Szukaj

Informacje o Lexus LS III

Lata produkcji: 2000 – 2006
Segment: Auta luksusowe
Produkowana od roku 1989, luksusowa, flagowa limuzyna Lexusa (segment F) jest, obok modelu ES, najstarszym modelem japońskiego producenta, stworzonym niedługo po powstaniu marki Lexus. Koncepcja samochodu zrodziła się w roku 1983 w Toyocie – projekt nazywał się F1 (F jak flagowy), a ostatecznym rezultatem okazał się być właśnie LS. Jest jednym z najważniejszych sukcesów rynkowych i wizerunkowych w historii Lexusa. LS jest laureatem szeregu prestiżowych nagród, m.in. tytuł Światowego i Międzynarodowego Samochodu Roku, jak również wielu wyróżnień w plebiscytach pism motoryzacyjnych. Piąta generacja Lexusa LS produkowana jest od roku 2017.
czytaj więcej
Powagosław

Limuzyna z wielką klasą. LS jest dostojny, ale nie tak nadęty jak poprzednie modele oznaczone tym symbolem, czy niektórzy rynkowi rywale. Jak widać, prostsze rozwiązania często bywają skuteczniejsze.

~Powagosław
Luzacjusz

Pierwszy Lexus, jakiego widziałem, w którym projektanci marki mogli swobodnie rozwinąć skrzydła. No i wyszła przepiękna limuzyna - elegancka, stylowa i zupełnie nienachalna. Pokażcie mi człowieka, który narysował to cudo.

~Luzacjusz

Lexus LS III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Lexus LS III

Liczba ocen: 15
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wyciszenie + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~Krys k7
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Do niedawna istniały dla mnie trzy marki: BMW w klasie 5 i 7, Mercedes w klasie S i Cadillac z lat 90tych. Dzisiaj po zakupie i niespełna rocznej przygodzie z LS-em 3 generacji wiem że Lexus jest na pierwszym miejscu. Komfort i wyciszenie lepsze jak w Mercedesie, trakcja i zachowanie auta podczas jazdy bardzo zbliżone do BMW. Jest to fenomen motoryzacyjny, bije na głowę Mercedesa brakiem usterek. Jest to samochód ponadczasowy który jest zbudowany według starych dobrych zasad solidności a z drugiej strony ma przydatne innowacje (dodatkowe opcje bez dopłat) które inne marki zaczęły wprowadzać dużo później i to za dopłatą. Ktoś kto nie siedział w tym samochodzie, nie jest w stanie wyrazić miarodajnej opinii, dalej będzie tkwił w przekonaniu, że Audi, BMW czy Mercedes to najlepsze auta. Lexus LS430 udowadnia że jest inaczej. Jeśli miałbym kupić kolejne auto z segmentu F, to byłby to ponownie LS430 poliftowy. Ważne by kupować LS-a po lifcie z 6-biegową skrzynią. Jest to samochód, który każdemu kto poszukuje auta z tego segmentu jest w stanie coś zapewnić, czy to komfort najlepszego Mercedesa, czy trakcję dobrego BMW, czy też ergonomię amerykańskiej limuzyny :).
4,7
~Falko
Lexus LS III
430 UCF30 4.3 283KM 208kW
Kupiłem słysząc pochlebne opinie. Wydałem całe 12tys zł wraz ze sprowadzeniem idealnego egzemplarza z UK. Naprawdę komfort pierwsza klasa ale mógłby mniej palić. Miasto to 20/a nawet 22 l LPG w trasie schodzimy na 13. Dałem sporo pieniędzy gdyż szukałem auta od pierwszego właściciela , serwisowanego bez przygód blacharskich. Fakt serwisowania do końca w ASO użytkowanie auta na angielskiej benzynie i jazda po normalnych równych drogach sprawia , że mój egzemplarz ma się nijak do kupionego w Polsce z kręconym licznikiem po 5 dzwonach naprawach zawieszenia na częściach ? prawie tak dobrych jak oryginały? itd na dodatek z przebiegiem 350 tys km ze świeżo wzpolerowanym lakierem wymytym silnikiem i za cenę 4krotnie wyższą niż normalna..
4,8
~DrW
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Auto doskonałe. Mam już je prawie 2 lata i nadal codziennie cieszę się schodząc do garażu. Zyczę każdemu, aby mógł takie auto mieć. Mimo, że w domu jest jeszcze Evoque, że jeździłem najnowszym GS, LS460 i kilkoma innymi autami, nadal wsiadam do 430tki z wielką radością. Mimo, że dotychczas auta zmieniałem dość często, teraz nie mam chęci, ale i również alternatywy. Auto jest "overdesigned" pod każdym względem.

Raporty spalania Lexus LS III

Liczba raportów: 22
Średnie spalanie dla Lexus LS III
11,2 – 12,2
l/100 km
13,7 – 15,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,7
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Tutaj wg mnie jest nieżle. Auto w ogóle się nie psuje i pali niewiele jak na swoje osiągi i klasę. Dodając dobrą instalację LPG koszty paliwa są na poziomie przeciętnego diesla. Spalanie mam od 10,5LPG przy spokojnej trasie do 14,5LPG w mieście. Jeżdząc aktywnie, ale do ok 150km/h spalanie kształtuje się na poziomie 12,5-13LPG/100km. Na benzynie spokojnie schodzę poniżej 10Pb, a próby ekodrivingu kończą się w okolicach 7,8Pb/100km. Średnią z całej eksploatacji mam 12,8LPG (70%trasy). Wielka zaleta auta!
14,7
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
50% miasto 50% zwykła droga na odcinku 50km 15l gazu. Trasa krajowa przy spokojnej jeździe 110km/h 13l. Agresywna jazda krajowa 15l. Autostrada 5 osób z bagażem pod wiatr 160km/H 16l Autostradowy rajd w 1 osobę bez obciążenia 200-250km/H 19l
14,0
Lexus LS III
430 UCF30 4.3 283KM 208kW
Auto nie jest tanie w utrzymaniu, ale ciężko by było. Mimo wszystko na tle konkurencji, czyli BMW i Mercedesa jest taniej. Części w ASO nie zabijają, a może zamówić OEM bezpośrednio na zagranicznych portalach w niższych cenach. Dodatkowo można za 15 euro ściągnąć ze strony toyoty całą dokumentację. Najbardziej zaboli awaria pneumatycznego zawieszenia. Nowy amortyzator to koszt 5k pln.
Lexus LS III