Dwuosobowy miejski mikrosamochód produkowany od 2014 roku. Następca modelu X-Too. JS50 L od bazowej linii JS50 odróżnia się nieco większymi rozmiarami (2999 mm długości, 1561 mm szerokości i 1372 mm wysokości). Analogicznie jak w przypadku modelu podstawowego, model JS50 L dostępny jest w wersjach Club (najtańsza), Sport (średnia) oraz Elegance (najdroższa). Różnice pomiędzy trzema odmianami dotyczą głównie stylizacji nadwozia oraz wnętrza, a także możliwości indywidualnej konfiguracji. W JS50 L montowane są opcjonalnie 2 silniki diesla o pojemności 480 lub 505 cm3 oraz mocy 5,4 KM. Do prowadzenia JS50 L wystarcza prawo jazdy kategorii AM (od 14 lat).
czytaj więcej
Wizualnie nieco większe rozmiary mu służą, również gdy zaglądamy do wnętrza JS50 L. Szkoda tylko, że model (na przykład w wersji Sport) nie jest oferowany, jako opcja, z nieco mocniejszym silnikiem. Wtedy dałoby się choć trochę uzasadnić dość absurdalną cenę.
~Powagosław
Ligier kojarzył mi się kiedyś z bolidami Formuły 1. Dawno, dawno temu jeden z tych bolidów wygrał nawet Grand Prix Szwecji. Może kiedyś Boeing porzuci samoloty i zacznie produkować wentylatory pokojowe. Też będzie wesoło.
~Luzacjusz