Szukaj

Informacje o Lexus IS II Kabriolet 250C 208KM 153kW 2010-2012

Lata produkcji: 2010 – 2012
Segment: Klasa średnia
Obecnie można w salonie wybierać wśród dwóch wersji silnikowych - mocnej i potężnej. Obie są zasilane benzyną. Mocna ma 208KM - pracuje wręcz bezwibracyjnie, ma świetny, subtelny dźwięk, a przy delikatnym traktowaniu spala mało paliwa. Jednak po 208KM można spodziewać się znacznie więcej. Co oczywiście nie znaczy, że auto jest wolne. Zresztą półkę wyżej jest wersja ISF z 423KM pod maską - ona w nieumiejętnych rękach może już zabić.
Powagosław

Piękne wnętrze Lexus opakował w mocno kontrowersyjne pudełko, które może być zbyt szalone i przerysowane nawet dla wszystkich przyzwyczajonych do śmiałych linii nowych aut japońskiej marki. Ten przód, światła, grill… - to piosenka z wieloma dźwiękami, ale mało w niej melodii.

~Powagosław
Luzacjusz

Dotychczas IS nie był asem. IS nie był asem w talii Lexusa i… nadal nie jest. Jest jokerem. Tak, straszliwie przekombinowanym, dziwnym, jaskrawym, wręcz prototypowym. Zanim się skrzywisz – doceń, że ten samochód w końcu ma jakiś charakter.

~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2012 roku
Pojemność skokowa 2500 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 208 KM (153 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 252 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Bezawaryjność (poważne usterki)
Lexus IS II Kabriolet