Szukaj

Informacje o Lexus ES VII (XV70)

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia

Lexus ES VII (XV70) – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(62%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,3
~thomas_pilarek
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Prawie 20 lat temu mialem Lexusa IS 2,2d, kolejne wcielenie to niestety wyrazny krok wstecz pod wzgledem wlasciwosci jezdnych pojazdu. Cala para poszla w gwizdek - chromowany grill, kraglosci karoserii , obicia siedzen i podsufitka w kolorze kosci sloniowej. O ile IS opieral sie na plycie podwoziowej Toyoty Camry, to ES bazuje na podwoziu Avalona, wiec jest o kilanascie centymetrow dluzszy i robi wrazenie smuklejszego. Z zalem wspominam 8-mio stopniowa skrzynie biegow starego typu i bardzo trwaly silnik diesla. Najgorsze jest to, ze reklama Lexusa zawiera informacje nieprawdziwe i to w bezczelny sposob, a ja nie lubie jak robi sie ze mnie nieuka. Ale skoro kupilem to dalem sie naciagnac.
3,3
~thomas_pilarek
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Prawie 20 lat temu mialem Lexusa IS 2,2d, kolejne wcielenie to niestety wyrazny krok wstecz pod wzgledem wlasciwosci jezdnych pojazdu. Cala para poszla w gwizdek - chromowany grill, kraglosci karoserii , obicia siedzen i podsufitka w kolorze kosci sloniowej. O ile IS opieral sie na plycie podwoziowej Toyoty Camry, to ES bazuje na podwoziu Avalona, wiec jest o kilanascie centymetrow dluzszy i robi wrazenie smuklejszego. Z zalem wspominam 8-mio stopniowa skrzynie biegow starego typu i bardzo trwaly silnik diesla. Najgorsze jest to, ze reklama Lexusa zawiera informacje nieprawdziwe i to w bezczelny sposob, a ja nie lubie jak robi sie ze mnie nieuka. Ale skoro kupilem to dalem sie naciagnac.
4,8
~Mike
Lexus ES VII (XV70)
Sedan Facelifting 300h 218KM 160kW
Trochę wbrew modzie na SUVy postanowiłem , że moim kolejnym autem będzie klasyczny sedan. Dodam , że jeszcze nie jestem właścicielem ESa ale auto już zamówione. Niestety na rynku nie pozostało za wiele aut tego typu więc wybór jest ograniczony. Na początku przejrzałem trochę opinii i testów na YouTube a później udałem się do salonów. Auta brałem na przynajmniej 2 dni użyczenia żeby być “pewny” wyboru. Jeździłem A6, nowa 5, Volvo s90, nowym superb. Nową E klasę odpuściłem ze względu na wysoką cenę i słabe rabaty. Jaguar zakończył produkcję XFa więc też odpadł. Salonu Lexusa omijałem jak ognia ponieważ z 8 lat temu jeździłem na jeździe próbnej Corolla ze skrzynią bezstopniowa i miałem negatywne wspomnienia. Na szczęście żona namówiła mnie na sprawdzenie ESa. Podsumowując świetny , oszczędny i bezawaryjny samochód. Bardzo komfortowy. Do tego 3 letnia gwarancja która może być przedłużona do 10 lat. Nie trzeba dopłacać za wszystko jak u konkurencji.
Lexus ES VII (XV70)