Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa C W204 Limuzyna Facelifting 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW 2011-2014

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Klasa średnia
Widać, że to ważny model w ofercie Mercedesa - wybór jest ogromny. Podstawowa jednostka benzynowa ma 156KM i 1.6l. W zupełności wystarcza. Jej dźwięk nie jest ekscytujący, ale przynajmniej pracuje cicho. Ponadto ma mechaniczną sprężarkę, która wstrzykuje w nią moc już od niższych obrotów – dzięki niej autem zdecydowanie łatwiej się jeździ i czuć, że chętnie współpracuje przy każdym naciśnięciu pedału gazu. Jeśli to mało – jest też mocniejsza wersja 1.8l o mocy 184KM. Poszukiwacze mocy powinni zainteresować się najmocniejszymi motorami, żeby poczuć wyraźną różnicę w stosunku do pozostałych – 2.5l ma 204KM, a 3.5l. 306KM. Flagowy silnik od AMG jest z kolei prawdziwą potęgą: ponad 6l i 457KM - to niesamowite, że zmieścił się w tym aucie. Diesle u Mercedesa to obowiązek. Podstawowy 200CDI na dłuższą metę może niektórych zmęczyć, dlatego najlepszym wyborem jest 220CDI o mocy 170KM. Podczas postoju trochę za bardzo się trzęsie, ale w czasie jazdy przyjemnie pracuje i świetnie radzi sobie z autem. Mocniejsze wersje – 350CDI, 300CDI oraz 250CDI to już propozycje dla rozrzutnych. Choć trochę odstraszają ceną, to pod względem pracy nie można im zbyt wiele zarzucić.
czytaj więcej
Powagosław
Elegancki samochód o doskonałych proporcjach i odrobinie sportowej zadziorności. Mercedes C to król klasy średniej premium. Szkoda tylko, że za ten prestiż trzeba tyle płacić. ~Powagosław
Luzacjusz
Mercedes w końcu przejrzał na oczy i zdjął okulary. Albo odwrotnie – zdjął okulary i przejrzał na oczy. Co zobaczył? Że wszyscy się gapią na nową C Klasę. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2014 roku
Pojemność skokowa 2143 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1400-2800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
System start&stop Dostępny ECO start-stop
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 7
System start&stop Dostępny ECO start-stop
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Średnie spalanie dla Mercedes Klasa C W204 Limuzyna Facelifting 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW 2011-2014
6,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna Facelifting 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW
Moje auto mialo usuwana ekologie oraz zrobiony chip w celu zwiekszenia mocy auto zadbane w stanie wrecz fabrycznie nowym mechanicznie na zewnatrz jak i w srodku , skrzynia automatyczna 7g tronic , przebieg 180k km udukomentowany przez serwis mb ( do konca serwisowany w mb ) a wiec tak na trasie rekordowo zszedlem do 3.9 l przy predkosci 90km/h lecz przy takiej normalnej 140-160km/h to tak pomiedzy 5.4-6l trzeba liczyc W miescie 6.4 to moj rekord ale dynamicznie to i zima do 9-10 l trzeba liczyc ( automat tu pewnie z tego 1 litra wiecej wciaga ) Srednie spalanie 70% miasto 30% trasa przez ostatnie 13k km to 7.7 litra z tym ze nie oszczedzam na paliwie i dosc czesto ruszam dosc agresywnie z pewnoscia nic wspolnego z eko drivingiem nie mam . Mysle ze realnie mozna by uzyskac srednia w okolicach 6.5 l .
6,7
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna Facelifting 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW
Wersja angielska 535 mil na 62 litrach co daje ok 7 litrów na sto km. osiągnięte w cyklu mieszanym przy czym prędkość autostradowa nie przekracza 125km/h. Jazda spokojna po mieście. Przy ciężkiej nodze 8 autostrada 10 miasto
6,0
Mercedes Klasa C W204
Limuzyna Facelifting 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW
Mercedes Klasa C W204 Limuzyna Facelifting