Szukaj

Informacje o Maserati Ghibli III

Lata produkcji: 2013 – teraz
Segment: Auta luksusowe
Trzeci, najnowszy model w rodzinie Ghibli, wskrzeszony po raz drugi w jej historii, tym razem jako luksusowy, 4-drzwiowy sedan klasy średniej-wyższej (segment E, premium). Ghibli III produkowany jest od 2013 roku. Choć Maserati reklamuje go swojego jako pierwszego sedana z 4-drzwiowym nadwoziem, trzeba pamiętać, że w takiej odmianie dostępny był również model Biturbo, zatem Ghibli III jest pośrednio jego następcą. Projektantem auta jest Marco Tencone. Ghibli III jest pierwszym w historii modelem Maserati dostępnym z silnikiem diesla.
czytaj więcej
Powagosław
Bardziej drapieżne Quattroporte z poprawionymi proporcjami i detalami. Czego chcieć więcej? Piękny samochód zmienił się w bajecznie piękny ~Powagosław
Luzacjusz
Pewna aktorka powiedziała kiedyś, że o ile Amerykanin zajmuje się pracą, a w wolnych chwilach kobietami, Włoch zajmuje się kobietami, a w wolnych chwilach pracą. Może dlatego to auto takie ładne. ~Luzacjusz

Maserati Ghibli III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Ergonomia

Wybrane oceny

4,6
~NorbertH82
Maserati Ghibli III
Sedan 3.0 V6 410KM 302kW
Auto świetne i w tej klasie nie ma sobie równych. Przyspieszenie, praca silnika i ten dźwięk dyskwalifikują konkurencje. Zrobiłem autem jako drugi właściciel 150 tyś i póki co poza olejem i normalnymi serwisami nic w te auto nie włożyłem. Przy 130 tyś wymieniłem rozrząd i pompę olejowa która niestety jeżeli nie jest na czas wymieniona na nową powoduje zatarcie silnika. Jeżeli kupujecie auto to pierwsze co wymiana właśnie tej pompy oraz rozrządu. To pozwoli wam cieszyć się autem bez niepotrzebnych kosztów. Jeżeli więc sprzedawca wam nie da potwierdzenia że to zostało zrobione to doliczcie do auta 10 tyś bo tyle będzie kosztować was wymiana tych elementów wraz z robotą. Lepsze to niż 30 tyś za używany silnik który i tak będzie wymagał wymiany tych elementów. W aucie po kilku latach potrafi uszkodzić się silniczek krokowy odpowiedzialny za nawiewy. Wymiana 900zł i to tyle z wydatków.
5,0
~Many
Maserati Ghibli III
Sedan 3.0 V6 410KM 302kW
Auto bezawaryjne. Jako w wersji RWD. W stosunku do SQ4 to praktycznie zero awari technicznych jedynie zimne luty w radio trzeba zrobić … reszta bez zarzutów . Ponad 2 lata jeżdżę i jedynie klocki tarcze płyny filtry..
4,7
~MB
Maserati Ghibli III
Sedan Facelifting 3.0 V6 350KM 257kW
Jeździłem wieloma mocnymi autami premium wliczając Jaguary, Audi i dużą ilość BMW - dla mnie Ghibli zdecydowanie przebija wszystkie :) gdy ktoś spróbuje Maserati to myślę, że zrozumie i raczej łatwo nie wróci do mainstreamowych marek premium
Średnie spalanie dla Maserati Ghibli III
13,1 – 21,6
l/100 km
8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,0
Maserati Ghibli III
Sedan 3.0 V6 410KM 302kW
5letnie Auto kupiłem od pierwszego właściciela w Polsce, z przebiegiem 38tys km. Po dwóch latach użytkowaniu przebieg 75tys km i średnie spalanie to 11L jazda bez trybu sport do prędkości 140km/h czyli obroty do 2000rpm. To wariant ekonomiczny , w mieszanym trybie miasto Wrocław i okolice. trasy 50km w jedną stronę . Spalanie w samym mieście to 14L lecz w trasie do Berlina to 8L przy 140km/h najniżej zszedłem na 7.2l na 100km. Moje obliczenia podpieram tym że tankuje do pełna i do włączenia rezerwy jeżdżę między 680-750km na zbiorniku . Srednia spalanie które utrzymuje od 30tys km . Wersja RWD only- gdyż wcześniej posiadałem sq4 i to był dramat… jest to moje 3 Maserati które kupiłem…
13,0
Maserati Ghibli III
Sedan Facelifting 3.0 V6 350KM 257kW
Spalanie jak na swoją moc w normie. Używane głównie w trasie przy płynnej i stałej jeździe z prędkościami 130-150 ok 12,5-13 litrów, 170-200 ok 14-14.5 litrów. Silnik poliftowy M154D, wersja RWD europejska.
12,5
Maserati Ghibli III
Sedan 3.0 V6 410KM 302kW
Pali około 13,5l/100km przy normalnej jeździe, co uznaję za świetny wynik przy tych osiągach. Minimalne spalanie przy delikatnej jeździe 10,5l/100km, ale nie ma przyjemności z jazdy, więc lepiej nie przejmować się spalaniem i cieszyć się jazdą.
Maserati Ghibli III