Szukaj

Informacje o Mazda 626 III Sedan

Lata produkcji: 1987 – 1992
Segment: Klasa średnia

Mazda 626 III Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4515 mm
Szerokość 1690 mm
Wysokość 1395 mm
Rozstaw osi 2575 mm
Rozstaw kół - przód 1455 mm
Rozstaw kół - tył 1455 mm
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

4,5
~virutz
Mazda 626 III
Sedan 2.0 90KM 66kW
Mój tata sprowadził sobie dokładnie taki sam model/rocznik/silnik z Niemiec kilka lat temu (dokładnie już 7). Wszyscy się wtedy pukali w czoło co on zrobił, żeby z Niemiec sprowadzić 15 letnie auto. Dwóch sąsiadów z nim było, też po auta. Jeden przywiózł Omege która spłoneła mu w garażu. Drugi Przywiózł Audi A4, które z racji różnych napraw i usterek wchłonęło już chyba z 10000zł (samo zawieszenie z przodu 3000). Tata zrobił ponad 100 000 i wymienił amortyzatory, klocki itd.-wiadomo i zakonserwował podwozie. Teraz ma już 260 000. I nic, auto jeździ i jeździć będzie. Ja zachęcony bezawaryjnością zamieniłem 3 lata temu Poloneza na taką właśnie Mazdę. Kupiłem ją w komisie w Gliwicach. Przejechałem przez te 3 lata jakieś 30 000. I też nic. Wymieniłem chłodnice bo strzeliła, akumulator, zrobiłem regeneracje alternatora, termostat, amortyzatory z tyłu i hamulce z przodu. Kilka miesięcy po zakupie spędziłem u sąsiada blacharza w garażu 3 tygodnie na remoncie całej podłogi. Można powiedzieć że była zrobiona cała+progi+konserwacja (mam obszerną dokumentacje fotograficzną). Do dzisiaj się nie zdażyło, żeby auto zawiodło. Tankuje, wymieniam olej i filtry co 10000. Nie wiem jak kiedyś robili samochody, że 23 letnie auto może tak wyglądać i tak jeździć. Aha- 2 litry w benzynie to coś za czym będę tęsknił... Dla zainteresowanych, auto będzie na sprzedaż. Właściwie już jest tylko nie jest jeszcze wystawione. Jeżeli ktoś jest zainteresowany dobrze zachowaną Madzią zapraszam - proauctions@wp.pl Na maile typu \"sprzeda Pan za 1000zł?\" nawet nie odpowiadam. Znam wartość tego samochodu. Jeszcze się nie spotkałem z nikim kto powiedziałby choć jedno złe słowo o tym konkretnie modelu. To auto to legenda i każdy zainteresowany to wie. Pozdrawiam!
4,0
~Piotr Krk
Mazda 626 III
Sedan 2.0 D 60KM 44kW
Stary poczciwy sedan klasy sredniej z poczatku lat 90-tych. Tani w zakupie i stosunkowo tani w utrzymaniu (o ile jest sie posiadaczem zadbanego egzemplarza) Duzo miejsca, duzy komfort. Jednak raczej do miasta niz w dluzsze trasy. Ciekawa alternatywa dla \"jak nowy\" produkcji niemieckiej z lat 90 :)
4,1
~patrycjazabost@vp.pl
Mazda 626 III
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
miałam auto 3 miesiące ukradli mi je z pod bloku teraz do mnie wróciło ale z auta wartego prawie 10 tyś przez liczne usterki na które teraz mnie mnie stać wystawiam ją za 3 tyś ogólnie super auto ale po kradzieży jest kilka napraw co sprawia taką ocenę

Usterki Mazda 626 III

Liczba wpisów: 4
Wachadlowa praca silnika na wolnych obrotach,wydostajacy sie dzwiek metaliczny od silnika.
  • Mazda 626 III Hatchback 2.0 90KM 66kW 1987-1990
  • inne
GDY AUTO JEST ZIMNE PO URUCHOMIENIU SIE AUTOMATYCZNIE ZSSANI TRZESIE CALYM SAMOCHODEM JEST TO NIE DO ZNIESIENIA PRZECIESZ MI TO SIE NIGDY NIE DZIALO A GDY AUTO SIE ZAGRZEJE CHODZI MI LADNIE SILNIK NA WOLNYCH PO OKOLO PIECIU KILOMETRACH JAZDY ZPADA MI ZWOLNYCH OPROTOW I GASNIE TAK W KOLO I SZARPIE NIM NATEPNY PROBLEM TO SCIAGANIE AUTA RAZ NA PRAWA STRONE POTEM NA LEWA STRONE ZBIEZNOSC BYLA USTAWIANA BYLEM U KILKU MECHANIKOW A NAWET W SERWISIE NACIAGNIETO MNIE NA DUŻE KOSZTY A REZULTATOW ZADNYCH NIGDY NIGDY NIEMIALEM PROBLEMOW Z TA MAZDA 626 i 2000cm III 1989 ROK STALO MI TO NIEDAWNO PO TYCH OSTATNICH MROZACH A SAMOCHÓD STOI NA POLU JEZDZILEM NIA PONAD DZIESIEC LAT I NIGDY MNIE NIE ZAWIODLA ZWRACAM SIE DO WSZYSKICH ABY W JAKIS SPOSOB POMOGLI MI USNAC TE USTEKE BO SAMOCHOD JEST MI POTRZEBNY DO PRACY ZA CO Z GORY I SERDECZNIE DZIENKUJE BOG ZAPLAC NIEROWNA PRACA SILNIKA SCIAGANIE RAZ NA LEWO I PRAWO SAMOCODU PO WLANCZENIE SWIATEL CZY DMUCHAWY GWALTOWNIE SPADAJA MI OBRORY SILNIKA WYDOBYWANIE SIE JAKIEGOS DZIWNEGO ZAPACHU W OKOLICY RORUSZNIKA
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Pedał hamulca wpada w podłoge.
  • Mazda 626 III Kombi 2.0 D Comprex 75KM 55kW 1992-1996
  • układ hamulcowy
Sprawdzałem skuteczność hamulców i po czwartym razie wciśnięcia pedału poszedł do podłogi. Wyglądało na zapowietrzone lub na stary płyn. Wymieniłem na nowy odpowietrzyłem i lipa! Na stacji diagnostycznej sprawdziłem je pierwsze trzy cztery wciśnięcia jest ideał a następne to skuteczność spada do 20%. "Szpece" mówią, że to c h y b a pompa podciśnieniowa. Czy to prawda?
Oczekuje na rozwiązanie
Zapala się kontrolka z lewej strony tablicy
  • Mazda 626 III
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Gaśnie po zwiększeniu szybkości
Mazda 626 III Sedan