Szukaj

Informacje o Lexus ES

Lata produkcji: 1989 – teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
NA ŻYWO
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Lexus ES

Liczba ocen: 55
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,0
~AMN
Lexus ES VII (XV70)
Sedan Facelifting 300h 218KM 160kW
Bardzo duże rozczarowanie. To jest dziadkobus- przyśpieszenie jest jakieś jedynie w trybie sportowym., co jest szczególnie istotne przy wyprzedzaniu. Irytujące są bezustanne popiskiwania- super, że auto czyta znaki drogowe, ale powinna być opcja wyłączenia sygnału dźwiękowego, a zostawienie jedynie ikonki ostrzegawczej. Kontrola pasa ruchu też jest ok, o ile nie zawraca na siłę auta na właściwy wg systemu tor. Na wąskiej drodze jest to po prostu tak niebezpieczne, że niestety musiałam na stałe wyłączyć ( bez sensu, bo nie o to w tej opcji chodzi). Moje poprzednie auto po prostu sygnalizowało drganiem kierownicy, że zjechałam z pasa. Brak wskaźników średniego spalania, jest jedynie od momentu włączenia do wyłączenia silnika. Również nieergonomiczny jest przycisk na dźwigni zmiany biegów- boczne umieszczenie w gałce jest niewygodne, chociaż np. w Toyocie RAV 4 jest normalnie, z przodu i dlaczego nie powtórzono tego w Lexusie? Na pewno na plus zaliczyć należy wygodne siedzenia i dość duży komfort jazdy. Niestety, czekam z utęskinieniem na koniec leasingu i natychmiast będę zmieniała auto, mimo, że myślałam, że zostanie ze mną na ładnych kilka lat.
4,0
~AMN
Lexus ES VII (XV70)
Sedan Facelifting 300h 218KM 160kW
Bardzo duże rozczarowanie. To jest dziadkobus- przyśpieszenie jest jakieś jedynie w trybie sportowym., co jest szczególnie istotne przy wyprzedzaniu. Irytujące są bezustanne popiskiwania- super, że auto czyta znaki drogowe, ale powinna być opcja wyłączenia sygnału dźwiękowego, a zostawienie jedynie ikonki ostrzegawczej. Kontrola pasa ruchu też jest ok, o ile nie zawraca na siłę auta na właściwy wg systemu tor. Na wąskiej drodze jest to po prostu tak niebezpieczne, że niestety musiałam na stałe wyłączyć ( bez sensu, bo nie o to w tej opcji chodzi). Moje poprzednie auto po prostu sygnalizowało drganiem kierownicy, że zjechałam z pasa. Brak wskaźników średniego spalania, jest jedynie od momentu włączenia do wyłączenia silnika. Również nieergonomiczny jest przycisk na dźwigni zmiany biegów- boczne umieszczenie w gałce jest niewygodne, chociaż np. w Toyocie RAV 4 jest normalnie, z przodu i dlaczego nie powtórzono tego w Lexusie? Na pewno na plus zaliczyć należy wygodne siedzenia i dość duży komfort jazdy. Niestety, czekam z utęskinieniem na koniec leasingu i natychmiast będę zmieniała auto, mimo, że myślałam, że zostanie ze mną na ładnych kilka lat.
4,4
~Michał
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Bardzo wygodne i robiące wrażenie auto. Bardzo przyjemne do robienia spokojnych tras, ale miasto, wąskie wjazdy i parkingu, już stanowią dla niego wyzwanie. Przede wszystkim brakuje mu skrętności, oraz lepszego rozłożenia mas - przód pojazdu jest ciężki, napęd na przód rusza najpierw z elektryka z stałym momentem obrotowym, co przy śliskiej powierzchni łatwo może skończyć sie utrata kontroli. Dodatkowo mocno wystający przedni błotnik łatwo haczy o różne elementy, np. o krawężniki. Dużym atutem jest napęd hybrydowy, dzięki któremu spalanie w mieście jest bardzo niskie jak na gabaryty i moc auta (6.3/100), gdzie często mam nieprzyjemność stać w korkach.

Raporty spalania Lexus ES

Liczba raportów: 60
Średnie spalanie dla Lexus ES
6,0 – 11,7
l/100 km
11,0 – 13,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,3
Lexus ES VII (XV70)
Sedan Facelifting 300h 218KM 160kW
Użytkuję samochód w proporcjach (mniej więcej): 33%-ekspresówki/33%-krajówki jednopasmowe/33%-miasto Średnie spalanie na komputerze pokładowym od nowości (12 000km): 6,1l/100km W mieście auto pali przy normalnej jeździe 5,5-6/100km Na trasie drogami jednopasmowymi z prędkościami 110-120km/h - 5,5-6l/100km Na ekspresówkach zazwyczaj 7,5 - 8,0l/100km - prędkości 150-160km/h Odczyty spalania spisane z obserwacji na aplikacji Lexus Link +. Po każdej trasie w aplikacji jest pokazane ile auto średnio zużyło paliwa, przez jaki czas jechało na "prądzie" i inne. Generalnie - bardzo oszczędne auto bez wad diesli.
5,1
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Samochód bardzo ekonomiczny który na trasie krajowej pali ok 4.5 l, w mieście ok. 5 l, przy prędkości 120 km/h spalił mi na ekspresówce 5.7 l także przy tej masie i dosyć sporych rozmiarów limuzynie wynik imponujący.
14,7
Lexus ES V (XV40)
350 GSV40 3.5 276KM 203kW
Lexus ES 350 rok 2013 moc 203 Kw, trasa autostrada i trochę miasta na starcie tankuje gaz wchodzi 50,80l, dojeżdżam, na powrót do pełna tankuje 42,32l - tyle mi stalił na trasie 275km może 280km, jechałem na tempomacie 160 czasami 180. Koszt pełnego zbiornika 50,80l * 2,17 = 110,24zł. Spalanie jaki mi wyszło jedną stronę to 15,35l na 100km co daje 15,35*2,17 = 33,30zł na 100km
Lexus ES