Szukaj

Informacje o Lexus ES VII (XV70) Sedan 300h 218KM 160kW 2018-2021

Lata produkcji: 2018 – 2021
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 2018 do 2021 roku
Pojemność skokowa 2487 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 218 KM (160 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 202 Nm
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,2 : 1 : 1
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(58%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Michał
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Bardzo wygodne i robiące wrażenie auto. Bardzo przyjemne do robienia spokojnych tras, ale miasto, wąskie wjazdy i parkingu, już stanowią dla niego wyzwanie. Przede wszystkim brakuje mu skrętności, oraz lepszego rozłożenia mas - przód pojazdu jest ciężki, napęd na przód rusza najpierw z elektryka z stałym momentem obrotowym, co przy śliskiej powierzchni łatwo może skończyć sie utrata kontroli. Dodatkowo mocno wystający przedni błotnik łatwo haczy o różne elementy, np. o krawężniki. Dużym atutem jest napęd hybrydowy, dzięki któremu spalanie w mieście jest bardzo niskie jak na gabaryty i moc auta (6.3/100), gdzie często mam nieprzyjemność stać w korkach.
3,3
~thomas_pilarek
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Prawie 20 lat temu mialem Lexusa IS 2,2d, kolejne wcielenie to niestety wyrazny krok wstecz pod wzgledem wlasciwosci jezdnych pojazdu. Cala para poszla w gwizdek - chromowany grill, kraglosci karoserii , obicia siedzen i podsufitka w kolorze kosci sloniowej. O ile IS opieral sie na plycie podwoziowej Toyoty Camry, to ES bazuje na podwoziu Avalona, wiec jest o kilanascie centymetrow dluzszy i robi wrazenie smuklejszego. Z zalem wspominam 8-mio stopniowa skrzynie biegow starego typu i bardzo trwaly silnik diesla. Najgorsze jest to, ze reklama Lexusa zawiera informacje nieprawdziwe i to w bezczelny sposob, a ja nie lubie jak robi sie ze mnie nieuka. Ale skoro kupilem to dalem sie naciagnac.
3,3
~thomas_pilarek
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Prawie 20 lat temu mialem Lexusa IS 2,2d, kolejne wcielenie to niestety wyrazny krok wstecz pod wzgledem wlasciwosci jezdnych pojazdu. Cala para poszla w gwizdek - chromowany grill, kraglosci karoserii , obicia siedzen i podsufitka w kolorze kosci sloniowej. O ile IS opieral sie na plycie podwoziowej Toyoty Camry, to ES bazuje na podwoziu Avalona, wiec jest o kilanascie centymetrow dluzszy i robi wrazenie smuklejszego. Z zalem wspominam 8-mio stopniowa skrzynie biegow starego typu i bardzo trwaly silnik diesla. Najgorsze jest to, ze reklama Lexusa zawiera informacje nieprawdziwe i to w bezczelny sposob, a ja nie lubie jak robi sie ze mnie nieuka. Ale skoro kupilem to dalem sie naciagnac.
Lexus ES VII (XV70) Sedan