Szukaj

Informacje o Lexus ES VII (XV70)

Lata produkcji: 2018 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia

Lexus ES VII (XV70) – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Michał
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Bardzo wygodne i robiące wrażenie auto. Bardzo przyjemne do robienia spokojnych tras, ale miasto, wąskie wjazdy i parkingu, już stanowią dla niego wyzwanie. Przede wszystkim brakuje mu skrętności, oraz lepszego rozłożenia mas - przód pojazdu jest ciężki, napęd na przód rusza najpierw z elektryka z stałym momentem obrotowym, co przy śliskiej powierzchni łatwo może skończyć sie utrata kontroli. Dodatkowo mocno wystający przedni błotnik łatwo haczy o różne elementy, np. o krawężniki. Dużym atutem jest napęd hybrydowy, dzięki któremu spalanie w mieście jest bardzo niskie jak na gabaryty i moc auta (6.3/100), gdzie często mam nieprzyjemność stać w korkach.
3,3
~thomas_pilarek
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Prawie 20 lat temu mialem Lexusa IS 2,2d, kolejne wcielenie to niestety wyrazny krok wstecz pod wzgledem wlasciwosci jezdnych pojazdu. Cala para poszla w gwizdek - chromowany grill, kraglosci karoserii , obicia siedzen i podsufitka w kolorze kosci sloniowej. O ile IS opieral sie na plycie podwoziowej Toyoty Camry, to ES bazuje na podwoziu Avalona, wiec jest o kilanascie centymetrow dluzszy i robi wrazenie smuklejszego. Z zalem wspominam 8-mio stopniowa skrzynie biegow starego typu i bardzo trwaly silnik diesla. Najgorsze jest to, ze reklama Lexusa zawiera informacje nieprawdziwe i to w bezczelny sposob, a ja nie lubie jak robi sie ze mnie nieuka. Ale skoro kupilem to dalem sie naciagnac.
3,3
~thomas_pilarek
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Prawie 20 lat temu mialem Lexusa IS 2,2d, kolejne wcielenie to niestety wyrazny krok wstecz pod wzgledem wlasciwosci jezdnych pojazdu. Cala para poszla w gwizdek - chromowany grill, kraglosci karoserii , obicia siedzen i podsufitka w kolorze kosci sloniowej. O ile IS opieral sie na plycie podwoziowej Toyoty Camry, to ES bazuje na podwoziu Avalona, wiec jest o kilanascie centymetrow dluzszy i robi wrazenie smuklejszego. Z zalem wspominam 8-mio stopniowa skrzynie biegow starego typu i bardzo trwaly silnik diesla. Najgorsze jest to, ze reklama Lexusa zawiera informacje nieprawdziwe i to w bezczelny sposob, a ja nie lubie jak robi sie ze mnie nieuka. Ale skoro kupilem to dalem sie naciagnac.
Åšrednie spalanie dla Lexus ES VII (XV70)
5,9 – 6,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,3
Lexus ES VII (XV70)
Sedan Facelifting 300h 218KM 160kW
Użytkuję samochód w proporcjach (mniej więcej): 33%-ekspresówki/33%-krajówki jednopasmowe/33%-miasto Średnie spalanie na komputerze pokładowym od nowości (12 000km): 6,1l/100km W mieście auto pali przy normalnej jeździe 5,5-6/100km Na trasie drogami jednopasmowymi z prędkościami 110-120km/h - 5,5-6l/100km Na ekspresówkach zazwyczaj 7,5 - 8,0l/100km - prędkości 150-160km/h Odczyty spalania spisane z obserwacji na aplikacji Lexus Link +. Po każdej trasie w aplikacji jest pokazane ile auto średnio zużyło paliwa, przez jaki czas jechało na "prądzie" i inne. Generalnie - bardzo oszczędne auto bez wad diesli.
5,1
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Samochód bardzo ekonomiczny który na trasie krajowej pali ok 4.5 l, w mieście ok. 5 l, przy prędkości 120 km/h spalił mi na ekspresówce 5.7 l także przy tej masie i dosyć sporych rozmiarów limuzynie wynik imponujący.
6,9
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Nie ma opcji, aby tym samochodem wykręcić poniżej 6 l na 100 km, chyba że jeżdzi się nim wszędzie 40 km/h i unika autostrad. To jednak i tak celujący wynik. Kupiłbym to auto drugi i trzeci raz.
Lexus ES VII (XV70)