Szukaj

Informacje o Mazda 626 III Coupe

Lata produkcji: 1987 – 1991
Segment: Klasa średnia

Mazda 626 III Coupe – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4450 mm
Szerokość 1690 mm
Wysokość 1360 mm
Rozstaw osi 2515 mm
Rozstaw kół - przód 1455 mm
Rozstaw kół - tył 1465 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 457 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Usterki Mazda 626 III

Liczba wpisów: 4
Wachadlowa praca silnika na wolnych obrotach,wydostajacy sie dzwiek metaliczny od silnika.
  • Mazda 626 III Hatchback 2.0 90KM 66kW 1987-1990
  • inne
GDY AUTO JEST ZIMNE PO URUCHOMIENIU SIE AUTOMATYCZNIE ZSSANI TRZESIE CALYM SAMOCHODEM JEST TO NIE DO ZNIESIENIA PRZECIESZ MI TO SIE NIGDY NIE DZIALO A GDY AUTO SIE ZAGRZEJE CHODZI MI LADNIE SILNIK NA WOLNYCH PO OKOLO PIECIU KILOMETRACH JAZDY ZPADA MI ZWOLNYCH OPROTOW I GASNIE TAK W KOLO I SZARPIE NIM NATEPNY PROBLEM TO SCIAGANIE AUTA RAZ NA PRAWA STRONE POTEM NA LEWA STRONE ZBIEZNOSC BYLA USTAWIANA BYLEM U KILKU MECHANIKOW A NAWET W SERWISIE NACIAGNIETO MNIE NA DUŻE KOSZTY A REZULTATOW ZADNYCH NIGDY NIGDY NIEMIALEM PROBLEMOW Z TA MAZDA 626 i 2000cm III 1989 ROK STALO MI TO NIEDAWNO PO TYCH OSTATNICH MROZACH A SAMOCHÓD STOI NA POLU JEZDZILEM NIA PONAD DZIESIEC LAT I NIGDY MNIE NIE ZAWIODLA ZWRACAM SIE DO WSZYSKICH ABY W JAKIS SPOSOB POMOGLI MI USNAC TE USTEKE BO SAMOCHOD JEST MI POTRZEBNY DO PRACY ZA CO Z GORY I SERDECZNIE DZIENKUJE BOG ZAPLAC NIEROWNA PRACA SILNIKA SCIAGANIE RAZ NA LEWO I PRAWO SAMOCODU PO WLANCZENIE SWIATEL CZY DMUCHAWY GWALTOWNIE SPADAJA MI OBRORY SILNIKA WYDOBYWANIE SIE JAKIEGOS DZIWNEGO ZAPACHU W OKOLICY RORUSZNIKA
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Pedał hamulca wpada w podłoge.
  • Mazda 626 III Kombi 2.0 D Comprex 75KM 55kW 1992-1996
  • układ hamulcowy
Sprawdzałem skuteczność hamulców i po czwartym razie wciśnięcia pedału poszedł do podłogi. Wyglądało na zapowietrzone lub na stary płyn. Wymieniłem na nowy odpowietrzyłem i lipa! Na stacji diagnostycznej sprawdziłem je pierwsze trzy cztery wciśnięcia jest ideał a następne to skuteczność spada do 20%. "Szpece" mówią, że to c h y b a pompa podciśnieniowa. Czy to prawda?
Oczekuje na rozwiązanie
Zapala się kontrolka z lewej strony tablicy
  • Mazda 626 III
  • układ hamulcowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Gaśnie po zwiększeniu szybkości
Mazda 626 III Coupe