Szukaj

Informacje o Mazda Protege

Lata produkcji: 1989 – 2003
Segment: Niższa klasa średnia

Mazda Protege – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Mazda Protege

Liczba ocen: 36
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Widoczność + Całokształt + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Mazda Protege
7,4 – 10,2
l/100 km
9,1 – 10,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,6
Mazda Protege II
Sedan 1.5 88KM 65kW
Miałem ten samochód ponad 3 lata mieszkając w stanach. Jeździłem na co dzień około 20 km praca/dom/zakupy i po mieście palił mi +/- 7 litrów. Nie wspominając, że 10$ i zalewane pół baku na dwa tygodnie starczyło. Samochód bez zacięcia rajdowego ale nie taki ospały w 4 osoby (żona i dzieci) na autostradzie leciał 130km/h bez większych problemów. W pobliżu 155/160 zaczynało się dygotanie i sporyyy hałas w środku, że nie sposób było nie zwolnić. Przez te lata jedyne co naprawiłem to była sparciała rura dolotu powietrza do silnika którą wystarczyło zakleić grubą taśmą izolacyjną. A i raz chłodnica się przedziurawiła i bez płynu przejechałem 10 km i nawet nie zauważyłem naprawa również banalie tania. Ebay i kolega ala mechanik starczyło. Olej 10w40 castrola zawsze taki do japończyków jest dobry i było bezproblemowo. Nie ma się co bać każdy lekkoogarnięty mechanik jest w stanie naprawić niemal wszystko. Banalna niezawodna prosta konstrukcja sprawiała, że nie martwiłem się wstając rano przy 10 stopniowym mrozie i śniegu po 1,5m że nie zapali. Łańcuchy na koła i hejjja zawsze bez problemu. Po 3 latach sprzedałem drożej niż kupiłem a miał manualną skrzynie biegów co dla amerykańców była często czarna magia. Bywało, że starałem się uprawiać extremalny eckodriving i wyniki oscylowały nawet koło 5 litrów a bywało, że kręciłem go do do 5 tys/obrotów na każdym biegu i max co było to 8 litrów i to tylko w mieście. Oszczędny niezmiernie zapewne z LPG to jest jazda za pół-darmo, ale tam to nie było potrzebne :)
9,0
Mazda Protege I
Sedan 1.8 128KM 94kW
Mam od niedawna ale tak cos od 8l do 11l LPG a benzyny bardzo podobnie naprawy takie jak przy mazdzie 323 sedan 323 f ceny zblizone np.pasek alternatora 13zl pasek rozrzadu 60zl oba Dayco przegub 120zl poduszka amortyzatora 110zl to narazie tyle normalne
9,3
Mazda Protege II
Sedan 1.5 88KM 65kW
standardowo chyba spala tak średnio 7.5l a na bęzynie i od 7.5 do 11 litrów na gazie
Mazda Protege