Szukaj

Informacje o Lexus CT Hatchback 5d Facelifting 2017

Lata produkcji: 2017 – 2021
Segment: Niższa klasa średnia
Lexus CT to produkowany od roku 2011 model klasy niższej średniej (segment C, grupa premium). W ofercie dostępna jest tylko jedna wersja hybrydowa CT 200h. W historii marki jest pierwszym samochodem kompaktowym i zarazem najmniejszym w jej katalogu. Powstał na bazie prototypu LF-Ch z roku 2011. W swoim segmencie był również pierwszym samochodem o napędzie hybrydowym. Zaprojektowany został według koncepcji stylistycznej marki Lexus „L-Finesse”. Lexus CT 200h powstał na płycie podłogowej Toyota MC platform, tak jak m.in. Lexusy HS i RX, Toyota Corolla oraz Scion tC, a jego napęd pochodzi od Toyoty Prius.
czytaj więcej
Powagosław
Bez zaskoczenia, ale i rozczarowania. Oczywiste było, że CT będzie wyglądał ciekawiej i efektowniej od większości kompaktów na rynku. Ale jego prototyp był po prostu dziełem sztuki. I tak zamiast idei, jest niezłe jej odwzorowanie. ~Powagosław
Luzacjusz
Urodziwy jak na nieobliczalnego w swoich posunięciach stylistycznych Lexusa. Tylko ta hybrydowa indoktrynacja znów do mnie nie przemawia. Wbrew tej nieznośnej ideologii, świat nie będzie czystszy. Niech, dzięki CT, będzie chociaż ładniejszy. ~Luzacjusz

Lexus CT Hatchback 5d Facelifting 2017 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4355 mm
Szerokość 1765 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2050 mm
Wysokość 1445 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1535 mm
Rozstaw kół - tył 1530 mm
Zwis przedni 945 mm
Zwis tylny 810 mm
Prześwit 130 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 959 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 940 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1370 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1335 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1345 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1315 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 985 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 375 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 970 mm
Szerokość bagażnika 1475 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Ergonomia - Silnik - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,9
~ZPLexus
Lexus CT
Hatchback 5d Facelifting 2017 200h 136KM 100kW
Auto się nie zestarzało wizualnie, pomimo tego, że produkcja rozpoczęła się ponad 10 lat temu i nadal zwraca na siebie uwagę. Auto nie jest już dostępne ma rynkach UE. Zatem pytanie czy kupiłbym je ponownie, trochę mija się z celem. Mogę za to polecić kupno używanego. To nie jest pojazd dla spieszących się, żądnych jakichś przygód związanych z niesamowitymi osiągami. Hybrydą należy nauczyć się jeździć. Ot tak. Uczestników podróży otaczają komfortowe warunki. to materiały foteli, deska, drzwi, prawie cisza. Systemy radiowe działają bez zarzutu. Razi natomiast ręcznie ustawiany wspornik maski zamiast hydraulicznego (zagląda się tam tylko po, aby dolać płynu do spryskiwazcza) . Brak koła zapasowego nie będzie podobała się użytkownikom starszej daty. I mnie również.
4,7
~Artur
Lexus CT
Hatchback 5d Facelifting 2017 200h 136KM 100kW
Dość wygodnie i cicho podczas jazdy miejskiej. W trasie (120-140) głośniej. Zawieszenie przyjemnie sprężyste. Spalanie, przy normalnej jeździe, bez lęku przed pedałem gazu - miasto 6, autostrada 7,2. Jeden duży minus to zagłówki. Zamontowane pod bardzo dziwnym kątem, pochylone do przodu, bez możliwości regulacji przód-tył. W efekcie człowiek siedzi skulony tak, jakby ktoś mu głowę ręką popychał. Na dłuższą metę pozycja trudna do zniesienia. Duży plus za brak 'macanego' ekranu. Są normalne guziki i pokrętła, wszystko pod ręką. Nie trzeba odrywać wzroku od drogi, żeby głaskać telewizor.
4,6
~Maxx
Lexus CT
Hatchback 5d Facelifting 2017 200h 136KM 100kW
Nowy samochód produkowany w Japonii w cenie niższej niż Kia w tym samym segmencie (końcówka produkcji po 9 latach od wprowadzenia na rynek). Dodatkowo, nadal dość innowacyjny napęd, który jak na razie ma większy sens niż plug-in o zasięgu na prądzie rzędu 30-40 km. Niezła jakość materiałów, która pozwala przymknąć oko na liczne archaizmy, o których dalej. Samochód zdecydowanie nie dla młodzieży, nie nadaje się zupełnie do jazdy dynamicznej, o multimediach należy całkowicie zapomnieć, brak android auto, apple car w samochodzie z 2020 może być dyskwalifikujący dla części kierowców, dla mnie jest jednak całkowicie bez znaczenia.
Średnie spalanie dla Lexus CT Hatchback 5d Facelifting 2017
5,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,4
Lexus CT
Hatchback 5d Facelifting 2017 200h 136KM 100kW
Przy ogólnej żwawej jeździe w okresie zimowym auto pali ok. 5,6-5,7, w okresie letnim 5,1-5,2. Ma to związek z dłuższym nagrzewaniem się całego napędu i osprzętu elektrycznego w zimie tak, aby system dopuszczał jazdę np. wyłącznie na silniku elektrycznym. W trasie przy prędkościach ok. 125-135 km/h trzeba liczyć się ze spalaniem na poziomie 6l. Wtedy silnik elektryczne nie uczestnicy praktycznie w żadnym stopniu - jedynie czasem oddaje energii i ponownie doładowuje baterie, aby był w niej ciągły "ruch", a przez to zmniejsza się jej degradacja. Podsumowując to bardzo oszczędne auto do miasta, a dla spokojnych kierowców w trasie uzyskuje standardowe spalanie jak inne auta benzynowe w tym segmencie.
6,6
Lexus CT
Hatchback 5d Facelifting 2017 200h 136KM 100kW
Katalogowe 3,8 l/100km to bzdura. Chciałbym poznać osobiście tego, który spała tym samochodem faktycznie mniej niż 5l w mieście. Obiecuję w nagrodę pełny bak paliwa. Nie interesuje mnie chwilowa wartość pokazywana przez komputer pokładowy tylko przejechany pełen bak na takim spalaniu. Długie hamowanie, defensywna jazda, odpuszczanie pedała gazu, powolne startowanie. W mieście - Warszawa, temperatury nieco powyżej zera - nie ma takiej możliwości by spalić mniej niż 6 l, chyba że chce się jeździć w tempie rowerowym. Jestem trochę rozczarowany tym spalaniem, miałem nadzieję że kupuję bardziej ekologiczny samochód. Poza tym jest bardzo komfortowy, ma ładną sylwetkę, jeśli się nim nie ściga to jest cichy, jeśli można to tak określić to miło się w nim siedzi, jest funkcjonalny i w sumie go bardzo lubię. Jednak spalanie rozczarowuje.
5,1
Lexus CT
Hatchback 5d Facelifting 2017 200h 136KM 100kW
Spalanie zależne od ustawionego trybu jazdy ( Eco, Normal czy Sport ), minimalne jakie osiągnąłem to 4,5 litra przy jeździe lokalnej - miasto prędkości przepisowe + 10 km/h. Normalna eksploatacja to około 5,4-5,5 L/100km, najwyższe spalanie 6,5-7,0 autostrada i licznikowe 140-150 km/h. ( na Niemieckiej autostradzie 140 - 170 km/h max 7,0 ). Na trasie prędkości pomiędzy 70 a 120 km/h ( drogi ekspresowe i lokalne + 2 pasmowe ) dynamiczna jazda - średnio wyszło 4,9 do 5,0.
Lexus CT Hatchback 5d Facelifting 2017