Szukaj

Informacje o Maserati Ghibli III

Lata produkcji: 2013 – teraz
Segment: Auta luksusowe
Trzeci, najnowszy model w rodzinie Ghibli, wskrzeszony po raz drugi w jej historii, tym razem jako luksusowy, 4-drzwiowy sedan klasy średniej-wyższej (segment E, premium). Ghibli III produkowany jest od 2013 roku. Choć Maserati reklamuje go swojego jako pierwszego sedana z 4-drzwiowym nadwoziem, trzeba pamiętać, że w takiej odmianie dostępny był również model Biturbo, zatem Ghibli III jest pośrednio jego następcą. Projektantem auta jest Marco Tencone. Ghibli III jest pierwszym w historii modelem Maserati dostępnym z silnikiem diesla.
czytaj więcej
Powagosław
Bardziej drapieżne Quattroporte z poprawionymi proporcjami i detalami. Czego chcieć więcej? Piękny samochód zmienił się w bajecznie piękny ~Powagosław
Luzacjusz
Pewna aktorka powiedziała kiedyś, że o ile Amerykanin zajmuje się pracą, a w wolnych chwilach kobietami, Włoch zajmuje się kobietami, a w wolnych chwilach pracą. Może dlatego to auto takie ładne. ~Luzacjusz

Maserati Ghibli III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Ergonomia

Wybrane oceny

4,6
~NorbertH82
Maserati Ghibli III
Sedan 3.0 V6 410KM 302kW
Auto świetne i w tej klasie nie ma sobie równych. Przyspieszenie, praca silnika i ten dźwięk dyskwalifikują konkurencje. Zrobiłem autem jako drugi właściciel 150 tyś i póki co poza olejem i normalnymi serwisami nic w te auto nie włożyłem. Przy 130 tyś wymieniłem rozrząd i pompę olejowa która niestety jeżeli nie jest na czas wymieniona na nową powoduje zatarcie silnika. Jeżeli kupujecie auto to pierwsze co wymiana właśnie tej pompy oraz rozrządu. To pozwoli wam cieszyć się autem bez niepotrzebnych kosztów. Jeżeli więc sprzedawca wam nie da potwierdzenia że to zostało zrobione to doliczcie do auta 10 tyś bo tyle będzie kosztować was wymiana tych elementów wraz z robotą. Lepsze to niż 30 tyś za używany silnik który i tak będzie wymagał wymiany tych elementów. W aucie po kilku latach potrafi uszkodzić się silniczek krokowy odpowiedzialny za nawiewy. Wymiana 900zł i to tyle z wydatków.
4,7
~MB
Maserati Ghibli III
Sedan Facelifting 3.0 V6 350KM 257kW
Jeździłem wieloma mocnymi autami premium wliczając Jaguary, Audi i dużą ilość BMW - dla mnie Ghibli zdecydowanie przebija wszystkie :) gdy ktoś spróbuje Maserati to myślę, że zrozumie i raczej łatwo nie wróci do mainstreamowych marek premium
4,6
~Kamil
Maserati Ghibli III
Sedan Facelifting 3.0 V6 350KM 257kW
Super auto, piękny wyglad - głowy się za nim oglądają. Dobre osiągi. A ten warkot ...
Maserati Ghibli III