Szukaj

Informacje o Lexus GS IV Sedan Facelifting 450h 345KM 254kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Wyższa klasa średnia
Diesli próżno tu szukać, ale za to są hybrydy i jednostki benzynowe. 209KM w tak dużym aucie nie robi wrażenia, choć w praktyce radzi sobie całkiem nieźle. Podczas wyprzedzania nie trzeba się stresować, a wóz płynnie rozwija moc i jest świetnie wyciszony. Podstawowy motor jest dobrą propozycją. Jeśli osiągi są najważniejsze to lepiej zwrócić uwagę na wariant 317-konny. Z kolei oszczędni pokochają hybrydy. W GS motor spalinowy i elektryczny są genialną kombinacją - auto niebywale dobrze przyspiesza i wyczuwalnie wgniata w fotel. Całość serwuje jednak w wyjątkowo łagodnym wydaniu. Można też powybrzydzać - jeśli 223KM to za mało, jest jeszcze wersja 290-konna.
czytaj więcej
Powagosław
W tym segmencie Lexus jeszcze nigdy nie był tak blisko niemieckiej trójki. GS wydaje się być dziełem, na które japońska marka pracowała od debiutu pierwszej generacji tego modelu. Gusta klientów w tej klasie bywają trudne do przewidzenia, ale Lexus zrobił bardzo wiele, by skalę ryzyka w tym przewidywaniu ograniczyć do minimum. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec garbatego Lexusa. Cała Japonia świętuje. W całej Azji leje się sake i sushi leci z nieba. Cały świat dziękuje, śle gratulacje i obiecuje zapomnieć o tym, co było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 3456 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 345 KM (254 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 290 Nm przy 4800 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 13,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 94 x 83 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Dodatkowe informacje dane silnika elektrycznego:
Typ (MG 1 i 2) Silnik asynchroniczny na
prąd przemienny, z magnesem stałym
Maks. moc (KM DIN / kW — MG 2) 200 / 147
Maks. moment obrotowy (Nm — MG 2) 275
Napięcie (V — MG 1 i 2) 650
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Stosunek jakość/cena
Lexus GS IV Sedan Facelifting