Szukaj

Informacje o Mazda 3 II Sedan 2.0 MZR 150KM 110kW od 2009

Lata produkcji: 2009 – 2011
Segment: Niższa klasa średnia
Przy zakupie Mazdy możecie przebierać wśród kilku silników. Sporo trzeba na nie wyłożyć, szczególnie jeśli chodzi o diesla. Jest nieduży, bo ma tylko 1.6l pojemności, oszczędny – średnio spokojnie zmieścicie się w 6l/100km i drogi – kosztuje tyle, co tańszy sedan klasy średniej. Ma za to 109KM, a to w zupełności wystarczy. Motory benzynowe są sporo tańsze, co nie znaczy, że tanie. Podstawowy też ma 1.6l, ale trochę mniej koni – 105 i jednak jeździ gorzej od diesla. Jest też 2-litrowa jednostka o mocy niecałych 150KM. Nie jest wybitnie paliwożerna, a do tego tańsza od motoru wysokoprężnego. Dla poszukujących wrażeń jest benzynowe 2.3l o mocy kosmicznych 260KM. 6 sekund do 100km/h, wypieki na twarzy – czego chcieć więcej?
czytaj więcej
Powagosław

Kompaktowa interpretacja stylistyki Mazdy 6. Bardzo udana, bo i „Szóstka” to auto przepiękne. Mazda chce być premium, z powodzeniem tego projektu można by dyskutować. Na razie lepiej niż niejedne premium wygląda.

~Powagosław
Luzacjusz

Mam nadzieję, że Wałęsa w końcu odda moje sto milionów. Z odsetkami. Kupię tego kompaktowego diabła, bo świetny jest. Poproszę MPS, długą drogę i zachodzące słońce na horyzoncie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 187 Nm przy 4000 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 87,5 x 83,1 mm
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Mazda 3 II Sedan