Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa M W164

Lata produkcji: 2005 – 2011
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Średniej wielkości luksusowy SUV (segment I; grupa premium) produkowany w latach 1997-2014. Najpopularniejszy samochód Mercedesa w tej klasie (prawie 500 tys. sprzedanych egzemplarzy), pozycjonowany pomiędzy mniejszym modelem GLK oraz większą klasą GL, z którą był technicznie spokrewniony. Auto odniosło duży sukces nie tylko w Europie, ale, przede wszystkim, w USA, gdzie m.in. w 1998 roku wygrało plebiscyt North American Truck of the Year. W 2015 roku, wraz z modernizacją III generacji auta, Mercedes zmienił nazewnictwo swoich SUV-ów: Klasa M została zastąpiona modelem o nazwie GLE.
czytaj więcej
Powagosław
To samo, co w Klasie GL, tylko trochę inaczej, co nie znaczy, że gorzej. „Emka” jest mniejsza, dzięki czemu zyskuje na zgrabności i dynamice. Stylizacja jest nieco barokowa, ale w tym segmencie takie chwyty są jak najbardziej dozwolone. ~Powagosław
Luzacjusz
Żony piłkarzy, o ile tylko mają prawo jazdy, potrafią czytać, a ich mężowie nie przepuszczają wszystkich pieniędzy w kasynach, zapewne śnią o kupnie Klasy M. To ja już wolę koszmar z Freddym Kruegerem. Przynajmniej jest jakaś akcja i emocje. ~Luzacjusz

Mercedes Klasa M W164 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

1,1
~Roman
Mercedes Klasa M W164
Off-roader 3.5 V6 (350) 272KM 200kW
Ten samochód to jakaś totalna porażka. Nie wiem dlaczego nikt nie nakręcił o tym jeszcze filmu. Psuje się w nim dosłownie wszystko!! 100tys km starty wałek rozrządu, urwane klapy kolektora, rozwalony wandler, opiłki w moście, popsute zamki drzwi, czujniki ABS można wozić w bagażniku, zalane moduły sam, uszk. sterownik silnika, panel klimatyzacji, siłownik mostu, łańcuch reduktora, szklanka reduktora, podnośnik szyby, sterownik skrzynii biegow, podpora wału, stukające półosie, pękające przełączniki foteli, elektrozawory skrzynii biegow, stacyjka i cały pakiet innych pierdol, jak ginące światła stop itp. Totalna porażka . Jedyny plus tego auta to układ hamulcowy. Poza tym ani to ładne ani wygodne. Totalna beznadzieja
4,5
~TIGER
Mercedes Klasa M W164
Off-roader 3.5 V6 (350) 272KM 200kW
Samochód idealny, ma wszystko co potrzebne. Wszędzie wjedzie, napęd 4x4, skrzynia automatyczna. Miałem wcześniej BMW 5 E60 i nawet mercedesowi nie sięga do stóp. Jazda w trasę 3000km to bajka, wygodny fotel, dużo miejsca - w bmw nawet przy fotelach komfort był ból pleców. Osiągi silnika idealne. Zawsze rusza 1 ze świateł a przy tym mało pali jak na taką masę. Awarii brak - przy zakupie zrobione koła rozrządu (Vanosy), wałek wyrównoważający, nowy kolektor i auto jeżdzi i się nie psuje. POLECAM. Zdecydowanie najlepszy wybór - zastanawiałem się nad Q7 - zawieszenie tragedia, silniki benzynowe do *upy przez bezpośredni wtrysk; Cayenne - elektronika i remont silnika co 150tys; X5 - w pierwszej wersji wygląda jak średniowiecze; Range Rover Sport - jedyny godny konkurent ale same diesle 2,7 i nie jedzie to wogóle.
3,9
~kris19c
Mercedes Klasa M W164
Off-roader 3.0 V6 (320 CDI) 224KM 165kW
Wygodne auto, które choć ma swoje wady daje przyjemność z użytkowania i wygodę jazdy. Samochód jest sporych rozmiarów, ale ma dobry skręt, więc parkowanie nie stanowi problemu. Waży sporo (DMC prawie 3t) i widać to w spalaniu oraz zachowaniu na drodze (woli jechać prosto niż skręcać). Z tym silnikiem należy się także liczyć z wołowatością po zimnym rozruchu, kiedy wyraźnie z oporem zabiera się do roboty. Generalnie można samochód polecić dla osób, którzy nie stawiają ekonomiki użytkowania na pierwszym miejscu.
Mercedes Klasa M W164