Szukaj

Informacje o Lexus GS IV Sedan Facelifting 5.0 V8 477KM 351kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Wyższa klasa średnia
Diesli próżno tu szukać, ale za to są hybrydy i jednostki benzynowe. 209KM w tak dużym aucie nie robi wrażenia, choć w praktyce radzi sobie całkiem nieźle. Podczas wyprzedzania nie trzeba się stresować, a wóz płynnie rozwija moc i jest świetnie wyciszony. Podstawowy motor jest dobrą propozycją. Jeśli osiągi są najważniejsze to lepiej zwrócić uwagę na wariant 317-konny. Z kolei oszczędni pokochają hybrydy. W GS motor spalinowy i elektryczny są genialną kombinacją - auto niebywale dobrze przyspiesza i wyczuwalnie wgniata w fotel. Całość serwuje jednak w wyjątkowo łagodnym wydaniu. Można też powybrzydzać - jeśli 223KM to za mało, jest jeszcze wersja 290-konna.
czytaj więcej
Powagosław
W tym segmencie Lexus jeszcze nigdy nie był tak blisko niemieckiej trójki. GS wydaje się być dziełem, na które japońska marka pracowała od debiutu pierwszej generacji tego modelu. Gusta klientów w tej klasie bywają trudne do przewidzenia, ale Lexus zrobił bardzo wiele, by skalę ryzyka w tym przewidywaniu ograniczyć do minimum. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec garbatego Lexusa. Cała Japonia świętuje. W całej Azji leje się sake i sushi leci z nieba. Cały świat dziękuje, śle gratulacje i obiecuje zapomnieć o tym, co było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 4969 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 477 KM (351 kW) przy 7100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 530 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 12,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
Lexus GS IV Sedan Facelifting