Szukaj

Informacje o Lexus LS V Sedan 500h 359KM 264kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Auta luksusowe

W nowym modelu LS od podstaw skonstruowany został 3,5-litrowy silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem. Przy jego tworzeniu wykorzystano rozwiązania z firmowych doświadczeń w formule F1, co pozwoliło osiągnąć 421 KM i 600 Nm momentu obrotowego. Ta zupełnie nowa jednostka napędowa LS oferuje moc na poziomie V8, umożliwiając jednocześnie połączanie mniejszego zużycia paliwa oraz niskiego poziomu hałasu i drgań. W wersji z napędem 4x4 czas rozpędzania 0-100 km/h wynosi około 4,5 sekundy. Kierowca będzie miał możliwość dopasowywania sposobu reakcji układu napędowego, wybierając pomiędzy jego trybami pracy Normal, Sport i Sport+, a odpowiednio dopracowany odgłos silnika spotęguje sportowe doznania.

czytaj więcej
Powagosław

Limuzyna z wielką klasą. LS jest dostojny, ale nie tak nadęty jak poprzednie modele oznaczone tym symbolem, czy niektórzy rynkowi rywale. Jak widać, prostsze rozwiązania często bywają skuteczniejsze.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Lexus, jakiego widziałem, w którym projektanci marki mogli swobodnie rozwinąć skrzydła. No i wyszła przepiękna limuzyna - elegancka, stylowa i zupełnie nienachalna. Pokażcie mi człowieka, który narysował to cudo.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 3456 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 359 KM (264 kW)
Maksymalny moment obrotowy 660 Nm
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 10
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Całokształt - Silnik - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,2
~Robert
Lexus LS V
Sedan 500h 359KM 264kW
Gwoli wyjaśnienia, nie posiadam tego auta na własność ale podzielę się wrażeniami z jazdy testowej... Przez 4 lata miałem LS600hL z 2008 roku i to auto podniosło poprzeczkę bardzo wysoko. Obecnie poprzeczka spadła... Auto wyglądowo...hmmm kwestia gustu jednym się będzie podobało innym nie ale moja opinia jest taka, że za sportowo poszli z flagowym modelem, który przecież powinien być duży, dostojny, widoczny na ulicy a tu? ciut większy GS, sportowy charakter aż za sportowy a szkoda wnętrze, piękne, wygodne, dopracowane do najdrobniejszego szczegółu, brawo LEXUS ...tylko trochę Japończycy przeczą sami sobie, bo niby dbają o bezpieczeństwo podczas jazdy i masz wyświetlacz HUD na przednią szybę by nie odrywać oczu z drogi ale jak chcesz podgrzać tyłek bo fotele zimne czy kierownicę to trzeba przedzierać się przez dość skomplikowany komputer...czyż nie prostsze były przyciski włącz/wyłącz przy kierownicy lub pokrętło do sterowania grzaniem/wentylacją foteli...może ktoś lubi grzebać w systemach :)?
4,0
~Yatzik
Lexus LS V
Sedan 500h 359KM 264kW
Silnik, a zwłaszcza skrzynia biegów, to jakaś porażka – mam porównanie do Audi A8 3.0 TDI mHev z 2019, które użytkuję na codzień.. Niby w lexusie znacznie więcej konii i to wspieranych dynamicznym silnikiem elektrycznym, ale mam wrażenie jakby w ogóle nie ciągnął, nawet na trybie Sport +. Cały układ napędowy jest momentami bardzo głośny i ma nieprzyjemne brzmienie. W samochodzie tej klasy to jakieś nieporozumienie.
4,9
~Andrzej
Lexus LS V
Sedan 500h 359KM 264kW
Wybierając LSa liczyłem na komfort, niezawodność i cisze -jest ok ,skrzynia biegów wymaga przyzwyczajenia .
Lexus LS V Sedan