Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa C W204 Limuzyna 3.0 350 CDI BlueEFFICIENCY 231KM 170kW 2009-2013

Lata produkcji: 2009 – 2013
Segment: Klasa średnia
Widać, że to ważny model w ofercie Mercedesa - wybór jest ogromny. Podstawowa jednostka benzynowa ma 156KM i 1.6l. W zupełności wystarcza. Jej dźwięk nie jest ekscytujący, ale przynajmniej pracuje cicho. Ponadto ma mechaniczną sprężarkę, która wstrzykuje w nią moc już od niższych obrotów – dzięki niej autem zdecydowanie łatwiej się jeździ i czuć, że chętnie współpracuje przy każdym naciśnięciu pedału gazu. Jeśli to mało – jest też mocniejsza wersja 1.8l o mocy 184KM. Poszukiwacze mocy powinni zainteresować się najmocniejszymi motorami, żeby poczuć wyraźną różnicę w stosunku do pozostałych – 2.5l ma 204KM, a 3.5l. 306KM. Flagowy silnik od AMG jest z kolei prawdziwą potęgą: ponad 6l i 457KM - to niesamowite, że zmieścił się w tym aucie. Diesle u Mercedesa to obowiązek. Podstawowy 200CDI na dłuższą metę może niektórych zmęczyć, dlatego najlepszym wyborem jest 220CDI o mocy 170KM. Podczas postoju trochę za bardzo się trzęsie, ale w czasie jazdy przyjemnie pracuje i świetnie radzi sobie z autem. Mocniejsze wersje – 350CDI, 300CDI oraz 250CDI to już propozycje dla rozrzutnych. Choć trochę odstraszają ceną, to pod względem pracy nie można im zbyt wiele zarzucić.
czytaj więcej
Powagosław
Elegancki samochód o doskonałych proporcjach i odrobinie sportowej zadziorności. Mercedes C to król klasy średniej premium. Szkoda tylko, że za ten prestiż trzeba tyle płacić. ~Powagosław
Luzacjusz
Mercedes w końcu przejrzał na oczy i zdjął okulary. Albo odwrotnie – zdjął okulary i przejrzał na oczy. Co zobaczył? Że wszyscy się gapią na nową C Klasę. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2013 roku
Pojemność skokowa 2987 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 231 KM (170 kW) przy 3800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 540 Nm przy 1600-2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83X92 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 7
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4Matic
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Ergonomia + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mercedes Klasa C W204 Limuzyna