Szukaj

Informacje o Mazda 626 IV Sedan 2.0 i 115KM 85kW 1992-1997

Lata produkcji: 1992 – 1997
Segment: Klasa średnia
Produkowany od 1992 do 1997 roku
Pojemność skokowa 1991 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Diesel
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Wersja USA (Cronos). Bezawaryjny samochód z ogromnym prześwitem (pod przednim zderzakiem ponad 20cm prześwitu). dobrze zabezpieczony antykorozyjnie (porządny ocynk). Jedyne minusy to: słabe hamulce (długa droga hamowania - brak ABS etc), duże spalanie, łsabe reflekotry (przystosowanie reflektorów USA0 oraz głośno pracujące popychacze (brak wpływu na parametry techniczne) . Przyśpieszenie więcej niż wystarczające 9,2s do 100km/h. Świetnie ustawione slupki A (bardzo małe martwe pole), wygodne fotele, trwała tapicerka, wydajna klimatyzacja (i funkcja swing-wachlowania)
5,0
~Ślązak
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Mam mazdę w sednie rocznik 94, silnik 2.0 w gazie 115kM. Lepszego auta nie miałem nigdy! Klima, abs'sy, 4 elektryczne szyby i lusterka, tempomat, kontrola trakcji... Mimo że że rocznik 94 a śladów rdzy nie ma w ogóle. Auto bardzo ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. W ciągu tego roku jak je mam, żadnej poważnej usterki, jedyne co to wymieniłem wycieraczki bo skrzypiały! Polecam tę mazdę każdemu!
4,5
~ElJot
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Auto wygodne,przestronne,ekonomiczne,bardzo dynamiczne i tanie w utrzymaniu. Nalezy tylko sumiennie zmieniac oleje,filtry i pasek rozrzadu i ten samochod jest naprawde na cale zycie. Jest w mojej rodzinie od 10 lat i od tamtej pory,wiadomo,jedynie podstawowe wymiany typu koncowki drazkow i amortyzatory. Byc moze trafil mi sie taki wyjatkowy egzemplarz,nie wiem.

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26
klekocze silnik
  • Mazda 626 IV Hatchback 2.0 i 115KM 85kW 1991-1997
  • silnik
kupilem swoja madzie w 2007r z niemiec sam osobiscie (rodzyneczek;) przejechane 270tys. teraz. wymieniam tylko co trzeba i nigdy nie zawiodla. niepokoi mnie tylko jedna rzecz po kupnie nie wiedzialem nawet czy jest odpalona czy nie tak pieknie chodzil silniczek jednak od jakiegos czasu klekocze mi silnik jak dieselek nie zauwazylem spadku mocy ( no moze troszeczke) nie bierze oleju wszystko jest cacy oprocz tego dzwieku Panowie co to moze byc?????????? pomocy! nie mam pojecia! zadnej naprawy nie bylo kiedys jeden mechanik jak sie go o to spytalem przy okazji wymiany klockow powiedzial ze to normalne i jest ok chyba mu sie spieszylo bo wg mnie to nie jest normalne skoro silnik chodzil cichutko jak nowa benzynka a teraz chodzi prawie jak moj stary diesel merc beka w123;)
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Grzeje się silnik.
  • Mazda 626 IV Kombi 2.0 D 75KM 55kW 1994-1998
  • inne
Po pierwszych mrozach zaczą mi się przegrzewać silnik wyjołem termostat i pusiciłem pełen obieg silnik się grzał mniej mechanik załorzył nowy termostat dolał płynu na maksa po przejechanu 5 10 km temperatura idzie na maksa pomużcie
Oczekuje na rozwiązanie
falowanie obrotow
  • Mazda 626 IV Hatchback 1.8 90KM 66kW 1994-1997
  • silnik
Pomocy.Mam taki problem,silnik po uruchomieniu nagrzewa sie do swojej temp. roboczej no obroty nie spadaja tj.trzyma jakies 1500 obrotow,po gdzies 5 min.jazdy zaczynaja sie skoki obrotow od 700 do 1500 i tak sobie skacze jeszcze 5 min po czym wszystko wraca do normy.Dzieje sie tak kazdy raz po uruchomieniu silnika.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Mazda 626 IV Sedan