Szukaj

Informacje o Mazda 3 III Sedan Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2018
Segment: Niższa klasa średnia
Trzecia generacja Mazdy 3 swoją premierę miała w czerwcu 2013 r. jednocześnie w pięciu miejscach. "Trójka" była też trzecim modelem w gamie Mazdy, który został zaprojektowany zgodnie z nowym językiem stylistycznym "KODO - dusza w ruchu". Auto oferowane jest w dwóch wersjach nadwoziowych - sedan oraz pięciodrzwiowy hatchback. Na niektórych innych rynkach Mazda 3 dostępna jest pod nazwą Axela.
Powagosław

Kompaktowa interpretacja stylistyki Mazdy 6. Bardzo udana, bo i „Szóstka” to auto przepiękne. Mazda chce być premium, z powodzeniem tego projektu można by dyskutować. Na razie lepiej niż niejedne premium wygląda.

~Powagosław
Luzacjusz

Mam nadzieję, że Wałęsa w końcu odda moje sto milionów. Z odsetkami. Kupię tego kompaktowego diabła, bo świetny jest. Poproszę MPS, długą drogę i zachodzące słońce na horyzoncie.

~Luzacjusz

Mazda 3 III Sedan Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Długość 4585 mm
Szerokość 1755 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2053 mm
Wysokość 1450 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Prześwit 155 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1263 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 419 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Stosunek jakość/cena + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Adrian
Mazda 3 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Wersja SkyPassion jest świetnie wyposażona jak za te pieniądze, nic nie trzeszczy, auto w 90% jest świetnie spasowane. Jedyna rzecz, która mi przeszkadza to konsola systemu infotainment, która niestety od samego początku jest nieco "opuszczona" i nawet po poprawieniu jej przez serwis, znów "opadła" po paru godzinach jazdy. W środku niestety jest niezbyt wiele schowków, więc lepiej mieć kurtkę czy spodnie ze sporą ilością kieszeni na ew. klucze itp. :) Wyciszenie jest w porządku, chociaż przy prędkościach autostradowych w środku panuje szu, ale nie jest to nic, co eliminowałoby przyjemność z jazdy. Wyposażenie jest świetne, choć brak skórzanej tapicerki z wentylowanymi siedzeniami nieco doskwiera latem.
4,2
~Tomasz
Mazda 3 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Mazdę kupiłem, ponieważ jest przede wszystkim piękna. Wyróżnia się bardzo na tle konkurencji, zwłaszcza w wersji sedan i kolorze soul red. Nawiasem mówiąc mniej więcej 3 na 4 osoby, które to auto zobaczyły u mnie po raz pierwszy, myślały, że to "szóstka". Świetny silnik - dynamiczny i oszczędny, sporo miejsca w środku i dużo przyjemności z prowadzenia. Ale jednocześnie - zaskakująco słabe wyciszenie i jakaś taka taniość materiałów wyzierająca z każdej strony - podsufitka, podłoga, pokrycie foteli. I uwaga: w mojej mazdzie po 2 miesiącach na panelu drzwiowym zrobiła się trwała deformacja w miejscu, w którym zwykle trzymam łokieć. Ostatnie minusy: tylko jedno gniazdko i beznadziejne przednie czujniki parkowania, które wziąłem jako wyposażenie dodatkowe.
4,6
~Krzysztof
Mazda 3 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Mazda 3 sedan w najwyższej wersji to samochód kompletny. Piękny design niezły silnik oraz przyzwoita ergonomia. Przejechałem nim w prawie 4 lata 100 tys km i mogę śmiało polecić ten samochód z tego konkretnego przedziału wiekowego każdemu ktory poszukuje sedana z klasy średniej wyglądającego na mocne premium
Średnie spalanie dla Mazda 3 III Sedan Facelifting
6,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,8
Mazda 3 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Jestem mega zadowolony, za tydzień mija rok jak mam moją Mazdę3, plusy: wygodny, cichy i ten charakterny dzwięk przy przyśpieszaniu.... emocje, ale ale bym się rozpędził bo największy plus to spalanie, wielu nie wierzy ale przy jeździe 25%trasa, 75% miasto rankiem udało mi się dojechać do pracy prawie 40km ze średnią 4.0l, zazwyczaj jest to 4.2 - 4.6litra w zależności od ilości czerwonych świateł, średnia na baku wielokrotnie powtórzona przy ok 40%miasto, 60%trasa to ok4.8litra bez problemu choć oczywiście z ekodrivingiem, w sumie to bez ekodrivingu to jakieś 5.6-5.8litra tylko raz czy dwa razy przekroczyłem na baku troszkę 6litrów!!! wskazania komputeraz zgadzają sięz obliczeniami ze stacji, jest pięknie:) bo pomyśleć w końcu to 2.0litra benzyna a nie diesel! Moje pomiary są powtarzalne bez problemu. Tankuje dopiero jak zaświeci mi się pomarańczowa lampka czyli po ok 800km a jeszcze zostaje paliwa na ponad 200km. To zasługa nie tylko oszczędnego silnika i opływowego kształtu etc ale także umiejętności eko oczywiście, to warto dodać dla tych którzy są zakoczeni i niedowierzają. Aha minusy: lakier jest delikatny niestety trzeba bardzo uważać, szkoda bo to jedyny minus jaki znalazłem, ale da się z nim żyć, trzeba po prostu dbać o auto.
5,5
Mazda 3 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
4,7L można osiągnąć przy jeździe drogą krajową na tempomacie i używając często hamowanie silnikiem (hamować silnikiem wyłączając tempomat na ten czas). Jest trochę zabawy (naciskanie przycisku restore i cancel, ale dzięki temu można osiągnąć takie wartości. Przy hamowaniu silnikiem przy włączonym tempomacie samochód dużo szybciej wytrąca prędkość i co ciekawe zużywa minimalne ilości paliwa.
6,6
Mazda 3 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Bardzo ekonomiczny silnik- po zmianie na koła 18” średnie spalanie wzrosło do 6,7 l/100. Na 16” wychodziło ok 6,4l /100km
Mazda 3 III Sedan Facelifting