Szukaj

Informacje o Land Rover Range Rover Velar SUV 2.0 Si4 250KM 184kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Wszystkie silniki benzynowe i wysokoprężne dostępne w nowym modelu Range Rover Velar współpracują z 8-biegową przekładnią automatyczną. Dzięki ośmiu ciasno zestopniowanym przełożeniom, jednostka napędowa zawsze pracuje na optymalnych obrotach, co pozwala wykorzystać jej maksymalny potencjał podczas przyspieszania przy zachowaniu niskiego spalania. Zmiany poszczególnych biegów odbywają się niemal niezauważalnie, przy czym charakterystyka pracy przekładni jest inteligentnie dostosowywana do stylu jazdy kierowcy.

czytaj więcej
Powagosław

Sylwetka bliska ideału, a do tego ta nienachalna, nienobliwa elegancja. Od czasu modelu Evoque, Range Rover kroczy ścieżką doskonałości.

~Powagosław
Luzacjusz

To jest po prostu nieuczciwe. Unia Europejska, w imię uczciwej konkurencji, i wyrównywania szans powinna zmusić Range Rovera do sprzedaży Velara np. z plastikowymi nadkolami, jakimś spojlerem z płyty pilśniowej albo reflektorami a la Seicento po tuningu. Inaczej konkurencja nie ma szans.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 250 KM (184 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 365 Nm przy 5500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 92 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,5
~Anonymous
Land Rover Range Rover Velar
SUV 2.0 Si4 250KM 184kW
Na niecałe 3 lata eksploatacji niecały rok stał w serwisie, rozsypany silnik, klamki pojedynczo wysuwają się i wsuwają kiedy chcą, czasami auto się samo zamknie z kluczykiem w środku, system info-rozrywki pisany chyba przez jakiegoś hinduskiego nastolatka bo prawie że częściej coś nie działa niż działa czasami włączy się po kilkudziesiecu sekundach po odpaleniu silnika czasami nie, zdaża się że podświetli matrycę ale nic nie wyświetli po kilkudziesiecu minutach jazdy i po tym jak się zatrzyma samochód, wyłączy zapłon i zamknie auto podświetlenie matryc nie zgasnie górny ekran nie schowa się i nadal jedyne co na nich pozostanie to kilka pasków białych pikseli kolejne kilkadziesiąt minut czekania na to żeby auto zresetowało system i było użyteczne od strony elektronicznej. Wszystkie animacje działają w tępie średnio 5fps, klawiatura o spowolnionej użytecznosci. Gdy jednak się uruchomi tak że da się go używać to odpalenie systemu przeważnie trwa więcej niż kilkanaście/kilkadziesiąt sekund, nieustanna opóźniona reakcja na dotyk, animacje dramat czasem nagle podczas normalnego użytkowania system po prostu się wysypie w trasie, nawigacja na kokpicie po prostu umiera. Gdy auto poczuje wilgoć lub będzie mu za ciepło bądź gotowy że wywali bezpieczniki i wyskoczą awarię wszystkiego co możliwe, raz nie pokazał zatankowania baku kilkadziesiąt kilometrów przejechanych na 0 zasięgu i nie pomyślał żeby sprawdzić od nawa stan baku. Ciało samochodu nie sztywne na parkingu podczas delikatnego wjeżdżania na krawężnik dach i słupki wydadzą nieprzyjemne dżwięki, zachodzi wrażenie jakby caroseria się wyginała. Silnik po 90k do wymiany wymieniony gwarancyjnie przez aso na używany co wyszło gdy zagłębił się w to znajomy mechanik, po wymianie jego praca jest zupełnie inna niż fabrycznie. Kilka razy bagażnik przy próbie otwarcia nie otwierał się i piszczał sygnał jakby go ktoś od góry przyciskał . Po 2.5 latach poziom wyciszenia z dachem szklanym spadł do tego poziomu że jazda z uchylonym dachem przy 140 jest na podobnym poziomie akustycznym co z zamkniętym. Na plus samochód jest bardzo ładny ale to nie ma znaczenia gdy stoi w serwisie. Samochód używany do spokojnej jazdy nikt nie ciąngnął go 5k RPM cały czas żeby to przez to silnik stracił na żywotności. Naszczęście już odsprzedany do dealera( wiedział że w sądzie przegra za nie usuwanie awarii i będzie musiał wykupić pojazd) ps. w ogłoszeniu i na żywo do zainteresowanego nie powiedział o żadnych awariach i zawyżył wyposażenie typowy naciągacz. W tej cenie można kupić coś równie lub bardziej komfortowego co się nie będzie psuło.
4,4
~Remigiusz
Land Rover Range Rover Velar
SUV 2.0 Si4 250KM 184kW
Zrobione 50 tys. bez usterek. Czasami zawiesza się wyświetlacz centralny. Polecam.
4,2
~kukoc
Land Rover Range Rover Velar
SUV 2.0 Si4 250KM 184kW
Świetne auto. Zdecydowanie najładniejsze auto w swojej klasie. Główny minus to cena.
Land Rover Range Rover Velar SUV