Diesel 3.0 258KM jest stosunkowo spokojny, ale i tak pozwoli bez problemu przegonić większość aut na drogach. Chętnie wchodzi na obroty, ma miły dźwięk i sprawia, że ten kloc prowadzi się po prostu lekko. A jeśli to za mało - 4.4 339KM rozwieje wszelkie wątpliwości, bo w jego przypadku ten kolos prawie lata. Silniki benzynowe 3.0 259KM i 3.0 340KM oferują podobne osiągi do zbliżonych mocowo diesli. Jednak szczególnie ten mocniejszy wariant sprawia więcej frajdy, bo wręcz bawi się obrotami i ma wielką rezerwę mocy. Na szczyt trafiło benzynowe, 5-litrowe monstrum. Można polecić je już tylko fanatykom, bo szczególnie silniki wysokoprężne nieźle się bronią, choć za dźwięk 8 cylindrów warto dopłacić. Trzeba tylko mieć czym.
czytaj więcej
Ikona stylu, elegancji i charakterystycznej brytyjskiej niespieszności z napędem na cztery koła. Oby nigdy nikt nie wpadł na pomysł, by wyszlifować te królewskie kanty.
~Powagosław
Mniej kwadratowy niż kiedyś, ale niczego to tak naprawdę nie zmienia. Gdyby Rolls-Royce zbudował SUV-a, wyglądałby pewnie dokładnie jak ten samochód.
~Luzacjusz