Szukaj

Informacje o Mercedes CLK W208 Coupe C208 2.0 16V Kompressor 192KM 141kW 1997-2000

Lata produkcji: 1997 – 2000
Segment: Auta sportowe
Sportowe, luksusowe coupe (segment G) produkowane od 1997 roku. Jak dotąd, powstały dwie generacje tego samochodu, z których najnowsza obecna jest na rynku od 2003 roku. Pod względem konstrukcyjnym, obie bazowały na Mercedesie Klasy C (m. in. wspólna płyta podłogowa), stylistycznie natomiast bliżej im było do wyższej Klasy E. W ofercie niemieckiej marki, CLK pozycjonowany jest właśnie pomiędzy tymi modelami. Od początku dostępny jako dwudrzwiowe coupe lub kabriolet. Od 2005 roku oferowany jest w zmodernizowanej wersji.
czytaj więcej
Powagosław
Wystarczająco stylowy, byś rozpoznał w nim ducha Mercedesa, ale… tylko wystarczająco. Jest elegancki, zgrabny i całkiem dynamicznie zbudoway. Tylko, że tym razem to za mało, by się zachwycić. ~Powagosław
Luzacjusz
Solidny, fajny, estetyczny, całkiem urodziwy, gustowny i szlachetnego pochodzenia samochód. Ale dla zamożnego matuzalema. Jeśli kupiłeś CLK przed sześćdziesiątką, znaczy, że bardzo się zestarzałeś w środku. ~Luzacjusz
Produkowany od 1997 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 192 KM (141 kW) przy 5300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie mechaniczne
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,4
~rataj_111
Mercedes CLK W208
Coupe C208 2.0 16V Kompressor 192KM 141kW
super auto, piękna linia, niepowtarzalny wygląd, bardzo rzadko spotykane na drodze, jeśli chcesz się wyróżnić to naprawdę warto ale wybieraj auta które kosztują więcej niż 15 000, poniżej tej kwoty to niestety szroty. Cena tych aut powoli już rośnie, a na pewno nie zmaleje zadbanego egzemplarz. Auto bardzo komfortowe, nie do sportu chociaż nie jednemu już pokazało gdzie jego miejsce w hierarchii, 192 km spokojnie pozwalają na ruszenie 1 ze świateł super spasowanie wnętrza, niestety minusem blacha ale nie w przypadku mojego egzemplarzu ( auto z Włoch) 2 lata w Polsce i zero rudej, auto nie bite i pewnie dlatego co rzadkość niestety koszty utrzymania niestety spore i nie słuchajcie że to tanie auto, mercedes musi kosztować, sam fakt że cały oryginalny układ wydechowy kosztuje ponad 17 000, trzeba mieć kasę żeby nie było wstydu jeździć tym mercedesme a większość na naszych droga to po prostu zaniedbane egzemplarze kupione przez młodych chłopaków dla szpanu, których stać jedynie na auto... Jednym słowem super auto ale nie tanie
4,5
~uumaz2
Mercedes CLK W208
Coupe C208 2.0 16V Kompressor 192KM 141kW
Świetny samochód za nieduże pieniądze. Nieskomplikowana budowa, bezawaryjność, tani w utrzymaniu ( jak na sportowe auto z prawie 200 konnym silnikiem ). Niepozbawiony wad - karoseria to już nie są mercedesowskie blachy. Szkoda.
4,5
~pavelkaplan@hotmail.com
Mercedes CLK W208
Coupe C208 2.0 16V Kompressor 192KM 141kW
Jest to auto które dysponuje wystarczającą ilością mocy do sprawnego poruszania się po kraju, łączy cechy sportowego wozu z wygodą oraz możliwością pokonania długiej trasy bez zmęczenia i zabraniem bagaży, idealne zarówno na co dzień jak i na długie podróże służbowe czy dalekie wakacyjne wypady
Średnie spalanie dla Mercedes CLK W208 Coupe C208 2.0 16V Kompressor 192KM 141kW 1997-2000
10,1
l/100 km
11,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,7
Mercedes CLK W208
Coupe C208 2.0 16V Kompressor 192KM 141kW
8l/100km przy spokojnej jeździe ale nie jak dziadek, przy dynamicznej jeździe i robienia wielu zakrętów bokiem 10, przy jeździe na pełnej Piz... i częstym zbliżaniu się do odciny jeszcze nigdy nie przebiłem 13l/100km (rekord spalania 7,35l na 100km) wszystkie wartości są podane do jazdy w mieście Samochód W208 CLK 2.0k 230hp (mapa + mniejsze kółko kompresora) na trasie pewnie da się zejść poniżej 6l 100km, polecam ten samochód każdemu kto chce mieć coś szybkiego i czegoś co nie zrujnuje jego budżetu, koszty utrzymania praktycznie takie same jak passata (jak nie mniejsze chodzi o zawieszenie) a seryjny silnik zniesie baardzo dużo, mój ma nastukane już prawie 500tyś i nadal nie bierze oleju :)
12,0
Mercedes CLK W208
Coupe C208 2.0 16V Kompressor 192KM 141kW
Witam. Jeśli chodzi o spalanie w moim przypadku to jest różne zależne w zasadzie od wielu czynników :) napewno nie jest małe i to trzeba przyznać w takim silniku, moc robi swoje. Spalanie w mieście krótkie odcinki to 14L średnio, jak się motor nagrzeje to może zejdzie się do 13L w trasie sytuacja wygląda o niebo lepiej w 4 osoby pełen bagażnik 8L,cykl mieszany 12L w zime pali tez wiecej i styl jazdy ma znaczenie. Oczywiście nie jeżdze wolno ale i też nie mega szybko bo niema gdzie, ale jak bym mieszkał na jakieś prowincji albo poza miastem to niemial bym powodów do zastanawiania się nad instalacja gazową nigdy nie byłem zwolennikiem jej ale robi troche spustoszenie w portfelu :) Jeszcze nie założyłem lpg szkoda mi mojego mięśniaka :))
11,8
Mercedes CLK W208
Coupe C208 2.0 16V Kompressor 192KM 141kW
Jeżdze na LPG i jestem bardzo zadowolony przejechałem w ciągu roku 30 tyś.na instalacji i nic nie dzieje sie z silnikiem. Ładnie pracuej. Jeżeli chodzi o spalanie to im lepszy gaz tym mniej pali. W lato w mieście 11,5 Gazu + 0,5 litra benzyny średnio, w trasie 9,5 - 10 l. maks w lato przy klimie 16 l LPG Zima: benzyny 1 litr pb 95 + 11,5 LPG. Zależności jakie trasy pokonuje. Jak miałem tem. ust. na 39 C to spalał mi ogromne ilości benzyny - codzinnie z rana stałem w korkach. Teraz ustawiłem na 25 stp. i paliwa idzie mi mniej.
Mercedes CLK W208 Coupe C208