Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 AMG

Lata produkcji: 2001 – 2007
Segment: Klasa średnia
Wprowadzony na rynek w roku 2000, Mercedes W203 był modelem drugiej generacji Klasy C. Pod względem stylistycznym samochód został dogłębnie przemodelowany, uzyskał zdecydowanie nowocześniejszy i bardziej atrakcyjny wygląd. Klasa C II przeszła modernizację trzy lata później. Mimo tego że produkcja modelu została zakończona w roku 2006, a parę miesięcy później zadebiutował jego następca, to do dnia dzisiejszego jest oferowana odnowiona wersja Sportcoupe.
Powagosław
Elegancki samochód o doskonałych proporcjach i odrobinie sportowej zadziorności. Mercedes C to król klasy średniej premium. Szkoda tylko, że za ten prestiż trzeba tyle płacić. ~Powagosław
Luzacjusz
Mercedes w końcu przejrzał na oczy i zdjął okulary. Albo odwrotnie – zdjął okulary i przejrzał na oczy. Co zobaczył? Że wszyscy się gapią na nową C Klasę. ~Luzacjusz

Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 AMG – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,3 m
Promień skrętu 5,15 m
Długość 4526 mm
Szerokość 1726 mm
Wysokość 1412 mm
Rozstaw osi 2715 mm
Rozstaw kół - przód 1505 mm
Rozstaw kół - tył 1476 mm
Prześwit 154 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 496 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 987 mm
Długość siedziska przedniego 526 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 665 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 948 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego 330 mm
Długość siedziska tylnego 487 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1400 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1422 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1350 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1378 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 455 l
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 AMG
14,7 – 15,7
l/100 km
8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,8
Mercedes Klasa C W203
Sedan W203 AMG 3.0 (C 30 CDI AMG) 231KM 170kW
Samochód idealny na długie trasy. Jadąc 120-140 spokojnie można uzyskać spalanie rzędu 6-7 litrów. W mieście porażka ... Każdy korek, szybki start na światłach, spalanie wzrasta do 13-15. No niestety nie należy oczekiwać, że 3 litrowy silnik będzie mało palił. Co do mocy tego samochodu (231 km, 550 NM) nie ma żadnego porównania z jakimkolwiek BMW czy Audi z tamtego okresu. Mam nam myśli auta zarówno seryjne jak po chipach na 240, 270 km. W AMG wiedzą co robią, poprostu ! Jedyny samochód z 3 litrowym motorem, który wygrał ze mną start ze świateł było BMW 335d. Chociaż jak na 286 km i 580 NM, fakt, że od 0 do 180 był jakieś 2 długości smochodu przedemną nie jest powalającym osiągnięciem. Pozdrawiam (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
9,8
Mercedes Klasa C W203
Sedan W203 AMG 3.0 (C 30 CDI AMG) 231KM 170kW
Samochód idealny na długie trasy. Jadąc 120-140 spokojnie można uzyskać spalanie rzędu 6-7 litrów. W mieście porażka ... Każdy korek, szybki start na światłach, spalanie wzrasta do 13-15. No niestety nie należy oczekiwać, że 3 litrowy silnik będzie mało palił. Co do mocy tego samochodu (231 km, 550 NM) nie ma żadnego porównania z jakimkolwiek BMW czy Audi z tamtego okresu. Mam nam myśli auta zarówno seryjne jak po chipach na 240, 270 km. W AMG wiedzą co robią, poprostu ! Jedyny samochód z 3 litrowym motorem, który wygrał ze mną start ze świateł było BMW 335d. Chociaż jak na 286 km i 580 NM, fakt, że od 0 do 180 był jakieś 2 długości smochodu przedemną nie jest powalającym osiągnięciem. Pozdrawiam (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
15,3
Mercedes Klasa C W203
Sedan W203 AMG 3.2 V6 (C 32 AMG) 354KM 260kW
Raczej nie można powiedzieć ze te auto jest ekonomiczne, u mnie średnio 15l w mieście na ostatnich 3900 km. Ale w końcu 354KM pod maską... tylko na codzień się tego nie wykorzysta, bo wtedy minimalne spalanie skoczy do ponad 20l/100... (Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) )
Błędy P2029 oraz P201C + P0171
  • Mercedes Klasa C W203 Coupe W203 1.8 (C 180 Kompressor) 143KM 105kW 2002-2008
  • silnik
  • 258 tys. km
Cześć, Ostatnio mam problem z moim w203. Podczas jazdy zapalił mi się check engine. Po podpięciu do komputera pokazały mi się błędy z tytułu czyli: P2029 Raw code: 2029 ECU: 01 Status: Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Auxiliary heater (fuel fired) - system disabled P201C Raw code: 201C ECU: 01 Status: Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Intake manifold air control actuator, bank 2 - supply voltage low P0171 Raw code: 0171 ECU: 01 Status: Potwierdzona System too lean, bank 1 Dziwnym trafem po zatankowaniu E10. Myślicie, że to może być przyczyną i po zalaniu znowu e5 będzie ok? Czy powinienem się martwić? Z góry dzięki!
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Elektronika.
  • Mercedes Klasa C W203
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 26
Powyzej 200.000km lubia padac laserowe stacyjki,szczegolnie zima sie do tego przyczynia i spadek temperatury.Auto z miejsca unieruchomione, zablokowana stacyjka i kierownica,tylko laweta wówczas pomoże. Koszt nowej stacyjki ok 3.500 PLN, kluczyki laserowe tez przewidziane są na określoną liczbę użyć, co za idiota to wymyslił? Do tego wczechobecne czujniki doprowadzają człowieka do furii.Moje auto jest bezwypadkowe z polskiego salonu ale wystarczy ze lekko wjedziesz w jakąś dziurę to potafi wypaść czujnik od klocków,albo wywala bzdurne błedy nt oswietlenia tablicy rejestracyjnej.Inny przykład: napiecie akumulatora jest za niskie i komputer nie pozwoli uruchomić rozrusznika. Paranoja!!! zapomnij o kręceniu kluczykiem. Przy starcie i gaszeniu auta komputer wykonuje tysiace testów i jak cos mu nie pasuje to nie odpalisz auta.
5 komentarzy
Zimny silnik - głośna praca.
  • Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW 2000-2002
  • silnik
nie występuje to za każdorazowym uruchamianiem silnika po nocy ( auto w garażu) po przekręceniu kluczyka na "start" uruchamia się dosłownie na dotyk, ale zdarza się dość często , że uruchamianie łapię automat i kręci przez kilka sek. Mimo kilkakrotnych odwiedzin autoryzowanej stacji obsługi nie udało się wyeliminować tego zjawiska. chyba metodą na "chybił-trafił"wymieniono mi ( nie za małe pieniądze) pompę paliwa -dobrą na nową ,akumulator dobry na nowy, tylny moduł uszkodził się przy odłączeniu zasilania? (zdjęto klemę z akumulatora)jest nowy a problem dalej istnieje
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 AMG