Szukaj

Informacje o Land Rover Range Rover Sport II SUV 4.4 SDV8 340KM 250kW 2014-2017

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Już najsłabszy diesel 3.0 258KM zapewnia niezłe osiągi, ale skoro ma być "sport", to warto sięgnąć po mocniejsze jednostki. Te wysokoprężne w zgrabny sposób łączą rozsądne spalanie z dynamiką. Na 3.0 292KM nie ma co narzekać, bo motor chętnie reaguje na polecenia kierowcy, jest elastyczny i szybki. W przypadku 4.4 340KM jest tylko lepiej. Co z konstrukcjami benzynowymi? Są naprawdę ostre. 3.0 340KM jest bardzo spontaniczny i śmiało można mówić o emocjach praktycznie na każdych obrotach. Nawet te niskie czynią cuda, ale królem i tak jest 5.0 510KM. Niesamowicie wgniata w fotel i człowiek zupełnie zapomina, że siedzi w dużym SUVie.
czytaj więcej
Powagosław
Ma być o RRS, ale zacznę od modelu Evoque. Po raz kolejny widać, jak bardzo przełomowy pod względem wzornictwa był ten samochód. Sport kontynuuje najlepszą z możliwych dróg wyznaczoną przez mniejszego brata. Well done. ~Powagosław
Luzacjusz
Mówić, że Range Rover Sport to ładny samochód to tak, jakby stwierdzić, że Michael Jordan był niezłym sportowcem, a Monice Bellucci dobrze patrzy z oczu. Pamiętacie Rewińskiego z „Kilera”? Mają rozmach… ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 do 2017 roku
Pojemność skokowa 4367 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 340 KM (250 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 700 Nm przy 1750-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Land Rover Range Rover Sport II SUV