Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa M W166 Off-roader 500 4MATIC BlueEFFICIENCY 408KM 300kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Diesel jest dobrym wyborem w takim aucie, choć podstawowy wariant ML250 BlueTec o mocy 204KM wydaje się być nieco za słaby. Owszem - szczególnie poniżej prędkości autostradowych dobrze radzi sobie z samochodem i pozwala na bezstresową jazdę w większości przypadków, ale brakuje mu rezerwy mocy. Wariant 258-konny wypada pod tym względem dużo lepiej. A silniki benzynowe? To już są monstra. Najtańszy ML350 o mocy 306KM w zupełności wystarcza do codziennej jazdy - zarówno spokojnej, jak i nerwowej. ML500 i 65 AMG o mocach odpowiednio 408 i 525KM to już propozycje dla fanatyków wgniatania w fotel.
czytaj więcej
Powagosław
To samo, co w Klasie GL, tylko trochę inaczej, co nie znaczy, że gorzej. „Emka” jest mniejsza, dzięki czemu zyskuje na zgrabności i dynamice. Stylizacja jest nieco barokowa, ale w tym segmencie takie chwyty są jak najbardziej dozwolone. ~Powagosław
Luzacjusz
Żony piłkarzy, o ile tylko mają prawo jazdy, potrafią czytać, a ich mężowie nie przepuszczają wszystkich pieniędzy w kasynach, zapewne śnią o kupnie Klasy M. To ja już wolę koszmar z Freddym Kruegerem. Przynajmniej jest jakaś akcja i emocje. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 4663 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 408 KM (300 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 600 Nm przy 1600-4750 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Dodatkowe informacje moc max w zakresie obrotów 5000–5750
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4Matic
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mercedes Klasa M W166 Off-roader