Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa E W212 Limuzyna Facelifting 220 CDI 170KM 125kW 2013-2015

Lata produkcji: 2013 – 2015
Segment: Wyższa klasa średnia

Taki samochód z dieslem pod maską jest dobrą inwestycją – zakup się zwróci. Najsłabszą wersję lepiej sobie odpuścić, ale 220CDI o mocy 170KM jest w sam raz - dzięki niej auto staje się naprawdę dynamiczne i oszczędne. Jeśli jesteście w stanie wyłożyć jeszcze więcej, to są też wersje 250CDI, 300CDI oraz 350CDI o mocach 204, 231 i 252KM. Wśród jednostek benzynowych ta najtańsza jest doładowana i oferuje 184KM. Góra 9l/100km i trochę ponad 8 sekund do 100km/h wystarczą do codziennej jazdy. W razie czego są też mocniejsze motory – oferują od 204KM do 408KM w E500. Również tutaj nie mogło zabraknąć wersji AMG. Możecie ją mieć za blisko pół miliona złotych, ale dla 558KM warto – przynajmniej w teorii.

czytaj więcej
Powagosław

Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.

~Powagosław
Luzacjusz

Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2143 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1400-2800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Moc max w zakresie obrotów 3000-4200
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny ECO start-stop
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
System start&stop Dostępny ECO start-stop
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Mercedes Klasa E W212 Limuzyna Facelifting 220 CDI 170KM 125kW 2013-2015
6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,4
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna Facelifting 220 CDI 170KM 125kW
Jazda autostradą, tylko ja bez pasażerów, najekonomiczniej jak się da (wszystkie paski od Eco jazdy na full), tempomat ustawiony na 120km/h po przejechaniu 250km pokazywał spalanie 4.8 do 5.1l, jazda po mieście to ok 8l, silnik się dość długo nagrzewa przez co i spala znacznie więcej przez pierwsze kilka km, jazda mieszana to ok 6.5l Zaznaczam jednak ze staram się jeździć delikatnie więc poniżej tych wartości się już raczej zejść nie da, kto ma cięższa nogę niech sobie doliczyć minimum 20% wiecej. Co do samego auta to po pierwszym zachwycie muszę stwierdzić że tylko w bogatej opcji opłaca się je kupić, niestety rzeczy takie jak kamera cofania jak i fotele z pamięcią na min 2 kierowców powinny być standardem w aucie tej klasy (Układ jezdny)
5,0
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna Facelifting 220 CDI 170KM 125kW
Auto naprawdę mało pali. Jest tylko bardzo czułe na przyspieszanie. Jeżeli jeździ się płynnie, mozna uzyskać takie wartości. Ci co mówią że to nie możliwe, wiem co mówię bo jeżdżę takim autem codziennie (najczęściej Szczecin-Berlin). Przy prędkości do 130 auto pali w granicach 4,7-5,6 w zależności od pory roku(różne warunki, inne opony). Na naszych drogach jeżdżąc zgodnie z przepisami da radę zejść nawet do 4,2. (Układ jezdny)
5,2
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna Facelifting 220 CDI 170KM 125kW
Niesamowicie oszczędna, dynamiczna i przyjemnie brzmiąca jednostka. Bardzo polecam. (Układ jezdny)
Mercedes Klasa E W212 Limuzyna Facelifting