Szukaj

Informacje o Mazda 626 V Sedan 2.0 TD 101KM 74kW 1998-2001

Lata produkcji: 1998 – 2001
Segment: Klasa średnia
Produkowany od 1998 do 2001 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 101 KM (74 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 220 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 19,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi) + Całokształt

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria
Średnie spalanie dla Mazda 626 V Sedan 2.0 TD 101KM 74kW 1998-2001
6,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Mazda 626 V
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Mam auto od 5 m-cy. Na trasie do Sopotu (35okm) spalił mi 4,98 l/100 km. Najwięcej 6,3. Teraz jeżdżąc wg zasady ECO- DRIVING EKO-LOGIA + EKO-NOMIA ( hamować silnikiem, nie na "luzie", np. dojeżdżając do skrzyżowania, często zmieniać bieg nie "żyłować"- max 2.250 obr/min) ostatni m-c spalił mi ok 5,7 l/100km a palił wczesniej 6,2 - 6,3 l/100km - MOŻE NIE REWELACJA 0,5-0,6 LITRA ALE OSZCZEDNOŚĆ JEST zawsze te ok. 4zł na 100 km, robię miesięcznie >2000 km czyli w ciągu roku oszczednośc urasta do ok. 1000 zł ( JEDEN TYSIĄC POSKICH ZŁOTYCH )na "głupim paliwie
5,9
Mazda 626 V
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Auto bardzo ekonomiczne jestem zaskoczony że tak mało pali, spalanie z odcinka ostatniego 1000km wyniosło u mnie 5,31 l głównie drogi krajowe gdzie prędkość wahała się 80-110km/h. przy normalnej jeździe po mieście nigdy nie przekroczyło 6 l przeważnie jest to 5,5 - 5,8 kupując spodziewałem się, że łyknie spokojnie ponad 6,5. Z podobnych aut jedynie volvo s40 ma chyba mniejsze spalanie.
5,7
Mazda 626 V
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Przeczytłem opinie i nie jest zle, wrecz dobrze z maja mazdza 626 2,0 DiTD. Srednia 5,9 (trasa 22 tys km)jest jedna z najlepszch. Spalanie czaem 6,2-6,4 nie jej złe (jeżdzę 40/60 miasto / teren pozamiejski)Niektórzy mówią nawet >7 a moja najwyższa to 6,5 l/100km

Usterki Mazda 626 V

Liczba wpisów: 40
Wymiana rozrządu instalacja gazowa
  • Mazda 626 V Sedan 2.0 115KM 85kW 1997-2002
  • lpg
Mam pytanie dotyczące rozrządu. Posiadam Mazdę 626 V sedan 2.0 115KM 2002 z zamontowaną instalacją LPG. Jestem już po wymianie rozrządu i na spisie przeprowadzonych napraw jest usługa "Wymiana rozrządu instalacja gazowa". Ciekawi mnie fragment "instalacja gazowa" - czy to znaczy, że coś robili w instalacji gazowej? Rozrząd ma coś wspólnego z rodzajem paliwa? Czy może wymienili mi nie to, co chciałem? Fakt - wydaje mi się, że pedał gazu inaczej działa, nie czuję prawie, że go wciskam, jego zakres się zmniejszył, ale przyspieszenie takie same i się nie dusi na niskich obrotach.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Silnik dymi na biało po wymanie oleju
  • Mazda 626 V Kombi 2.0 115KM 85kW 1998-2002
  • silnik
Witam, Zmieniałam ja olej razem z filtrem na dniach jakoś. od wymiany na drugi dzień tak zaczęła kopcić że głowa mała. co najlepsze dymi tylko jak jest ciepło bo jak wieczorkiem jak jest lekki przymrozek w sensie zimno to nie dymi. nie wiem o co chodzi wycieków nie ma a co chodzi o uszczelki moim zdaniem jest z nimi ok wszystko plam nie ma pod autem na niebiesko nie dymi raz czy dwa zadymiła bezpośrednio na drugi rozruch po wymianie. przez moment był dymek niebieski potem się zrobił biały i taki został i bardzo dużo go jest. śmierdzi trochę dym ale nie benzyną tylko takimi typowymi spalinami nie że zatyka ale czuć te spaliny. nie wiem może coś z komputerem jest że robi złą mieszankę czy co ale jak ktoś miał kiedyś podobnie niech zapoda o co chodziło będę wdzięczna pozdrawiam
Problem rozwiązany
1 komentarz
falowanie obrotow silnika
  • Mazda 626 V Kombi 2.0 115KM 85kW 1998-2002
  • silnik
silnik zimny ssanie obroty ok podczs jazdy kiedy silnik się nagrzeje przy zatrzymywaniu się obroty falują 200-1200 pomagało przgazowanie silnika teraz juz nie kolejny dziwny objaw obroty spadaja i gaśnie silnik podczas wciskania pedału sprzęgła nie wrzucając nawet biegu wymienilem cewke zapłonu kable czujniki wałków świece czyscili przepustnice i nic żaden mechanik w kaliszu nie potrafi mi pomóc ja podejrzewam jakiś czujnik lub przewody związane z podciśnieniem komputer nic nie wkazał proponują mi wymine silniczka krokowego sondy lambdy ale ile moą szukać co wymienie jakąs częśc to itak nic nie pomaga może ktoś miał taki problem prosze o pomoc bo niedługo pół częsci wymienie .
Problem rozwiązany
4 komentarze
Mazda 626 V Sedan