Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa C W203 Kombi T203 2.1 (C 220 CDI) 150KM 110kW 2004-2007

Lata produkcji: 2004 – 2007
Segment: Klasa średnia
Wprowadzony na rynek w roku 2000, Mercedes W203 był modelem drugiej generacji Klasy C. Pod względem stylistycznym samochód został dogłębnie przemodelowany, uzyskał zdecydowanie nowocześniejszy i bardziej atrakcyjny wygląd. Klasa C II przeszła modernizację trzy lata później. Mimo tego że produkcja modelu została zakończona w roku 2006, a parę miesięcy później zadebiutował jego następca, to do dnia dzisiejszego jest oferowana odnowiona wersja Sportcoupe.
Powagosław
Elegancki samochód o doskonałych proporcjach i odrobinie sportowej zadziorności. Mercedes C to król klasy średniej premium. Szkoda tylko, że za ten prestiż trzeba tyle płacić. ~Powagosław
Luzacjusz
Mercedes w końcu przejrzał na oczy i zdjął okulary. Albo odwrotnie – zdjął okulary i przejrzał na oczy. Co zobaczył? Że wszyscy się gapią na nową C Klasę. ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2007 roku
Pojemność skokowa 2148 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 88 x 88,3 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Mercedes Klasa C W203 Kombi T203 2.1 (C 220 CDI) 150KM 110kW 2004-2007
7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Mercedes Klasa C W203
Kombi T203 2.1 (C 220 CDI) 150KM 110kW
Jest to moj pierwszy Merc po jezdzie roznymi TDI (Audi, VW), Mitsubishi, Toyota itd. I nie zmienie na zadne inne auto. Ceny czesci w normie, duzo nieautoryzowanych serwisow. W sumie auto niezawodne i bardzo oszczedne - przy 120 kmh pali nawet 4.8, w miescie 7.5 - 8, w zimie i na krotkich dystansach pod 9.5, no wiadomo. Auto bezawaryjne - jak dotad (mam go 4 lata, zrobilem 60 kkm) jedynie czesci zawieszenia i tyle. Skrzynia automat bardzo ladnie zmienia biegi, plynnie, wie o co chodzi z wyprzedzaniem itd. - z tempomatem wspolgra idealnie. Jedyne co mnie meczy to skrzypiacy fotel kierowcy, no ale nie ma aut idealnych.
8,3
Mercedes Klasa C W203
Kombi T203 2.1 (C 220 CDI) 150KM 110kW
Oparte na ok 15 tys km , z czego dwie trasy ok 1800 km . 2.2cdi ,automat . Można spodziewać się niższego spalania ale odwdzięcza się dobrym wykończeniem wnętrz. Jak na 184cm wzrostu i fotelik dziecięcy z tyłu przydałoby się trochę więcej przestrzeni dla kierowcy .
8,6
Mercedes Klasa C W203
Kombi T203 2.1 (C 220 CDI) 150KM 110kW
W mieście średnio 8,5 bez korków, w korkach (Wrocław) nawet 12,0 przy krótkich odcinkach. W trasie przy płynnej jeździe dość oszczędny - okolo 6,5. Przy bardzo dynamicznej jezdzie na pustej drodze okolo 9,0.
Błędy P2029 oraz P201C + P0171
  • Mercedes Klasa C W203 Coupe W203 1.8 (C 180 Kompressor) 143KM 105kW 2002-2008
  • silnik
  • 258 tys. km
Cześć, Ostatnio mam problem z moim w203. Podczas jazdy zapalił mi się check engine. Po podpięciu do komputera pokazały mi się błędy z tytułu czyli: P2029 Raw code: 2029 ECU: 01 Status: Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Auxiliary heater (fuel fired) - system disabled P201C Raw code: 201C ECU: 01 Status: Sprawdzone i przechowywane w nieulotnej pamięci, Zweryfikowana usterka wystąpiła podczas tego cyklu jazdy Intake manifold air control actuator, bank 2 - supply voltage low P0171 Raw code: 0171 ECU: 01 Status: Potwierdzona System too lean, bank 1 Dziwnym trafem po zatankowaniu E10. Myślicie, że to może być przyczyną i po zalaniu znowu e5 będzie ok? Czy powinienem się martwić? Z góry dzięki!
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Elektronika.
  • Mercedes Klasa C W203
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Tak 10
Nie 26
Powyzej 200.000km lubia padac laserowe stacyjki,szczegolnie zima sie do tego przyczynia i spadek temperatury.Auto z miejsca unieruchomione, zablokowana stacyjka i kierownica,tylko laweta wówczas pomoże. Koszt nowej stacyjki ok 3.500 PLN, kluczyki laserowe tez przewidziane są na określoną liczbę użyć, co za idiota to wymyslił? Do tego wczechobecne czujniki doprowadzają człowieka do furii.Moje auto jest bezwypadkowe z polskiego salonu ale wystarczy ze lekko wjedziesz w jakąś dziurę to potafi wypaść czujnik od klocków,albo wywala bzdurne błedy nt oswietlenia tablicy rejestracyjnej.Inny przykład: napiecie akumulatora jest za niskie i komputer nie pozwoli uruchomić rozrusznika. Paranoja!!! zapomnij o kręceniu kluczykiem. Przy starcie i gaszeniu auta komputer wykonuje tysiace testów i jak cos mu nie pasuje to nie odpalisz auta.
5 komentarzy
Zimny silnik - głośna praca.
  • Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW 2000-2002
  • silnik
nie występuje to za każdorazowym uruchamianiem silnika po nocy ( auto w garażu) po przekręceniu kluczyka na "start" uruchamia się dosłownie na dotyk, ale zdarza się dość często , że uruchamianie łapię automat i kręci przez kilka sek. Mimo kilkakrotnych odwiedzin autoryzowanej stacji obsługi nie udało się wyeliminować tego zjawiska. chyba metodą na "chybił-trafił"wymieniono mi ( nie za małe pieniądze) pompę paliwa -dobrą na nową ,akumulator dobry na nowy, tylny moduł uszkodził się przy odłączeniu zasilania? (zdjęto klemę z akumulatora)jest nowy a problem dalej istnieje
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Mercedes Klasa C W203 Kombi T203