Szukaj

Informacje o Lexus GS IV Sedan

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Wyższa klasa średnia
Najnowsza, czwarta generacja Lexusa GS na rynku zadebiutowała w 2012 r.. Pierwowzorem koncepcyjnym modelu był, zaprezentowany w 2011 r., prototyp LF-Gh (Lexus Future Grand –Touring Hybrid). Model zaprojektowany został przez Katsuhiko Inatomi’ego. Nim zdecydowano o produkcji samochodu, zarządzający koncernem Toyota zgłaszali wątpliwości, czy zaproponowana stylistyka auta jest właściwa, zwłaszcza, że w tym aspekcie model prawie kompletnie odchodził od estetyki modelu poprzedniej generacji. Ostatecznie stwierdzono, że Lexus GS IV o takiej stylistyce będzie mógł rywalizować z dobrym skutkiem z najbardziej liczącymi się modelami segmentu E.
czytaj więcej
Powagosław
W tym segmencie Lexus jeszcze nigdy nie był tak blisko niemieckiej trójki. GS wydaje się być dziełem, na które japońska marka pracowała od debiutu pierwszej generacji tego modelu. Gusta klientów w tej klasie bywają trudne do przewidzenia, ale Lexus zrobił bardzo wiele, by skalę ryzyka w tym przewidywaniu ograniczyć do minimum. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec garbatego Lexusa. Cała Japonia świętuje. W całej Azji leje się sake i sushi leci z nieba. Cały świat dziękuje, śle gratulacje i obiecuje zapomnieć o tym, co było. ~Luzacjusz

Lexus GS IV Sedan – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4850 mm
Szerokość 1840 mm
Wysokość 1455 mm
Rozstaw osi 2855 mm
Rozstaw kół - przód 1575 mm
Rozstaw kół - tył 1590 mm
Zwis przedni 870 mm
Zwis tylny 1125 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 965 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 960 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1385 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1375 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1455 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1415 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 465 l
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~kos77
Lexus GS IV
Sedan 300h 223KM 164kW
Auto dobrze wyciszone. Jakość materiałów bardzo przyzwoita. Prowadzenie super, wręcz rewelacja. Skrzynia to porażka. Laguna 150 koni (diesel) daje o wiele więcej przyjemności z jazdy. Na razie bezawaryjne (88 tys. km). Bajki ludzie piszą o spalaniu 5-6 litrów. Po za tym, komputer oszukuje o 0,5 litra !!!!!! w stosunku do tego co pokazuje zegar na dystrybutorze. Tempomat to żart. Kto go projektował. Bardzo dużo miejsca dla kierowcy, zarówno nad głową jak i na nogi. Muszę przyznać, że w aucie nie czuć jakiegoś super komfortu. Po przesiadce z Laguny spodziewałem się czegoś więcej. Jak już minął okres podniecenia, doszedłem do wniosku, że mimo wszystko wolałbym BMW serii 5 w kombi albo A6 w kombi. Chętnie bym zamienił. Ale na diesla.
4,5
~Krzysztof
Lexus GS IV
Sedan 250 209KM 154kW
Po przesiadce z BMW f10 i mb w212 , Lexus jest autem doskonałym, może silnik nie zbyt mocny, ale jazda nim to czysta frajda. Największa zaleta to już na nie muszę odwiedzać serwisów jak to miałem u niemieckiej konkurencji.
4,9
~Pawel
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Niesamowity samochod, bardzo ekonomiczny a przy tym bardzo szybki, mnostwo miejsca w srodku, swietnie sie prowadzi, jedyny mankament to troche wolno pracujaca skrzynia biegow, samochod co chwile potrafi pozytywnie zaskoczyc, niesamowity stosunek ceny do jakosci. Podrozuje sie w ciszy i komforcie, przyklejony do drogi, potrafi zaskoczyc dynamika, nisamowite prowadzenie jak na tak ciezki samochod, polecam kazdemu!
Średnie spalanie dla Lexus GS IV Sedan
6,6 – 11,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Lexus GS IV
Sedan 450h 345KM 254kW
Decydując sie na ten samochód przetestowałem konkurencję niemiecką głównie w wersji diesel o mocach powyżej 300 km i spalanie konkurencji znacząco mnie zniechęciło, a do tego to zawsze będzie diesel i po przejechaniu 120 tyś km czar bezawaryjności pryska. To co zaoszczędziło się na stacji z nawiązką zostawi się w serwisie. Samochodem w przeciągu 5 miesiecy przejechałem 30 tyś km i jestem pozytywnie zaskoczony niskim spalaniem, nawet przy dynamicznej jeździe po niemieckoch autostradach z prędkościami powyżej 200 km/h splanie dalej zadawalające ok 12 litrów na 100 km. I jeszcze jedna frajda z użytkowania GS 450 h f sport to mina panów bez włosów w swych BMW z pakietem M jak zostają na światłach z tyłu. Wrażenie bezcenne.
6,0
Lexus GS IV
Sedan 300h 223KM 164kW
jeżdżę lexusem GS 300h 2015 na taxi czyli głównie po mieście. Przy maksymalnym wykorzystaniu baterii ale dość żwawym przyspieszaniu średnie spalanie wychodzi 6.3L po mieście. pod jednym warunkiem... jeśli odpuszczasz nogę z gazu zaraz po przyspieszeniu, wtedy przełącza ci na baterie (jeśli jest naładowana oczywiście) i tak kontynuowanie jazdy do kolejnych świateł. Jesli będziemy jeździć jak zwykła benzyna będzie palił 8-9 po mieście. Na dłuższych trasach mnie pali 5.5 (nie autostrady)
8,1
Lexus GS IV
Sedan 250 209KM 154kW
Komputer pokazuje prawidłowe wskazania moim zdaniem. Średnia z wszystkich tras wychodzi mi 9,6. Minimalnie na trasie mieszanej na 300 km wyszło mi ostatnio 6,4 przy normalnej jeździe zgodnie z przepisami i zasadami ecodrive. Maks z jazdą w mieście wychodziło mi 12,5 gdy wciskajac przy tym gaz od czasu do czasu do dechy. Jak na V6 i duży komfort pali niewiele. To nie jest diesel.
Lexus GS IV Sedan