Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa E W212 Limuzyna Facelifting 200 CDI 136KM 100kW 2013-2015

Lata produkcji: 2013 – 2015
Segment: Wyższa klasa średnia

Taki samochód z dieslem pod maską jest dobrą inwestycją – zakup się zwróci. Najsłabszą wersję lepiej sobie odpuścić, ale 220CDI o mocy 170KM jest w sam raz - dzięki niej auto staje się naprawdę dynamiczne i oszczędne. Jeśli jesteście w stanie wyłożyć jeszcze więcej, to są też wersje 250CDI, 300CDI oraz 350CDI o mocach 204, 231 i 252KM. Wśród jednostek benzynowych ta najtańsza jest doładowana i oferuje 184KM. Góra 9l/100km i trochę ponad 8 sekund do 100km/h wystarczą do codziennej jazdy. W razie czego są też mocniejsze motory – oferują od 204KM do 408KM w E500. Również tutaj nie mogło zabraknąć wersji AMG. Możecie ją mieć za blisko pół miliona złotych, ale dla 558KM warto – przynajmniej w teorii.

czytaj więcej
Powagosław

Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.

~Powagosław
Luzacjusz

Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2143 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 2800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 1600-2600 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje Moc max w zakresie obrotów 2800-4600
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny ECO start-stop
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
System start&stop Dostępny ECO start-stop
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Norbert
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna Facelifting 200 CDI 136KM 100kW
Auto było marzeniem od dłuższego czasu, które w końcu udało się spełnić. Wcześniej posiadałem krótko wersje przedliftową ale był to egzemplarz zmęczony jak i jego wygląd, zwłaszcza wnętrza trącić już zaczyna myszką. Co innego polift do którego dojrzałem i uważam, że z zewnątrz jest piękny, zwłaszcza w białym lakierze, który uwydatnia jego śliczne opływowe linie i dynamiczne proporcje. Zarówno od przodu gdzie prezentuje sie nowocześnie i dynamicznie jak i od tyłu gdzie jest przysadzisty i solidny. Styliści odwalili mistrzowską robotę. Po lifcie to jest zupełnie inne auto, tak zewnątrz, w środku jak i podczas jazdy. Nie wiem czy to wina zużytych egzemplarzy poprzednich wersji ale tym jezdzi sie jak nowym, porządnym autem. Nawet w podstawowej wersji prezentuje sie nowocześnie, dzieki tym liniom i światłom LED, nie odstaje od najnowszych konstrukcji Mercedesa designersko. Za to wnętrze wizualnie uważam za najwiekszą wadę tego Sama konstrukcja auta jest bardzo solidna i nastawiona na komfort czy to podczas jazdy czy to podczas używania urządzeń pokładowych, wszystko działą przyjemnie, delikatnie, miękko ale też z wyczuwalną solidnością.
4,6
~Mariusz
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna Facelifting 200 CDI 136KM 100kW
Po kilkunastu latach BMW przyszedł czas na Mercedesa. Jestem bardzo zadowolony. Jak dla mnie wrażenia pozytywne. Jedynym mankamentem który mnie zaskoczył to DPF. Przy takim przebiegu i już zapchany. Troszkę przesada.
Mercedes Klasa E W212 Limuzyna Facelifting