Flagowe limuzyny najczęściej można spotkać na drogach z dieslem pod maską i w tym modelu też warto pójść w tym kierunku – tym bardziej, że motory wysokoprężne mają konkurencyjne ceny w stosunku do benzynowych, a jak macie firmę i dużo jeździcie, to też sporo zaoszczędzicie. Podstawowy 350CDI o mocy 235KM nieźle radzi sobie z tym ogromnym autem, jak na swoją stosunkowo niedużą liczbę koni. Do tego jest cichy, oszczędny i najtańszy w ofercie. Jeśli planujecie często spieszyć się na drogach, to z diesli zostaje jeszcze widlasta ósemka o pojemności 4 litrów. Moc – 320KM, cena – zaporowa. Jeśli chodzi o motory benzynowe – najmniejszy o pojemności 3.5l i mocy 272KM możecie wziąć zamiast podobnego diesla, jeśli drażni was jego dźwięk. Wersja benzynowa nie jest jednak tak oszczędna, ale bardzo przyjemnie pracuje i z ochotą współpracuje z kierowcą. Najmocniejsze jednostki zostały oczywiście przygotowane przez AMG. Mają 6l i więcej oraz moc od 525 do 612KM. Wszystko jest w nich obłędne – dźwięk, cena, osiągi... . Trochę mniejszy motor z wyższej półki liczy 5.5l oraz 388KM - spokojnie wystarczy, jeśli zabraknie wam funduszy na AMG.