Szukaj

Informacje o Lexus GS III 3.5 450h 345KM 254kW 2009-2011

Lata produkcji: 2009 – 2011
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 1991 r., usportowiony model z segmentu E (wyższa klasa średnia). Ideą Lexusa było, by GS wypełnił lukę w katalogu marki między modelami ES oraz LS. Nadwozie Lexusa GS zaprojektowało włoskie biuro Italdesign Giugiaro. Powiązany początkowo z Toyotą Aristo – w Azji i Stanach Zjednoczonych samochód był sprzedany pod tą nazwą. Dopiero począwszy od generacji trzeciej na wszystkich rynkach model zaczął był sprzedawany pod jedną nazwą. Lexus GS okazał się komercyjnym sukcesem japońskiej marki należącej do Toyoty, był wiele razy nagradzane, m.in. w plebiscytach „Car and Driver” (1998-2000), „Motor Trend” (1998) oraz „Bilda” (2007). GS czwartej generacji pojawił się na rynku w roku 2012.
czytaj więcej
Powagosław
W tym segmencie Lexus jeszcze nigdy nie był tak blisko niemieckiej trójki. GS wydaje się być dziełem, na które japońska marka pracowała od debiutu pierwszej generacji tego modelu. Gusta klientów w tej klasie bywają trudne do przewidzenia, ale Lexus zrobił bardzo wiele, by skalę ryzyka w tym przewidywaniu ograniczyć do minimum. ~Powagosław
Luzacjusz
Koniec garbatego Lexusa. Cała Japonia świętuje. W całej Azji leje się sake i sushi leci z nieba. Cały świat dziękuje, śle gratulacje i obiecuje zapomnieć o tym, co było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2011 roku
Pojemność skokowa 3456 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 345 KM (254 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 368 Nm przy 4800 obr/min
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria

Wybrane oceny

3,6
~stanisław
Lexus GS III
Sedan 3.5 450h 345KM 254kW
.Auto świetnie wykonane,ciche,ekonomiczne,wygodne (przód) sprzet grający na tip top,linia nadwozia ponadczasowa i to tyle zalet.Pierwsza sprawa polecam auto w ciemno ale nowe z salonu,jedynie co to kwestia pracy skrzyni,gumowaty automat cvt (tutaj nazywany planetarny) jak ktos lubi taka trochę skrzynię dla seniora bedzie zadowolony.....Niestety po paru latach auto staje sie kopalnią problemów.Po kolei.Ok 250tys u mnie pojawiły sie problemy z bateriami.....Nowe do wymiany - koszttaki w ASO ,że lepiej kupić nowe małe auto.Pozostaje regeneracja (z dychy nie da się wyjść,choć może teraz cos sie zmieniło) która wystarczyła na kolejne 3 lata jazdy...Był pomysł na baterie z rozbitka ale to polowanie i tłumy chetnych.Jazda bez baterii to smażenie falownika - kolejne tysiące w plecy.....Kolejna sprawa to beznadziejna sprawa walki z ruda,pod plastikowymi osłonami,dosłownie wszedzie.Nastepna sprawa to silnik....2GR-FSE...to nie seria UZ ,czy nawet FE (genialne najlepsze z najlepszych) Odsyłam do literatury bo silnik wraz z przebiegiem ujawnia swoje wady konstrukcyjne i serwis jest koszmarem.....Co mnie spotkało ? I nie tylko mnie jak sie okazało na forach ten silnik tak ma.....awarie czujnika sondy,czujnika cewki zapłonowej,awarie regulatora faz rozrzadu (nie raz) o kosztach nie ma co nawet pisać...Jedynie co też czeste a mnie się nie zdarzyło to zatarcie cylindra a to często (polecam fora anglojezyczne) Generalnie silnik jak nie Toyotowy,lipa.ale 3-litrówka jeszcze bardziej awaryjna....O drobiazgach nie bede pisał bo zakładam ze każde auto ma problemy wynikające z uzytkowania ale pułapka baterii czy wadliwej konstrukcji silnika to nie do zlekcewazenia.Generalnie jak masz duzo wolnych pieniędzy i pasuje Ci jazda trochę specyficzna ale relaksująca i oszczędna jazda to polecam.Ja bym juz nie kupił ale było to ciekawe doświadczenie.
4,6
~adam
Lexus GS III
Sedan 3.5 450h 345KM 254kW
zaczne od wad z tylu miejsca nad glowa tylko dla osob do 180 cm fotele raczej twarde wydaja sie niewygodne ale po dlugiej trasie czlowiek jest wypoczety miejsca w srodku malo bo jest fenomenalnie wyciszony i naglosniony oswietlenie led malo jasne .zalety wyciszenie , naglosnienie , niezawodnosc osiagi ok 20s od o-200 km/h przyspiesza liniowo do 260km/h i jest szybszy od gs 450h 4 generacji. spalanie tempomat 110km/h -7l 127km/h-7.9l 145km/h 8.8l dodam ze mam opony 225/50r17 one zmniejszaja spalanie miasto pierwszy 1km-15l do20l w zimie potem ok 8-10 l bo silnik rozgrzany. polecam zrobic plukanke silnika i zalac olej a3 b4 5w-40 by chronic bembny vvt i
5,0
~Dawid
Lexus GS III
Sedan 3.5 450h 345KM 254kW
Piękna limuzyna Silnik oczywiście trochę wyję ale jest lepiej wyciszony niż w tych nowych ES300h to po prostu porażka. Jeszcze można zrobić przeróbkę wydechu i wtedy mamy piękny dźwięk V6, kiedyś na WNR Lexus IS250 V6 pokazał przelotowy wydech to tak pięknie słychać było V6, że szok.
Lexus GS III