Szukaj

Informacje o Lexus LS V

Lata produkcji: 2017 – teraz
Segment: Auta luksusowe
Nowa generacja Lexusa, zaprezentowana na początku 2017 r. na wystawie NAIAS w Detroit, jest skonstruowana w sposób mający chronić pasażerów przed skutkami kolizji, to znaczy zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa biernego. Auto powstało na platformie GA-L (Global Architecture for Luxury vehicles). Samochód jest ponadto wyposażony w wiele funkcjonalności, których Zadaniem jest unikanie kolizji czy też minimalizowanie ich skutków. Auto wyposażono w pakiet bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System, wraz z zaawansowanym kompletem funkcji bezpieczeństwa z pierwszym na świecie intuicyjnym systemem wykrywania pieszych, zespolonym z aktywnym reagowaniem układu kierowniczego. W przypadku wykrycia pieszego z przodu, z którym kolizja jest nie do uniknięcia, samochód uruchomi hamulce automatycznie oraz samoczynnie wykona manewr omijający za pośrednictwem układu kierowniczego, pozostając jednocześnie w obrębie wybranego pasa ruchu. System ostrzega również kierowcę przy użyciu opcjonalnego wyświetlacza projekcyjnego. Nowością w nowej limuzynie jest również wysokiej klasy system Driving Support o nazwie Lexus CoDrive, który pozwala na zależną i w zgodzie z intencjami kierowcy kontrolę sterowania, a także stałe wspomaganie w czasie jazdy po autostradzie.
czytaj więcej
Powagosław

Limuzyna z wielką klasą. LS jest dostojny, ale nie tak nadęty jak poprzednie modele oznaczone tym symbolem, czy niektórzy rynkowi rywale. Jak widać, prostsze rozwiązania często bywają skuteczniejsze.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Lexus, jakiego widziałem, w którym projektanci marki mogli swobodnie rozwinąć skrzydła. No i wyszła przepiękna limuzyna - elegancka, stylowa i zupełnie nienachalna. Pokażcie mi człowieka, który narysował to cudo.

~Luzacjusz

Lexus LS V – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Lexus LS V

Liczba ocen: 3
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Całokształt - Silnik - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,2
~Robert
Lexus LS V
Sedan 500h 359KM 264kW
Gwoli wyjaśnienia, nie posiadam tego auta na własność ale podzielę się wrażeniami z jazdy testowej... Przez 4 lata miałem LS600hL z 2008 roku i to auto podniosło poprzeczkę bardzo wysoko. Obecnie poprzeczka spadła... Auto wyglądowo...hmmm kwestia gustu jednym się będzie podobało innym nie ale moja opinia jest taka, że za sportowo poszli z flagowym modelem, który przecież powinien być duży, dostojny, widoczny na ulicy a tu? ciut większy GS, sportowy charakter aż za sportowy a szkoda wnętrze, piękne, wygodne, dopracowane do najdrobniejszego szczegółu, brawo LEXUS ...tylko trochę Japończycy przeczą sami sobie, bo niby dbają o bezpieczeństwo podczas jazdy i masz wyświetlacz HUD na przednią szybę by nie odrywać oczu z drogi ale jak chcesz podgrzać tyłek bo fotele zimne czy kierownicę to trzeba przedzierać się przez dość skomplikowany komputer...czyż nie prostsze były przyciski włącz/wyłącz przy kierownicy lub pokrętło do sterowania grzaniem/wentylacją foteli...może ktoś lubi grzebać w systemach :)?
4,0
~Yatzik
Lexus LS V
Sedan 500h 359KM 264kW
Silnik, a zwłaszcza skrzynia biegów, to jakaś porażka – mam porównanie do Audi A8 3.0 TDI mHev z 2019, które użytkuję na codzień.. Niby w lexusie znacznie więcej konii i to wspieranych dynamicznym silnikiem elektrycznym, ale mam wrażenie jakby w ogóle nie ciągnął, nawet na trybie Sport +. Cały układ napędowy jest momentami bardzo głośny i ma nieprzyjemne brzmienie. W samochodzie tej klasy to jakieś nieporozumienie.
4,9
~Andrzej
Lexus LS V
Sedan 500h 359KM 264kW
Wybierając LSa liczyłem na komfort, niezawodność i cisze -jest ok ,skrzynia biegów wymaga przyzwyczajenia .
Lexus LS V