Szukaj

Informacje o Mazda CX-7 SUV Facelifting

Lata produkcji: 2009 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Model należący do klasy crossover SUV (segment I) produkowany w latach 2007-2012. Pierwszy samochód Mazdy w tej klasie. Jego pierwowzorem był prototyp MX-Crossport. Z kolei w Stanach Zjednoczonych i Japonii CX-7 zastąpił model Tribute, od którego różnił się mniejszymi właściwościami terenowymi. Auto było konstrukcyjnie powiązane z modelami MPV, Mazda 5 i Mazda 6 MPS. Stylistycznie pokrewne z większym CX-9. W 2009 roku model przeszedł face-lifting, a w 2012 roku został zastąpiony przez Mazdę CX-5.
czytaj więcej
Powagosław
Pierwszy SUV Mazdy, który jednak nie wygląda jak SUV. Przez bardzo delikatne linie przypomina raczej minivana. W porządku, ale co w tym złego? Jak dla mnie, ładny samochód. ~Powagosław
Luzacjusz
Moja reakcja na ten samochód była taka, jak reakcja mojego kolegi z Ameryki na widok bigosu. On nie wiedział, czym chce go truć, ale jak już zjadł, to stwierdził, że dobre. Ja też nie wiem, co to za samochód, ale chyba mi się podoba. ~Luzacjusz

Mazda CX-7 SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Promień skrętu 6,1 m
Długość 4700 mm
Szerokość 1870 mm
Wysokość 1645 mm
Rozstaw osi 2750 mm
Rozstaw kół - przód 1615 mm
Rozstaw kół - tył 1610 mm
Prześwit 208 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1009 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 998 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1472 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1417 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 774 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 455 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Kuba
Mazda CX-7
SUV Facelifting 2.5 161KM 118kW
Auto z rynku amerykańskiego, sprowadzone jako mienie przesiedleńcze. wersja USA także można zapomnieć o fajnym wyposażeniu typu cclimatronik, składane lusterka, elektryczne fotele, legendarne nagłośnienie Bose (chociaż bez niego tez daje rade) brak skór etc. natomiast brak tych wszystkich rzeczy przy zakupie nie był dla mnie istotny, szukałem bezawaryjnego 2,5 litra i możliwości dołożenia LPG. Może i te 165 KM to trochę mało jak na masę auta ale nie można mieć wszystkiego . Auto z niskich obrotów i kickdownie w automatycznej skrzyni wydobywa piękny dźwięk ( o dziwo z 4 cylindrów!) i zbiera się całkiem nieźle , aż strach pomyśleć jak jeździ 2.3 l i 260 KM. Auto idealne dla 2+2 ale wyjazdy obowiązkowo z boksem dachowym. Generalnie jestem bardzo zadowolony z cx-7 ale trzeba się przygotować na częste wizyty na stacjach benzynowych, brak turbo i spora masa robią swoje. Przy cyklu miejskim mazda potrafi wchłonąć nawet 15 litrów, w trasie wynik kształtuje się na poziomie 9-10 litrów
3,4
~Robert
Mazda CX-7
SUV Facelifting 2.2 MZR-CD 173KM 127kW
Silnik Typowy klekot są silniki z lepsza kultura pracy. Na zimnym dość mocno słyszalny w kabinie na ciepłym można o nim zapomnieć. Jak na auto o takich gabarytach spalanie w okolicy 8 litrów można akceptować. To już nie ta sama wadliwa jednostka co 2.0. jeśli sprawdzisz podkładki pod wtryskami oraz smog olejowy oraz auto miało normalny interwał olejowy moża byc spokojny o jego kondycje. W okolicy 120 tys regulacja luzu zaworowego a stan rozrzadu mozna sprawdzić na dedykowanej do Mazdy aplikacji i zwykłej kostce obd. Nadwozie z zew duze w środku ciasno ,fotele ze słabym trzymaniem bocznym mimo ze zawieszenie daje rade na zakretach to z foteli czlowiek sie wysuwa. tylna kanapa tez ma siedzisko pod dziwnym kątem. środek to wszechogarniajacy plastyk drzwi ,deska rozdzielcza, ilosc przyjemnych w dotyku materiałów jest znikoma. Brak oświetlenia bagażnika pod roleta bagaznika . Na plus ładne i czytelne zegary oraz automatyczna praca podgrzewania foteli. Pozycja wysoka gwarantujaca dobrą widocznosc ale nie fortunne umieszczenie tynej kamery uważam za duży błąd i do pokazywania przez nią obrazu nalezy sie przyzwyczic. Mimo ze auto posiada nawigacje jest nie przydatna gdyz producent nie oferuje map Polski.
4,7
~Jarek456
Mazda CX-7
SUV Facelifting 2.2 MZR-CD 173KM 127kW
Świetne auto na długie trasy i wyjazdy. Wysiada się wypoczętym. Podróż w ogóle nie męczy. Wygodne fotele, bezpieczna wysoka pozycja, bardzo dobra widoczność dzięki dużej przedniej szybie i dużym lusterkom. Wentylacja i ogrzewanie na bardzo wysokim poziomie. Szybciutko się nagrzewa i idealnie chłodzi w upały. Auto bardzo dobrze wyciszone. Przy niższych prędkościach prawie nie słychać silnika. Przy wysokich nadal można swobodnie rozmawiać. Silnik nadal prawie nie słyszalny, bardzo dobrze wytłumione hałasy z zewnątrz. Brakuje dynamiki przy ruszaniu, ale po osiągnięciu 2 tysięcy obrotów zaczyna się wszystko co najlepsze. Świetna elastyczność i przyspieszenie. Wyprzedzanie na 5? Bez problemu. Powyżej 2 tysięcy obrotów świetnie reaguje na pedał gazu. Duże koła powodują, szerokie nadwozie powodują, że auto świetnie wybiera dziury i nierówności, zachowuje się bardzo stabilnie. Nieźle trzyma się w zakrętach, bez nadmiernego hamowania. Jak na ciężkie auto spalanie przyzwoite, dzięki dużemu zbiornikowi paliwa nie trzeba często odwiedzać stacji benzynowej.
Średnie spalanie dla Mazda CX-7 SUV Facelifting
12,3 – 12,5
l/100 km
8,6
l/100 km
12,1 – 12,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,7
Mazda CX-7
SUV Facelifting 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW
Witam Auto było w rodzinie przez 3 lata kupione z pewnej ręki serwisowane z przebiegiem 105 tys. Jeżeli chodzi o spalanie to nikogo nie powinni dziwić 260 km turbo i napęd 4x4 to musi spalić. Przy bardzo oszczędnej jeździe potrafi wyjść 7-8 (80km/h) przy 200-210 w baku powstaje wir i komp. Wskazuje 20-25. Wygoda komfort bezpieczeństwo wszystko ok. Jeżeli chodzi o awaryjność No tu akurat mieliśmy pecha zerwana linka z skrzyni biegów, sprzęgło całe do wymiany, i taka ciekawostka urwane koło na szczęście podczas ruszania podobno ten feler często się powtarza w tym modelu Ale to słowa mechanika. Ogólnie auto fajne pokazowe.
9,3
Mazda CX-7
SUV Facelifting 2.2 MZR-CD 173KM 127kW
Auto mojej zony. Na codzien tylko ona nim jezdzi jak wsiadlem to az sie wystraszylem komputer wskazywal 12.5 litra srednie! - pali duzo ale frajdy jest sporo z jazdy. Ja mam bmw 2.5 diesel e60 i spalanie duzo mniejsze. Majac okazje jechac cx 7 w trase z Katowic do Piotrkowa okolo 140 km 4 osoby plus 100 kg bagaz jadac delikatnie max.120km/h oraz stosujac caly czas zasady ecodrivingu spalila 6.8 wiec sie da zejsc ale jest to dosc meczace. Po miescie jej nie testowalem. Jezeli masz ciezka noge jak moja kochana zona i nie masz pojecia co to ecodgiving jak ona takze ( pozdrawiam malzonke) to bedziesz czestym gosciem stacji paliw. Auto nie jest demonem predkosci na polskie drogi swietne i daje wystarczajaco frajdy z jazdy szkoda tylko ze nie automat.
11,4
Mazda CX-7
SUV Facelifting 2.3 MZR DISI Turbo 260KM 191kW
Samochodem zrobilem przez rok ok 35k km wiec sprawdzilem go naprawde dobrze. Udalo mi sie osiagnac 8.5l ale tylko na krajowej drodze 90/100kmh i grzecznie przyspieszajac (nie przepadam za taka jazda). Ten samochod nauczyl mnie jak jezdzi sie ekonomicznie ;) Generalnie spalanie oscyluje w okolicy 12l srednio. W miescie jezdzac dynamicznie to 14/16l. Na trasie autostrada/miasto wawa/krajowa droga wychodzi 11/12litrow srednio. Jak dla mnie samochod jak na swoja moc (260KM) pali w miare rozsadnie. Przyznam ze brakuje dwoch cylindrow i to sie czuje jezdzac po dziurach, trzeba go "dogazowywac". Przy v6 byloby znacznie wiecej mocy od dolu. Ludzie ktorzy pisza ze im samochod pali 16-18 litrow powinni udac sie na nauke doszkalajaca lub do serwisu :D Rozumiem ze japonczyk lubi wysokie obroty, ale zeby Ciagle isc powyzej 5k rpm... Mazdzina lubi popic jak kazdy samochod benzynowy ktory ma powyzej 250KM. Jesli ktos narzeka na spalania przy tym silniku/masie i zalaczanym 4x4 ktory naprawde fajnie sie sprawdza (oczywiscie nie w terenie!) to oznacza ze slabo zaplanowal wydatek i zakup samochodu :)
Mazda CX-7 SUV Facelifting