Już na pierwszy rzut oka widać, że kawaÅ‚ byka z tego auta, dlatego najlepiej wÅ‚ożyć mu pod maskÄ™ coÅ›, z czym nie bÄ™dzie siÄ™ mÄ™czyÅ‚ ani samochód, ani kierowca. Podstawowy diesel 2.9l ma 177KM i jest czymÅ› w rodzaju zderzenia gÅ‚osu Whitney Houston z gÅ‚osem Mandaryny – nie ten poziom, nie pasuje. Oczko wiÄ™kszy silnik wysokoprężny ma już 8 cylindrów, 3.6l i 272KM. DziÄ™ki podwójnemu doÅ‚adowaniu bardzo pÅ‚ynnie wykorzystuje gigantyczny moment obrotowy i wydaje siÄ™ być wystarczajÄ…cy do tego wozu. Benzynowe 4.4l może mieć od 286 do 306KM, dysponuje Å›wietnÄ… kulturÄ… pracy i lubi sobie „chlapnąć” z baku – to normalne przy takiej masie i pojemnoÅ›ci, wszystko i tak rekompensuje dźwiÄ™kiem. Przyspieszenie jest pÅ‚ynne, lecz rozczarujecie siÄ™, jeÅ›li szukacie wciskania w fotel i przerażonych min pasażerów. W tym wozie wszystko jest wyważone i taktowne.
czytaj więcej
Ikona stylu, elegancji i charakterystycznej brytyjskiej niespieszności z napędem na cztery koła. Oby nigdy nikt nie wpadł na pomysł, by wyszlifować te królewskie kanty.
~Powagosław
Mniej kwadratowy niż kiedyś, ale niczego to tak naprawdę nie zmienia. Gdyby Rolls-Royce zbudował SUV-a, wyglądałby pewnie dokładnie jak ten samochód.
~Luzacjusz