Range Rover Velar D275 HSE – z dieslem też mu do twarzy
Range Rover Velar to jeden z najładniejszych SUV-ów na rynku. Wygląda tak dostojnie, że można byloby się zastanawiać, czy diesel będzie do...
Wszystkie silniki benzynowe i wysokoprężne dostępne w nowym modelu Range Rover Velar współpracują z 8-biegową przekładnią automatyczną. Dzięki ośmiu ciasno zestopniowanym przełożeniom, jednostka napędowa zawsze pracuje na optymalnych obrotach, co pozwala wykorzystać jej maksymalny potencjał podczas przyspieszania przy zachowaniu niskiego spalania. Zmiany poszczególnych biegów odbywają się niemal niezauważalnie, przy czym charakterystyka pracy przekładni jest inteligentnie dostosowywana do stylu jazdy kierowcy.
NIE
Głosów za: 0% / przeciw: 100%
Sylwetka bliska ideału, a do tego ta nienachalna, nienobliwa elegancja. Od czasu modelu Evoque, Range Rover kroczy ścieżką doskonałości.
~PowagosławTo jest po prostu nieuczciwe. Unia Europejska, w imię uczciwej konkurencji, i wyrównywania szans powinna zmusić Range Rovera do sprzedaży Velara np. z plastikowymi nadkolami, jakimś spojlerem z płyty pilśniowej albo reflektorami a la Seicento po tuningu. Inaczej konkurencja nie ma szans.
~Luzacjusz