Szukaj

Informacje o Mazda 626 IV Sedan

Lata produkcji: 1991 – 1998
Segment: Klasa średnia

Mazda 626 IV Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4695 mm
Szerokość 1750 mm
Wysokość 1400 mm
Rozstaw osi 2610 mm
Rozstaw kół - przód 1500 mm
Rozstaw kół - tył 1500 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 452 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Diesel
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Wersja USA (Cronos). Bezawaryjny samochód z ogromnym prześwitem (pod przednim zderzakiem ponad 20cm prześwitu). dobrze zabezpieczony antykorozyjnie (porządny ocynk). Jedyne minusy to: słabe hamulce (długa droga hamowania - brak ABS etc), duże spalanie, łsabe reflekotry (przystosowanie reflektorów USA0 oraz głośno pracujące popychacze (brak wpływu na parametry techniczne) . Przyśpieszenie więcej niż wystarczające 9,2s do 100km/h. Świetnie ustawione slupki A (bardzo małe martwe pole), wygodne fotele, trwała tapicerka, wydajna klimatyzacja (i funkcja swing-wachlowania)
4,4
~Jarosław Franciszek Furmaniak
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Totalne zaskoczenie po całości, kupowałem to auto na "chwilę" a jeżdżę już piąty rok, bo praktycznie jest niesamowicie niesamowite - kultowy rocznik 1997 - jeszcze wyprodukowany w Japonii, w Hiroshimie z całą japońską filozofią produkcji, którą teraz tak się chwalą ale już praktycznie bez pokrycia bo kiedyś to była jakość a teraz to jest "jakoś" tam będzie - a korozja i cała reszta drobnych usterek na porządku dziennym bo tak teraz jest już projekcie. Auto ma wytrzymać do końca gwarancji i dalej to tylko na złom. A ten rocznik 1997 to jeszcze przed tymi "dobrymi zmianami"... ;-)
5,0
~Ślązak
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Mam mazdę w sednie rocznik 94, silnik 2.0 w gazie 115kM. Lepszego auta nie miałem nigdy! Klima, abs'sy, 4 elektryczne szyby i lusterka, tempomat, kontrola trakcji... Mimo że że rocznik 94 a śladów rdzy nie ma w ogóle. Auto bardzo ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. W ciągu tego roku jak je mam, żadnej poważnej usterki, jedyne co to wymieniłem wycieraczki bo skrzypiały! Polecam tę mazdę każdemu!
Średnie spalanie dla Mazda 626 IV Sedan
8,1 – 8,4
l/100 km
6,9
l/100 km
8,3 – 10,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Normalne spalanie w lecie około 8,5-9 l/100km, przy bardzo dynamicznej jeździe (pod 5000 obr/min na biegach 2 i 3) max. 10 l/100km. W zimie po resecie kompa w związku z wizytą u mechanika, przy jeździe 3000 obr/min -> zmiana biegu ... 8l/100 km. Wydawało mi się że coś źle policzyłem, ale okazało się że przez cały sezon zimowy (przy jeździe 80% miasto)każde tankowanie dawało średni rezultat 7,9 - 8,2 l/100 km. Nie ukrywam, że niekiedy na światłach lub przy wyprzedzaniu w mieście jak jest mało miejsca wskazówka powędruje pod 5000 obr/min a mimo to ok. 8 l/100km. Ciekaw jestem lata przy takim stylu jazdy - zaczyna mi się to podobać :D . Autkiem pokonałem 40 000 z okładem w przeciągu 3 lat i szkoda będzie się kiedyś rozstać.
6,3
Mazda 626 IV
Sedan 1.8 i 105KM 77kW
Doskonale to by było na gazie LPG - ale wtedy to by trzeba było śmigać dwa razy więcej niż aktualnie i to by na to samo sumarycznie wyszło (z wyliczeń w ciągu minionych 4 lat wynika, że średni pali poniżej 8 l/100 i cena ok. 42,gr/km)
7,7
Mazda 626 IV
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Jeżdżę mazdą od ponad pół roku. Jestem mega zadowolony jeśli chodzi o spalanie. W trasie przy oszczędnej jeździe 90km/h spalanie 6,5 gazu ( coś niesamowitego ). Przy normalnej jeździe trochę trasa trochę miasta nie spaliła mi jeszcze więcej niż 8,9 litra gazu. Samochód z przebiegiem ponad 400 tys i chodzi jak żyleta. Bierze trochę oleju ale nie są to duże ilości. Jak na narazie nie chcę innego autka :D

Usterki Mazda 626 IV

Liczba wpisów: 26
klekocze silnik
  • Mazda 626 IV Hatchback 2.0 i 115KM 85kW 1991-1997
  • silnik
kupilem swoja madzie w 2007r z niemiec sam osobiscie (rodzyneczek;) przejechane 270tys. teraz. wymieniam tylko co trzeba i nigdy nie zawiodla. niepokoi mnie tylko jedna rzecz po kupnie nie wiedzialem nawet czy jest odpalona czy nie tak pieknie chodzil silniczek jednak od jakiegos czasu klekocze mi silnik jak dieselek nie zauwazylem spadku mocy ( no moze troszeczke) nie bierze oleju wszystko jest cacy oprocz tego dzwieku Panowie co to moze byc?????????? pomocy! nie mam pojecia! zadnej naprawy nie bylo kiedys jeden mechanik jak sie go o to spytalem przy okazji wymiany klockow powiedzial ze to normalne i jest ok chyba mu sie spieszylo bo wg mnie to nie jest normalne skoro silnik chodzil cichutko jak nowa benzynka a teraz chodzi prawie jak moj stary diesel merc beka w123;)
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Grzeje się silnik.
  • Mazda 626 IV Kombi 2.0 D 75KM 55kW 1994-1998
  • inne
Po pierwszych mrozach zaczą mi się przegrzewać silnik wyjołem termostat i pusiciłem pełen obieg silnik się grzał mniej mechanik załorzył nowy termostat dolał płynu na maksa po przejechanu 5 10 km temperatura idzie na maksa pomużcie
Oczekuje na rozwiązanie
falowanie obrotow
  • Mazda 626 IV Hatchback 1.8 90KM 66kW 1994-1997
  • silnik
Pomocy.Mam taki problem,silnik po uruchomieniu nagrzewa sie do swojej temp. roboczej no obroty nie spadaja tj.trzyma jakies 1500 obrotow,po gdzies 5 min.jazdy zaczynaja sie skoki obrotow od 700 do 1500 i tak sobie skacze jeszcze 5 min po czym wszystko wraca do normy.Dzieje sie tak kazdy raz po uruchomieniu silnika.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Mazda 626 IV Sedan