Szukaj

Informacje o Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW 2000-2004

Lata produkcji: 2000 – 2004
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2000 do 2004 roku
Pojemność skokowa 2967 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 197 KM (145 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 265 Nm przy 4750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 79,5 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 4
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~bolenie
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Pierwsze własne auto 4x4. Osobiście wybrane i sprowadzone z uszkodzonym silnikiem. Handlarze omijali szerokim łukiem pomimo tego że reszta była w znakomitym stanie. Silnik został naprawiony (nie wymieniony) i do przebiegu zostało dołożone kolejne 60 000 km. Ani Mazda MPV (2002), którą jeździłem kilka lat temu ani Tribute (2002) użytkowany obecnie nie wpasowały się w stereotyp rdzewiejących na potęgę samochodów tej marki. Auto posiada kilka "haczyków" które powinno się znać i przestrzegać podczas eksploatacji ponieważ ich zaniedbanie spowoduje uszkodzenia dość drogie w naprawie co w odniesieniu do ceny 15 letniego auta może być frustrujące przy naprawie.
4,5
~JarekPIno
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Niedoceniony w Posce samochód - rzadko spotykany. Daje dużo frajdy z jazdy za sprawą dynamicznego silnika i automatycznej skrzyni biegów. Ceny części w porównaniu do konkurencji są niskie. Spalanie niestety dość duże z uwagi na brak możliwości rozłączenia napędu 4x4 choć latem zawsze można zdjąć wał i jeździć tylko z przednim napędem. Jak się znudzi to będzie Tribute II generacji albo CX7 :)
3,9
~domin79@poczta.onet.pl
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
fajne wygodne autko za małe pieniądze, jak narazie wszystko ok poduszka pod silnikiem jest do wymiany, sworzeń wahacza, żłopie 18l na 100 ale nie umiem nim ekonomicznie jeździ bo lubię słuchać 3l V6
Mazda Tribute I