Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 2.0 (C 180) 129KM 95kW 2000-2002

Lata produkcji: 2000 – 2002
Segment: Klasa średnia
Wprowadzony na rynek w roku 2000, Mercedes W203 był modelem drugiej generacji Klasy C. Pod względem stylistycznym samochód został dogłębnie przemodelowany, uzyskał zdecydowanie nowocześniejszy i bardziej atrakcyjny wygląd. Klasa C II przeszła modernizację trzy lata później. Mimo tego że produkcja modelu została zakończona w roku 2006, a parę miesięcy później zadebiutował jego następca, to do dnia dzisiejszego jest oferowana odnowiona wersja Sportcoupe.
Powagosław
Elegancki samochód o doskonałych proporcjach i odrobinie sportowej zadziorności. Mercedes C to król klasy średniej premium. Szkoda tylko, że za ten prestiż trzeba tyle płacić. ~Powagosław
Luzacjusz
Mercedes w końcu przejrzał na oczy i zdjął okulary. Albo odwrotnie – zdjął okulary i przejrzał na oczy. Co zobaczył? Że wszyscy się gapią na nową C Klasę. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 129 KM (95 kW) przy 5300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89,9 x 78,7 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Wyciszenie + Widoczność + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Średnie spalanie dla Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 2.0 (C 180) 129KM 95kW 2000-2002
9,1
l/100 km
10,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Mercedes Klasa C W203
Sedan W203 2.0 (C 180) 129KM 95kW
Mietka z instalacją LPG mam już prawie 2 lata jeśli chodzi o spalanie gazu jestem bardzo zadowolony! Przy normalnej jeździe poza miastem na małych odcinkach i zachowując prędkość tak do 100 km na 6 biegu dzienne spalanie 6,5 l/100km gdy sie czasem śpieszę i jadę szybciej mimo wszystko 7 l/100km. (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
9,7
Mercedes Klasa C W203
Sedan W203 2.0 (C 180) 129KM 95kW
Nie wiem skąd te spalanie ludzie biorą, auto pali naprawde duzo. W miescie jak juz troche jade to udaje sie zejsc do 12 litrow, max 11. Po wsiach, lasach poza miastem jadac 70km/h bez czestego zatrzymywania się spada do 9 na odcinku 30km, na trasie szybkiego ruchu 90km/h i obroty 2000-2500 mialem najmniej 8 lub minimalnie ponizej, w zwiazku z czym oznajmiam iz spalanie ma sie tak: Poza miastem 9L Na trasie 8L (dla mistrzow oszczednosci moze bedzie 7.5) Miasto 12L (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
11,2
Mercedes Klasa C W203
Sedan W203 2.0 (C 180) 129KM 95kW
Gaz założyłem w lipcu od razu po zakupie auta. Jazda taniutka. Niemal jak na rowerze :) Jeżdżę do pracy do Ostrołęki. 28 kilometrów od domu (w tym około 6 kilometrów w mieście). Jak jadę do pracy przeważnie jeżdżę wolno, ekonomicznie, w granicach 75-80km/h. Wracając jadę szybciej. W zabudowanym 60-70km/h. Poza zabudowanym 110-120km/h. Opony letnie. Polecam instalować LPG w tym modelu. (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
Błędy P2029 oraz P201C + P0171
  • Mercedes Klasa C W203 Coupe W203 1.8 (C 180 Kompressor) 143KM 105kW 2002-2008
  • silnik
  • 258 tys. km
Cześć, Ostatnio mam problem z moim w203. Podczas jazdy zapalił mi się check engine. Po podpięciu do komputera pokazały mi się błędy z tytułu czyli: P2029 Raw code: 2029 ECU: 01 Status: Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Auxiliary heater (fuel fired) - system disabled P201C Raw code: 201C ECU: 01 Status: Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Intake manifold air control actuator, bank 2 - supply voltage low P0171 Raw code: 0171 ECU: 01 Status: Potwierdzona System too lean, bank 1 Dziwnym trafem po zatankowaniu E10. Myślicie, że to może być przyczyną i po zalaniu znowu e5 będzie ok? Czy powinienem się martwić? Z góry dzięki!
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Elektronika.
  • Mercedes Klasa C W203
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 26
Powyzej 200.000km lubia padac laserowe stacyjki,szczegolnie zima sie do tego przyczynia i spadek temperatury.Auto z miejsca unieruchomione, zablokowana stacyjka i kierownica,tylko laweta wówczas pomoże. Koszt nowej stacyjki ok 3.500 PLN, kluczyki laserowe tez przewidziane są na określoną liczbę użyć, co za idiota to wymyslił? Do tego wczechobecne czujniki doprowadzają człowieka do furii.Moje auto jest bezwypadkowe z polskiego salonu ale wystarczy ze lekko wjedziesz w jakąś dziurę to potafi wypaść czujnik od klocków,albo wywala bzdurne błedy nt oswietlenia tablicy rejestracyjnej.Inny przykład: napiecie akumulatora jest za niskie i komputer nie pozwoli uruchomić rozrusznika. Paranoja!!! zapomnij o kręceniu kluczykiem. Przy starcie i gaszeniu auta komputer wykonuje tysiace testów i jak cos mu nie pasuje to nie odpalisz auta.
5 komentarzy
Zimny silnik - głośna praca.
  • Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW 2000-2002
  • silnik
nie występuje to za każdorazowym uruchamianiem silnika po nocy ( auto w garażu) po przekręceniu kluczyka na "start" uruchamia się dosłownie na dotyk, ale zdarza się dość często , że uruchamianie łapię automat i kręci przez kilka sek. Mimo kilkakrotnych odwiedzin autoryzowanej stacji obsługi nie udało się wyeliminować tego zjawiska. chyba metodą na "chybił-trafił"wymieniono mi ( nie za małe pieniądze) pompę paliwa -dobrą na nową ,akumulator dobry na nowy, tylny moduł uszkodził się przy odłączeniu zasilania? (zdjęto klemę z akumulatora)jest nowy a problem dalej istnieje
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Mercedes Klasa C W203 Sedan W203