Szukaj

Informacje o Lexus ES VII (XV70)

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia

Lexus ES VII (XV70) – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(61%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Całokształt - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,0
~AMN
Lexus ES VII (XV70)
Sedan Facelifting 300h 218KM 160kW
Bardzo duże rozczarowanie. To jest dziadkobus- przyśpieszenie jest jakieś jedynie w trybie sportowym., co jest szczególnie istotne przy wyprzedzaniu. Irytujące są bezustanne popiskiwania- super, że auto czyta znaki drogowe, ale powinna być opcja wyłączenia sygnału dźwiękowego, a zostawienie jedynie ikonki ostrzegawczej. Kontrola pasa ruchu też jest ok, o ile nie zawraca na siłę auta na właściwy wg systemu tor. Na wąskiej drodze jest to po prostu tak niebezpieczne, że niestety musiałam na stałe wyłączyć ( bez sensu, bo nie o to w tej opcji chodzi). Moje poprzednie auto po prostu sygnalizowało drganiem kierownicy, że zjechałam z pasa. Brak wskaźników średniego spalania, jest jedynie od momentu włączenia do wyłączenia silnika. Również nieergonomiczny jest przycisk na dźwigni zmiany biegów- boczne umieszczenie w gałce jest niewygodne, chociaż np. w Toyocie RAV 4 jest normalnie, z przodu i dlaczego nie powtórzono tego w Lexusie? Na pewno na plus zaliczyć należy wygodne siedzenia i dość duży komfort jazdy. Niestety, czekam z utęskinieniem na koniec leasingu i natychmiast będę zmieniała auto, mimo, że myślałam, że zostanie ze mną na ładnych kilka lat.
4,0
~AMN
Lexus ES VII (XV70)
Sedan Facelifting 300h 218KM 160kW
Bardzo duże rozczarowanie. To jest dziadkobus- przyśpieszenie jest jakieś jedynie w trybie sportowym., co jest szczególnie istotne przy wyprzedzaniu. Irytujące są bezustanne popiskiwania- super, że auto czyta znaki drogowe, ale powinna być opcja wyłączenia sygnału dźwiękowego, a zostawienie jedynie ikonki ostrzegawczej. Kontrola pasa ruchu też jest ok, o ile nie zawraca na siłę auta na właściwy wg systemu tor. Na wąskiej drodze jest to po prostu tak niebezpieczne, że niestety musiałam na stałe wyłączyć ( bez sensu, bo nie o to w tej opcji chodzi). Moje poprzednie auto po prostu sygnalizowało drganiem kierownicy, że zjechałam z pasa. Brak wskaźników średniego spalania, jest jedynie od momentu włączenia do wyłączenia silnika. Również nieergonomiczny jest przycisk na dźwigni zmiany biegów- boczne umieszczenie w gałce jest niewygodne, chociaż np. w Toyocie RAV 4 jest normalnie, z przodu i dlaczego nie powtórzono tego w Lexusie? Na pewno na plus zaliczyć należy wygodne siedzenia i dość duży komfort jazdy. Niestety, czekam z utęskinieniem na koniec leasingu i natychmiast będę zmieniała auto, mimo, że myślałam, że zostanie ze mną na ładnych kilka lat.
4,4
~Michał
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Bardzo wygodne i robiące wrażenie auto. Bardzo przyjemne do robienia spokojnych tras, ale miasto, wąskie wjazdy i parkingu, już stanowią dla niego wyzwanie. Przede wszystkim brakuje mu skrętności, oraz lepszego rozłożenia mas - przód pojazdu jest ciężki, napęd na przód rusza najpierw z elektryka z stałym momentem obrotowym, co przy śliskiej powierzchni łatwo może skończyć sie utrata kontroli. Dodatkowo mocno wystający przedni błotnik łatwo haczy o różne elementy, np. o krawężniki. Dużym atutem jest napęd hybrydowy, dzięki któremu spalanie w mieście jest bardzo niskie jak na gabaryty i moc auta (6.3/100), gdzie często mam nieprzyjemność stać w korkach.
Lexus ES VII (XV70)