Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa S W223/V223

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Auta luksusowe
Klasa S produkowana jest od roku 1972. To luksusowa limuzyna klasy wyższej (segment F) i jednocześnie flagowy model niemieckiej marki. To właśnie w tym momencie nazwa „Klasa S” oficjalnie znalazła się w nomenklaturze marki (używana była wcześniej w języku potocznym). Za protoplastów Klasy S uważane są serie „Ponton” (W180 i W128), „Fintail” (W111 i W112) oraz W108. W swojej segmencie Mercedes Klasa S jest najpopularniejszym samochodem na świecie – do dnia dzisiejszego sprzedano ponad 3 mln aut spośród dotychczasowych sześciu generacji modelu. Klasa S stała się także jedynym jak dotąd Mercedesem, który został nagrodzony tytułem Europejskiego Samochodu Roku (w roku 1974).
czytaj więcej
Powagosław
To jeden z tych wytworów ludzkich rąk, w przypadku których mnożenie komplementów i zachwytów to strata czasu. Bo Klasa S to klasa sama w sobie, absolut, który nie potrzebuje potwierdzenia. ~Powagosław
Luzacjusz
Tak, to pewnie najdoskonalsze auto świata. Pod każdym względem. Tak, jest wspaniałe. Ale ścieżka elegancji, którą zaczyna podążać Klasa S zdaje się prowadzić do miejsca z napisem Maybach. Tego tylko bizantyjskiego przepychu się trochę obawiam. ~Luzacjusz

Mercedes Klasa S W223/V223 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
5,0 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria

Wybrane oceny

5,0
~Kamil z Krakowa
Mercedes Klasa S W223/V223
Sedan Long 4.0 580 MHEV 503KM 370kW
Bardzo dynamiczny silnik, bez "turbo dziury", odnosi się wrażenie jak by to była wersja AMG, rozsądne spalanie jak na tę moc i gabaryty samochodu 10-11L . Bez awarii jak dotąd. Moim zdaniem zdecydowanie najwygodniejszy w segmencie, ale oprócz Aimatic mam też E active body control i dzięki temu czuć kolosalną różnicę w pokonywaniu zakrętów. Jedzie jak po szynach, a w zasadzie to płynie. Tu moja ocena ZDECYDOWANIE 6* !!! Świetnie działa nawigacja, a w zasadzie "wirtualna rzeczywistość" idealnie pokazuje w którą drogę skręcić na skrzyżowaniu kilku ulic - to jest Mega !!! Systemy asystujące jazdę uważam że już są bardzo dobrze dopracowane, nie mam zastrzeżeń. Ani razu się nie pomylił przy zmianie pasa czy omijaniu lub hamowaniu. Burmester 4d gra jak na koncercie, ale drugi raz nie zapłacił bym 35tys zł... Siedzenia Mega wygodne - majstersztyk. Po przejechaniu 1000km nie czuję zmęczenia, polecam poduszki -zagłówki, są świetne.
5,0
~Kamil z Krakowa
Mercedes Klasa S W223/V223
Sedan Long 4.0 580 MHEV 503KM 370kW
Bardzo dynamiczny silnik, bez "turbo dziury", odnosi się wrażenie jak by to była wersja AMG, rozsądne spalanie jak na tę moc i gabaryty samochodu 10-11L . Bez awarii jak dotąd. Moim zdaniem zdecydowanie najwygodniejszy w segmencie, ale oprócz Aimatic mam też E active body control i dzięki temu czuć kolosalną różnicę w pokonywaniu zakrętów. Jedzie jak po szynach, a w zasadzie to płynie. Tu moja ocena ZDECYDOWANIE 6* !!! Świetnie działa nawigacja, a w zasadzie "wirtualna rzeczywistość" idealnie pokazuje w którą drogę skręcić na skrzyżowaniu kilku ulic - to jest Mega !!! Systemy asystujące jazdę uważam że już są bardzo dobrze dopracowane, nie mam zastrzeżeń. Ani razu się nie pomylił przy zmianie pasa czy omijaniu lub hamowaniu. Burmester 4d gra jak na koncercie, ale drugi raz nie zapłacił bym 35tys zł... Siedzenia Mega wygodne - majstersztyk. Po przejechaniu 1000km nie czuję zmęczenia, polecam poduszki -zagłówki, są świetne.
Mercedes Klasa S W223/V223