Szukaj

Informacje o Mazda 323 VI S

Lata produkcji: 1998 – 2003
Segment: Niższa klasa średnia
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,5 m
Promień skrętu 5,75 m
Długość 4315 mm
Szerokość 1705 mm
Wysokość 1410 mm
Rozstaw osi 2610 mm
Rozstaw kół - przód 1470 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Prześwit 135 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 415 l

Oceny Mazda 323 VI S

Liczba ocen: 36
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria - Wyciszenie

Usterki Mazda 323 VI

Liczba wpisów: 24
Wycieki w okolocach pompki paliwa
  • Mazda 323 VI F 2.0 TD 90KM 66kW 1998-2001
  • układ wtryskowy
Po wymianie filtra paliwa zaczęły się problemy z wyciekiem paliwa w okolicach pompki paliwowej. Po rozebraniu pompki okazało się ze jest nieszczelność pomiędzy na filtrze. Po doszczelnieniu papki paliwowej i odpaleniu auta zaczęło zsadzać przewody paliwowe z pompki ( przy zastosowaniu oryginalnych zacisków) Po założeniu uniwersalnych zacisków na pompkę paliwową i dalej przy wlocie na pompę wtryskowa paliwo pocą mi się te metalowe przewody przy wejściu nie wiem przy silniku ( na złączach skręcanych)
Problem rozwiązany
1 komentarz
Zawór przestawiacza kąta wtrysku (diesel).
  • Mazda 323 VI
  • układ wtryskowy
Występowanie usterki:
Tak 23
Nie 12
W efekcie wady fabrycznej stosunkowo często występuje przesączanie oleju napędowego przez złącze elektryczne zaworka. Olej cieknie powolutku po kablach, przewodach i dostaje się nawet do kabiny pasażerskiej w okolice nóg pasa zera. Po wymianie zaworka problem nigdy nie powraca (wada nie występuje w nowszych modelach), aczkolwiek usuniecie usterki jest kosztowne (cena tej malutkiej części to ok. 1000 zł). Problemu nie wolno bagatelizować - spotykane są poważne powikłania spowodowane długotrwałym działaniem ON na rożne części samochodu (alternator, komputer, izolacje przewodów).
1 komentarz
Włączanie i rozłączanie klimatyzacji
  • Mazda 323 VI F 2.0 DiTD 101KM 74kW 2000-2003
  • inne
Po kupnie autka klima nie chodziła. Okazało się że nieszczelny był układ. Po uszczelnieniu i nabiciu gazu, według wskazania maszyny bo nie mam żadnej naklejki na klimie, teraz klima działa, ale często się rozłącza. Prawdopodobnie jest za dużo gazu nabite. Potrzebna jest mi ilość gazu jaką trzeba nabić do klimy.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Mazda 323 VI S