Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa A W169 Coupe 1.5 160 95KM 70kW 2009-2010

Lata produkcji: 2009 – 2010
Segment: VANy
Jak to Mercedes – tani nie jest, a ofertę otwiera benzynowy 1.5l o mocy 95KM. Nie dostarcza jakiś nadzwyczajnych wrażeń. Szczególnie obciążony gromadką ludzi wydaje się zmęczony życiem, ale niewymagającym zupełnie wystarczy – jechać się da. Jeśli oczekujecie czegoś więcej, to już nieco droższy 1.7l 116KM będzie odpowiedni. Dość dobrze przyspiesza i spala niewiele więcej paliwa od 1.5l. Dla koneserów 2.0l benzyna, która w wersji z doładowaniem liczy blisko 200KM. Diesel jest jeden - ma 2.0l pojemności, ale trzy warianty mocy. Najsłabsza ma 82KM i idealnie nadaje się do napędzania przydomowego agregatu. Pozostałe o mocach 109KM i 140KM radzą sobie z autem dużo lepiej – mogłyby być trochę cichsze, ale nadrabiają elastycznością i ekonomicznością.
czytaj więcej
Powagosław
Mercedes opuścił segment B, by w gronie kompaktów premium ścigać się z modelami BMW (Seria 1) i Audi (A3). Nie ma czego żałować, Klasa A, nazywana wcześniej złośliwie „niepełnoprawnym Mercedesem” dziś dumnie spogląda na konkurencję. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec z budowaniem auta na kształt i podobieństwo ziemniaczanej bulwy? Koniec z żartami o testach łosia. Koniec z autem „dla ktosia” (ktoś je kupował, tylko nie wiem kto i po co…). To się kiedyś musiało skończyć. I za to niech będą dzięki. A nową Klasę A niech oceni czas i historia ;) ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 95 KM (70 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 140 Nm przy 3500-4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 69,2 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny ECO Start-Stop
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
System start&stop Dostępny ECO Start-Stop
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Silnik - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 4
5,0
Mercedes Klasa A W169
Coupe 1.5 160 95KM 70kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 81 tys. km
użytkowana przez: 24 tys. km
160 to fajny silnik zarówno do obsługi lpg jak i spalania na pb. Po mieście jeździ się bardzo ekonomicznie, instalacja założona lpg to Kit Alba od Brc. Spisuje się elegancko, jedyne co pamiętam to serwis i wymiana filtrów. Spalanie lpg na poziomie około 9l/100km.
4,5
Mercedes Klasa A W169
Coupe 1.5 160 95KM 70kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
To już trzeci samochód montowany w tej firmie.Sprawuje się tak dobrze jak dwa pozostałe.Spalanie na benzynie takie samo jak na gazie.Pod maską wszystko schludnie założone,kable puszczone w peszlach.Pełna estetyka.Centralka zamontowana na moje życzenie w miejscu nie bardzo dostępnym,ale się dało.Obsługa profesjonalna i wie o czym mówi.
4,5
Mercedes Klasa A W169
Coupe 1.5 160 95KM 70kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
To już mój trzeci samochód zamontowany w tej firmie.Jeździ równie dobrze jak dwa pozostałe.Spalanie prawie takie samo jak na benzynie,montaż trwał jeden dzień.Wszystko założone schludnie, kable w peszlach,pełna estetyka.Miła obsługa i wiedzą o czym mówią.Centralkę zamontowali na moje życzenie,chociaż dostęp był utrudniony.
Mercedes Klasa A W169 Coupe