po przejechaniu 1000km nie czuję zmęczenia, polecam poduszki -zagłówki, są świetne.
5,0
~Kamil z Krakowa
Mercedes Klasa S W223/V223
Sedan Long 4.0 580 MHEV 503KM 370kW
Bardzo dynamiczny silnik, bez "turbo dziury", odnosi się wrażenie jak by to była wersja AMG, rozsądne spalanie jak na tę moc i gabaryty samochodu 10-11L . Bez awarii jak dotąd. Moim zdaniem zdecydowanie najwygodniejszy w segmencie, ale oprócz Aimatic mam też E active body control i dzięki temu czuć kolosalną różnicę w pokonywaniu zakrętów. Jedzie jak po szynach, a w zasadzie to płynie. Tu moja ocena ZDECYDOWANIE 6* !!! Świetnie działa nawigacja, a w zasadzie "wirtualna rzeczywistość" idealnie pokazuje w którą drogę skręcić na skrzyżowaniu kilku ulic - to jest Mega !!! Systemy asystujące jazdę uważam że już są bardzo dobrze dopracowane, nie mam zastrzeżeń. Ani razu się nie pomylił przy zmianie pasa czy omijaniu lub hamowaniu. Burmester 4d gra jak na koncercie, ale drugi raz nie zapłacił bym 35tys zł... Siedzenia Mega wygodne - majstersztyk. Po przejechaniu 1000km nie czuję zmęczenia, polecam poduszki -zagłówki, są świetne.
Mercedes Klasa S W223/V223 Sedan Long