AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Mazda
323
VI
S
1.6 16V 95KM 70kW 2000-2003
1.6 16V 95KM 70kW 2000-2003
Informacje
o Mazda 323 VI S 1.6 16V 95KM 70kW 2000-2003
Lata produkcji:
2000 – 2003
(2000, 2001, 2002, 2003)
Segment:
Niższa klasa średnia
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Publikacje
o Mazda 323
Sportowa elegancja - Mazda 323 F (1994-1998)
Mazda 323 F jest jednym z najciekawszych japońskich samochodów sprzed lat. Wyróżniają ją aerodynamiczne kształty nadwozia, drzwi bez ramek na szyby...
Mazda
323
Mazda 323F - siła spokoju
Często jest tak, że jak już ktoś kupi sobie japoński samochód, to ciężko mu się potem przekonać do jakiegokolwiek innego. Zmieni za parę lat na wóz...
Opis techniczny Mazda 323 VI
Samochód w miarę mało awaryjny, wygodny i funkcjonalny przez co dosyć popularny i często spotykany na naszych drogach. Wszystkie wersje...
Więcej publikacji o Mazda 323
Ogłoszenia
używanych
Mazda 323
Liczba ogłoszeń:
1
Mazda 323 VI S 1.5 16V 88KM 2000
Cena:
2 200
PLN
Mazda 323 Mazda 323 F 1.5 Exclusive
2000
276 000 km
88 KM
benzynowy
Planujesz sprzedać samochód?
Dodaj
ogłoszenie
Wszystkie ogłoszenia
Dane techniczne
Mazda 323 VI S 1.6 16V 95KM 70kW 2000-2003
Produkowany
od
2000
do
2003
roku
Pojemność skokowa
1598
cm
3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
95
KM
(70
kW
)
przy
5500
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
143
Nm przy
3700
obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Stopień sprężania
10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka
78 x 83,6
mm
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni
Automatyczna
Napęd na przednią oś
Dostępny
Liczba stopni
Zobacz dane techniczne
Oceny
Mazda 323 VI S 1.6 16V 95KM 70kW 2000-2003
Liczba ocen:
1
Ogólna ocena
3,9
/5
Średnia dla segmentu
4,1
Zalety
+ Silnik
+ Widoczność
+ Wentylacja i ogrzewanie
Wady
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
- Bezawaryjność (drobiazgi)
- Bezawaryjność (poważne usterki)
Wybrane
oceny
3,9
~antek@OP.PL
Mazda 323 VI
S 1.6 16V 95KM 70kW
autko ok można śmiało kupić za w niemczech za 6800tyś e
Zobacz wszystkie opinie
Usterki
Mazda 323 VI
Liczba wpisów:
24
Wycieki w okolocach pompki paliwa
Mazda 323 VI F 2.0 TD 90KM 66kW 1998-2001
układ wtryskowy
Po wymianie filtra paliwa zaczęły się problemy z wyciekiem paliwa w okolicach pompki paliwowej. Po rozebraniu pompki okazało się ze jest nieszczelność pomiędzy na filtrze. Po doszczelnieniu papki paliwowej i odpaleniu auta zaczęło zsadzać przewody paliwowe z pompki ( przy zastosowaniu oryginalnych zacisków) Po założeniu uniwersalnych zacisków na pompkę paliwową i dalej przy wlocie na pompę wtryskowa paliwo pocą mi się te metalowe przewody przy wejściu nie wiem przy silniku ( na złączach skręcanych)
Problem rozwiązany
1 komentarz
Zawór przestawiacza kąta wtrysku (diesel).
Mazda 323 VI
układ wtryskowy
Występowanie usterki:
Tak
23
Nie
12
W efekcie wady fabrycznej stosunkowo często występuje przesączanie oleju napędowego przez złącze elektryczne zaworka. Olej cieknie powolutku po kablach, przewodach i dostaje się nawet do kabiny pasażerskiej w okolice nóg pasa zera. Po wymianie zaworka problem nigdy nie powraca (wada nie występuje w nowszych modelach), aczkolwiek usuniecie usterki jest kosztowne (cena tej malutkiej części to ok. 1000 zł). Problemu nie wolno bagatelizować - spotykane są poważne powikłania spowodowane długotrwałym działaniem ON na rożne części samochodu (alternator, komputer, izolacje przewodów).
1 komentarz
Włączanie i rozłączanie klimatyzacji
Mazda 323 VI F 2.0 DiTD 101KM 74kW 2000-2003
inne
Po kupnie autka klima nie chodziła. Okazało się że nieszczelny był układ. Po uszczelnieniu i nabiciu gazu, według wskazania maszyny bo nie mam żadnej naklejki na klimie, teraz klima działa, ale często się rozłącza. Prawdopodobnie jest za dużo gazu nabite. Potrzebna jest mi ilość gazu jaką trzeba nabić do klimy.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Mazda 323 VI S 1.6 16V 95KM 70kW 2000-2003
3,9 (1 ocena)
Wybierz inny silnik
1.3 16V 73 KM
1.5 16V 88 KM
1.6 16V 95 KM
1.6 16V 98 KM
1.8 16V 114 KM
2.0 D 71 KM
2.0 i 16V 130 KM
2.0 TD 90 KM
2.0 TDI 101 KM
Wybierz inny silnik
Mazda 323 w pigułce
Mazda 323
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda 323
Dane techniczne
Mazda 323 VI S 1.6 16V 95KM 70kW 2000-2003
Raporty zużycia paliwa
Mazda 323 VI S 1.6 16V 95KM 70kW 2000-2003
Opinie
Mazda 323 VI S 1.6 16V 95KM 70kW 2000-2003
Usterki
Mazda 323 VI S 1.6 16V 95KM 70kW 2000-2003
Publikacje
Mazda 323
Newsy
Mazda 323
Galerie
Mazda 323
Nasze pomiary
Mazda 323
Filmy
Mazda 323
Ogłoszenia
Mazda 323
Ceny aut używanych
Mazda 323
Dziennik kosztów
Mazda 323 VI S 1.6 16V 95KM 70kW 2000-2003
Opinie o instalacjach LPG
Mazda 323 VI S 1.6 16V 95KM 70kW 2000-2003
Testy zderzeniowe
Mazda
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Mazda 323 VI S
Dane techniczne
37 raportów
zużycia paliwa
36 opinii
użytkowników
1 ogłoszenie
używanych
3 zgłoszone
usterki
3 publikacje
o tym modelu
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy