Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa A W177/V177 Hatchback 2.0 220d 190KM 140kW 2018-2022

Lata produkcji: 2018 – 2022
Segment: VANy

Mercedes oferuje trzy wersje silnikowe nowej Klasy A:

  • A 200 - benzynowy 1,4 l M 282 (163 KM, 250 Nm) do wyboru z przekładnią dwusprzęgłową 7G-DCT lub 6-stopniową manualną,
  • A 250 – benzynowy 2,0 l M 260 (224 KM, 350 Nm) z przekładnią dwusprzęgłową 7G-DCT,
  • A 180 d – diesel 1,5 l OM 608 (116 KM, 260 Nm) z przekładnią dwusprzęgłową 7G-DCT.
Powagosław
Mercedes opuścił segment B, by w gronie kompaktów premium ścigać się z modelami BMW (Seria 1) i Audi (A3). Nie ma czego żałować, Klasa A, nazywana wcześniej złośliwie „niepełnoprawnym Mercedesem” dziś dumnie spogląda na konkurencję. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec z budowaniem auta na kształt i podobieństwo ziemniaczanej bulwy? Koniec z żartami o testach łosia. Koniec z autem „dla ktosia” (ktoś je kupował, tylko nie wiem kto i po co…). To się kiedyś musiało skończyć. I za to niech będą dzięki. A nową Klasę A niech oceni czas i historia ;) ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2022 roku
Pojemność skokowa 1950 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM (140 kW)
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4MATIC
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Wypadanie zapłonu, szarpie, brak mocy.
  • Mercedes Klasa A W177/V177 Hatchback 2.0 220 190KM 140kW 2018-2022
  • inne
  • 70 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
70tys km, pierwszy check engine od nowości. Żona akurat byla w trasie auto stracilo moc, zaczeło szarpać, tak na szybko pierwsza myśl wiadomo, cewka zapłonowa ewentualnie świeca (komplet do wymiany miałem w garażu).Auto trafiło do serwisu aso, po całym dniu diagnostyki dobrneli do wymiany świec, pomiaru kompresji i wymiana uszkodzonej cewki 3800zl. Zastanawiam się czy nie powinno wymienić się kompletu cewek, przecież jak jedna padła to za wymianę kolejnej znowy taka kwota wpadnie do oplacenia? auto jest 3 dzień w serwisie bo chcą jeszcze potestować w poniedziałek czy wszytko ok. Szczerze z tyłu głowy miałem czarny scenariusz walnietej głowicy, objawy takie same, temat znany w Usa i Kanadzie, tam wszystkie a220 a250 i a35 2019-2021 maja wymiane glowicy na nową jeśli sie trafi usterka, gwarancja na 15lat lub 250tys km. Według mercedesa głowica nie podlega naprawie. Były przypadki awarii już poniżej 20tys km przebiegu. W Europie niestety nikt nie widzi problemu. Auto jest juz po gwaracji taka operacja zapewe wyszłaby 20tys zł... z obawy przed 1.3 dołożyliśmy do 2.0 jak wyszło po latach wcale nie był to bezpiczny wybór. Auto miało zostać w domu do 100tys km, chyba pójdzie wczesniej na sprzedaż, trzeba wziać coś z gwarancją.
Wibracje pedału gazu
  • Mercedes Klasa A W177/V177 Hatchback 2.0 220d 190KM 140kW 2018-2022
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 1
Cześć, usterka dotyczy małych, ale wyczuwalnych wibracji na pedale gazu występujących raczej ciągle niezależnie od danej prędkości auta. Auto ma poniżej 1000 km przebiegu. Proszę o informacje czy ktoś miał podobne problemy.
Stuki na zimnym silniku
  • Mercedes Klasa A W177/V177 Hatchback 2.0 250 224KM 165kW 2018-2022
  • silnik
  • 2 tys. km
Po odpaleniu zimnego silnika słychać skuli, klekot w okolicy prawej strony samochodu. W serwisie powiedziano, że to normalne. Ale po odpaleniu innego w177 A250 nie ma takiego klekotu. https://youtu.be/qGFDnytiztg https://youtu.be/oJ1RadMrM_U
Problem rozwiązany
33 komentarze
Mercedes Klasa A W177/V177 Hatchback