Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa A W176 Hatchback 5d 2.1 220 CDI BlueEFFICIENCY 170KM 125kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: VANy
Silniki Klasy A można podzielić na trzy grupy - słabe, w sam raz i dla szaleńców. Do pierwszej grupy należy tylko jedna wersja - wysokoprężny 180CDI. Jest co prawda najsłabszy w zestawieniu, ale za to zapewnia przyzwoite osiągi do codziennego podróżowania bez szaleństw. Jednak lepiej rozważyć drugą grupę. Najtańszy silnik benzynowy 1.6 122KM jeździ lepiej niż się początkowo wydaje. Chętnie wchodzi na obroty i jest elastyczny - i to wszystko przy najniższej cenie w katalogu! Warto jednak pomyśleć nad dopłatą do wersji 157-konnej. Niewielkie spalanie serwuje ze świetnymi możliwościami na drodze - to dobry wybór. A diesel? Jak nie 136-konny, to 170 będzie aż nadto wystarczający. Ten ostatni jest taką kładką pomostową do trzeciej grupy. Tam króluje motor z 211KM. W takim aucie to już szaleństwo. Ale dobrze, że można na nie sobie pozwolić.
czytaj więcej
Powagosław
Mercedes opuścił segment B, by w gronie kompaktów premium ścigać się z modelami BMW (Seria 1) i Audi (A3). Nie ma czego żałować, Klasa A, nazywana wcześniej złośliwie „niepełnoprawnym Mercedesem” dziś dumnie spogląda na konkurencję. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec z budowaniem auta na kształt i podobieństwo ziemniaczanej bulwy? Koniec z żartami o testach łosia. Koniec z autem „dla ktosia” (ktoś je kupował, tylko nie wiem kto i po co…). To się kiedyś musiało skończyć. I za to niech będą dzięki. A nową Klasę A niech oceni czas i historia ;) ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 2143 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1400-3400 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
System start&stop Dostępny ECO start-stop
Napęd 4x4 Dostępny
Mercedes Klasa A W176 Hatchback 5d